"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"

Data: 2010-10-22 19:49:19
Autor: abc
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
W rozmowie ze Stefanem Sêkowskim Adam Szulc opowiedzia³, jak wygl±daj±
przygotowania do procedury in vitro.

- W klinikach mê¿czy¼ni stoj± w kolejkach z pojemnikami na nasienie i po
kolej wchodz± do pokoju pobrañ. Tam, korzystaj±c najczê¶ciej z gazetek
erotycznych, musz± nape³niæ swoim nasieniem pojemnik. Potem wychodz± z
pokoju i wchodzi nastêpna osoba. To wszystko dzieje siê niemal na oczach
obcych ludzi, na oczach ¿on. Mo¿na nawet powiedzieæ, ¿e to o¶miesza proces
poczêcia dziecka - t³umaczy³.

Kobiety z kolei, jak wspomina³ go¶æ Stefana Sêkowskiego, poddawane s±
stymulacji hormonalnej.

- To jest zwi±zane z ogromnym napiêciem nerwowym, stresuj±cymi wizytami u
lekarzy. Potem nastêpuje pobranie komórki jajowej - opisa³ Szulc. Jak
zaznacza, po zap³odnieniu czêsto ma³¿onkowie wraz z lekarzem wybieraj±
zarodek do zaimplementowania.

Adamowi Szulcowi oraz jego ¿onie po piêciu latach od pierwszych prób
wspomagania poczêcia, oraz po dwóch próbach sztucznego zap³odnienia, uda³o
siê urodziæ upragnione dziecko. Jednak wtedy pojawi³y siê ogromne
w±tpliwo¶ci i wyrzuty sumienia.

- ¦wiadomo¶æ, ¿e kilkana¶cie zarodków jest zamro¿onych, ¿e z roku na rok, z
miesi±ca na miesi±c ich zdolno¶æ do ¿ycia maleje, jest bardzo trudna do
zaakceptowania, szczególnie dla osoby, która patrzy na ¿ycie przez pryzmat
wiary i zasad moralnych - mówi³.

Jak zaznaczy³, po³owê niewykorzystanych embrionów oddali innej rodzinie
staraj±cej siê o dziecko, jednak wci±¿ budzi to jego w±tpliwo¶ci. Nie
wiadomo bowiem, co dalej sta³o siê z tymi zarodkami.

Wiêcej http://fronda.pl/news/czytaj/przeszlismy_przez_pieklo_in_vitro

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-10-20 10:10:27
Autor: pluton
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
W rozmowie ze Stefanem Sêkowskim Adam Szulc opowiedzia³, jak wygl±daj±
przygotowania do procedury in vitro.

Straszne, ci, co zmuszaj¹ ludzi do takich cierpien powinni byc skazywani
na wieloletnie wiezienie.

A tymczasem uciekam z kraju, zeby mnie nie zagonili do tych bezecenstw.

Nullification

Data: 2010-10-22 15:51:19
Autor: zbig
On 22 Pa¼, 19:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

[...]
No rzeczywi¶cie - piek³o na ziemi. Przejd¼ siê do pierwszej lepszej
specjalistycznej przychodni lekarskiej i pójd¼ pod gabinet androloga ,
czy urologa. Wygl±da to tak samo od stu lat i jako¶ nikt nie prze¿ywa
specjalnej traumy. Ten go¶æ to jaki¶ jebany miêczak i nic dziwnego, ze
siê poprztyka³ z zon±. Wiele ma³¿eñstw prze¿ywa kryzys po urodzeniu
dziecka , tak¿e metodami naturalnymi, wiêc wcale siê nie dziwiê, ¿e
wyst±pi³ on w rodzinie tego p³aczliwego ciula.
Ciekawe jakby siê zachowa³, gdyby mu sie urodzi³o dziecko
niepe³nosprawne. Pewnie da³by dyla , jak robi to wiêkszo¶æ ojców
takich dzieci. Nie wytrzyma³by biedaczyna tego "napiêcia".

Data: 2010-10-22 20:06:54
Autor: konieczko
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Yu abc ale chrystus tez byl sztucnie poczety.

Data: 2010-10-22 20:12:48
Autor: abc
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Bóg dotrzyma³ obietnicy danej ¯ydom odno¶nie Mesjasza i pos³a³ do nich Syna
Swojego Jednorodzonego.  Tajemnica, moc± której Syn Bo¿y sta³ siê
cz³owiekiem, nazywa siê Boskim Wcieleniem S³owa.

Syn Bo¿y, stawszy siê cz³owiekiem, nie przesta³ byæ Bogiem, lecz pozostaj±c
prawdziwym Bogiem, zacz±³ byæ tak¿e prawdziwym cz³owiekiem. W Jezusie
Chrystusie s± dwie natury, Boska i ludzka, ale tylko jedna Osoba, czyli
Osoba Syna Bo¿ego.

Data: 2010-10-22 20:27:19
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-22 20:12, abc pisze:
[...]

Al;e cwelu w rozumieniu koscila zostal sztucznie poczety nie odwracaj kota ogonem.

