Przeszedłem przeszkolenie w TESCO

Data: 2011-09-08 08:18:54
Autor: Polok_Prawdziwy
Przeszedłem przeszkolenie w TESCO
Będę teraz samoobsługującym się niewolnikiem... Przeszedłem przeszkolenie, jak

sam się obsłużyć w zapłaceniu za zakupy. Nacisnąłem parę przcisków,

przeskanowałem towar, położyłem na wagę, wrzuciłem 100 złotych i odzyskałem

resztę i paragon i mogłem przejść przez bramkę...

Teraz to już nawet z kas ludzi pozwalniają i 5 złotych na godzinę nie dadzą

polskim niewolnikom zarobić... Niewolnik polski sam się obsłuży...

boukun

U KROWIOżY tojus loduwki som, wture psez imternat same PLASTIKOWE ZARCIE
zamowiajom...!

Wystarcy sem ino piwko zniej wyciongnońć, nakozetkem siem połozyć, Marynie
palucha wwygolonom sparkem wsadzić i taminazod ryrać...

Noi łocywistołocywistość, z twojego komta tes ci loduwka zato płacić sama bedzie...

Jesce ino maluśki drobiazg - musis znoleźć NAIWNIOKA, wtury ci to komto dutkami
napełni...

Jaknarazie, to POLOKI inksym komta napełniajom...

--

Przeszedłem przeszkolenie w TESCO