"Przeszedł zły i jeszcze gorszy, będę głosował na złego"

Data: 2010-06-21 21:30:09
Autor: boukun
"Przeszedł zły i jeszcze gorszy, będę głosował na złego"
Facet wypowiadający się od 5:15 sekundy jest wybitnie inteligentny. 6:10 sekunda "PiS ma hasła, głosi lewicowe, które jednak nie pokrywają się z prawdą. Pamiętam co z bratem wyprawiali dwa lata temu, ale niestety ludzie mogą dać się nabrać..."

boukun

Data: 2010-06-21 23:07:42
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvoepq$jpe$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
jakos wszyscy sa dla ciebie be tylko Lepper jest godny twojej karty wyborczej, ale caly czas nadajesz tylko na Kaczynskich. czy ktos widzial aby boukun cos zlego powiedzial o komorowskim czy tusku?
awe

Data: 2010-06-21 23:45:17
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvok6k$ggn$1news.onet.pl...

[...]

Zawsze mówiłem od 2005 roku, jak ich przejrzałem, że najgorsze co Polskę od wojny mogło spotkać to PiS i Kaczyńscy...

Komorowski sam od siebie nie jest zawziętym szkodnikiem, ale fakt, że jest kukiełką i marionetką w obcych rękach, zaczyna coraz bardziej mi przeszkadzać... W każdym bądź razie, ani Tusk, ani Komorowski nie są takimi fanatykami i intrygantami jak Kaczyńscy, którzy są (już tylko jeden) o tyle szkodliwy, bo pod płaszczykiem patrioptyzmu uwodzi otumanione biedne polskie społeczeństwo i ich oszukuje...

To co zrobił z Samoobroną i LPRem, skrupulatnie planując w syjonistycznej Fundacji Batorego Georga Sorosa, tego mu nie da się wybaczyć...

boukun

Data: 2010-06-22 07:43:46
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvomn7$dke$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
Samoobrone stworzyly sluzby a jak dluzej sie zastanowic to i na LPR idzie podejrzenie. Dzialania Giertycha zupelnie byly alogiczne. Giertych juz przeszedl do SLD?

Data: 2010-06-22 14:21:17
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvpieh$9a1$1news.onet.pl...

[...]

Służby baranie stworzyły PiS... W końcu Kiszczak dobierał sobie partnerów do okrąfgłego stołu. Tylko taki prymityw jak ty, może wzorem PiSu zagłuszać i odwracać od siebie uwagę, kieując podejrzenie na innych i w ten sposób próbijąc się uwiarygodić. W końcu nic się nie działo w 1989 roku bez woli Kiszczaka... http://www.stylwolny.pl/f6/kaczynski-w-magdalence-zdjecia-7810/
http://www.polonica.net/Magdalenka.htm

boukun

Data: 2010-06-22 14:31:26
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqa20$a1f$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun pogadaj sobie z misiem, bzykinj go sobie z 2 razy w te pluszowe futerko, moze z glowka cos ci sie poprawi
awe

"Przeszedł zły i jeszcze gorszy, będę głosował na złego"