Data: 2010-10-22 20:28:23
Autor: konieczko
W dniu 2010-10-22 20:27, konieczko pisze:
[...]

Zreszta In Vitro mozna nazwac boskim darem zycia  ty zajebana katolicka debilna szmato

Data: 2010-10-22 20:30:43
Autor: abc
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Nie tylko Wcielenie Syna Bo¿ego jest faktem historycznym. Takim faktem jest
te¿ Ofiara Krzy¿owa oraz Zmartwychwstanie.

Data: 2010-10-22 22:42:46
Autor: Marek Borowski
On 22-10-2010 20:30, abc wrote:
Nie tylko Wcielenie Syna Bo¿ego jest faktem historycznym. Takim faktem jest
te¿ Ofiara Krzy¿owa oraz Zmartwychwstanie.

Faktem jest ze nadajesz do leczenia i tyle.

Marek

Data: 2010-10-22 23:05:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Przechodzimy przez piekło abc
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Nie tylko Wcielenie Syna Bożego jest faktem historycznym. Takim faktem jest
też Ofiara Krzyżowa oraz Zmartwychwstanie.

A po czym "hinduista" ma to poznać? :-)

NiepokojÄ… nas nie rzeczy, lecz nasze mniemania o rzeczach.
  -- Epiktet z Hierapolis (ok. 50 - ok. 130 r.n.e.)

Data: 2010-10-27 22:39:39
Autor: zeusx

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:kxb532ldks+AAM@nellie.huge.strangled.net...
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Nie tylko Wcielenie Syna Bożego jest faktem historycznym. Takim faktem jest
też Ofiara Krzyżowa oraz Zmartwychwstanie.

A po czym "hinduista" ma to poznać? :-)

Sam nie pozna, potrzebna mu do tego Å‚aska boska.
zx

Data: 2010-10-22 20:31:55
Autor: raff
"Przeszliśmy przez piekło in vitro"
W dniu 2010-10-22 20:28, konieczko pisze:
W dniu 2010-10-22 20:27, konieczko pisze:
W dniu 2010-10-22 20:12, abc pisze:
Bóg dotrzymał obietnicy danej Żydom odnośnie Mesjasza i posłał do nich
Syna
Swojego Jednorodzonego. Tajemnica, mocą której Syn Boży stał się
człowiekiem, nazywa się Boskim Wcieleniem Słowa.

Syn Boży, stawszy się człowiekiem, nie przestał być Bogiem, lecz
pozostajÄ…c
prawdziwym Bogiem, zaczął być także prawdziwym człowiekiem. W Jezusie
Chrystusie sÄ… dwie natury, Boska i ludzka, ale tylko jedna Osoba, czyli
Osoba Syna Bożego.

Al;e cwelu w rozumieniu koscila zostal sztucznie poczety nie odwracaj
kota ogonem.

Zreszta In Vitro mozna nazwac boskim darem zycia ty zajebana katolicka
debilna szmato

Boze ci blogoslaw za ten jezyk milosci :)

R.

Data: 2010-10-22 20:33:22
Autor: konieczko
"Przeszliśmy przez piekło in vitro"
wal sie na ryj pedale, nikt tu nie mowi o milosci a o bredniach koniotrzepow w sukienkach.

Data: 2010-10-22 20:35:17
Autor: raff
W dniu 2010-10-22 20:33, konieczko pisze:
wal sie na ryj pedale, nikt tu nie mowi o milosci a o bredniach
koniotrzepow w sukienkach.

O, i niech ci blogoslawi, a wszyscy swieci laski na ciebie splywaja :)

A chuj niech cie szczeli za zakretem :)

R.

Data: 2010-10-22 21:38:44
Autor: Grzegorz Z.
a o bredniach [-- -- ] w sukienkach.

Dobre :)))))))))))

Data: 2010-10-27 22:42:18
Autor: zeusx

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i9sldc$cl6$1news.onet.pl...
wal sie na ryj pedale, nikt tu nie mowi o milosci a o bredniach koniotrzepow w sukienkach.

Konieczko, wy to musicie  mieć starszÄ… siostrÄ™ ,która wam przed gimnastykÄ… maluje paznokcie u nóg.
zx

Data: 2010-10-22 20:38:49
Autor: abc
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Zreszta In Vitro mozna nazwac boskim darem zycia ty zajebana katolicka
debilna szmato

Boze ci blogoslaw za ten jezyk milosci :)

To jaki¶ straszny prymityw.

Data: 2010-10-22 20:40:27
Autor: jadrys
[...]

Takie ma³e spostrze¿enie - jednak Bóg nie stworzy³ cz³owieka na swoje podobieñstwo. - Nigdy nie zostanie dziadkiem..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-22 20:52:50
Autor: abc
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Spo¶ród trzech Osób Boskich ¿adna nie jest co do czasu przed drug±, lecz
wszystkie s± równie wieczne, bo ani nie maj±, ani mieæ nie mog± pocz±tku ni
koñca.

Data: 2010-10-23 09:06:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-22 20:52, abc pisze:
Spo¶ród trzech Osób Boskich ¿adna nie jest co do czasu przed drug±, lecz
wszystkie s± równie wieczne, bo ani nie maj±, ani mieæ nie mog± pocz±tku ni
koñca.

Czyli w czym jeste¶my podobni Bogu?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-23 18:58:51
Autor: Krzysiek
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
Hallo,

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i9u1ij$5df$1news.onet.pl...
[...]

no przeciez napisal Pan ABC o wiecznosci - co tu dla Pana jest takie trudne??
Co prawda, Pan ABC wspominal tez, ze dotkniecie laski umozliwia dokladne poznanie Prawdy,
wiec moze Pana zadna nie dotknela?? A moze chciala dotknac, a Pan jej to uniemozliwil??
To bylby grzech, wiec w przyszlosci powinien Pan dbac o to, by na dotkniecie laski byc... hmm...
gotowym i otwartym...

A co do postu - ludzka glupota jest wieczna, bo ani nie ma, ani miec nie moze poczatku
ni konca. Jej bezkresnosc jest dowodem, ze nie jest to przymiot ludzki, a boski i, po Panu ABC,
widac, ze jest z niego dumny.

A Pan, jak na razie, ma za duzo watpliwosci zeby byc podobny Bogu/om.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-10-26 08:38:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-10-23 18:58, Krzysiek pisze:
[...]

Mam w±tpliwo¶ci, ale to nie znaczy wcale ¿e tak± teoriê odrzucam z góry nie poznawszy jej dog³êbnie.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-10-24 17:38:14
Autor: manhunter1
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc1dd9d$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --

Jesli wierzyc kotabasom Jezus zosta³ poczêty z ca³kowitym zaprzeczeniem g³oszonych przez nich praw bo¿ych.
Albo wiec Bóg dopuszcza zasady zap³odnienia typu invitrojako co¶ zupe³nie normalnego?
Albo jego twór by³ ofiar± eksperymentu do której siê w koñcu nie przyzna³, pozwalaj±c na jego ukrzyzowanie, a który pó¼niej uprzatna³ tak, ¿e zaden slad nie pozosta³ na Ziemi, co pó¼niej nies³usznie zosta³o nazwane zmartchwystaniem.
Jak bardzo Bogu nie na rêke by³a osoba jego syna ¶wiadczy fakt, ¿e wspó³czesny KRK ma³o o nim wspomijna na pierwszy plan wysuwajac jego matkê - niewinna ofiare eksperymentu medycznego.

sofu

--

Dom Pana piekny jest, a na jego odrzwiach wyra¼nie stoi: psom, kurwom i ksiê¿om katolickim wstêp wzbroniony!

Data: 2010-10-22 20:44:25
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: przed urodzeniem mieliśmy zalecenie hierarchii w ... [Was: "Przeszliśmy przez piekło in vitro" ]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
W rozmowie ze Stefanem Sękowskim Adam Szulc opowiedział, jak wyglądają
przygotowania do procedury in vitro.

- W klinikach mężczyźni stoją w kolejkach z pojemnikami na nasienie i po
kolej wchodzą do pokoju pobrań. Tam, korzystając najczęściej z gazetek
erotycznych, muszą napełnić swoim nasieniem pojemnik. Potem wychodzą z
pokoju i wchodzi następna osoba. To wszystko dzieje się niemal na oczach
obcych ludzi, na oczach żon. Można nawet powiedzieć, że to ośmiesza proces
poczęcia dziecka - tłumaczył.

Kobiety z kolei, jak wspominał gość Stefana Sękowskiego, poddawane są
stymulacji hormonalnej.

- To jest związane z ogromnym napięciem nerwowym, stresującymi wizytami u
lekarzy. Potem następuje pobranie komórki jajowej - opisał Szulc. Jak
zaznacza, po zapłodnieniu często małżonkowie wraz z lekarzem wybierają
zarodek do zaimplementowania.

Adamowi Szulcowi oraz jego żonie po pięciu latach od pierwszych prób
wspomagania poczęcia, oraz po dwóch próbach sztucznego zapłodnienia, udało
się urodzić upragnione dziecko. Jednak wtedy pojawiły się ogromne
wątpliwości i wyrzuty sumienia.

- Świadomość, że kilkanaście zarodków jest zamrożonych, że z roku na rok, z
miesiąca na miesiąc ich zdolność do życia maleje, jest bardzo trudna do
zaakceptowania, szczególnie dla osoby, która patrzy na życie przez pryzmat
wiary i zasad moralnych - mówił.

Jak zaznaczył, połowę niewykorzystanych embrionów oddali innej rodzinie
starającej się o dziecko, jednak wciąż budzi to jego wątpliwości. Nie
wiadomo bowiem, co dalej stało się z tymi zarodkami.

Więcej http://fronda.pl/news/czytaj/przeszlismy_przez_pieklo_in_vitro

A zrezygnowali *przed* urodzeniem czy dopiero po?
Niby mieli wątpliwości które by ich zatrzymały *przed*?

Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.
  -- Lec, StanisÅ‚aw Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-10-22 20:49:06
Autor: abc
przed urodzeniem mieli¶my zalecenie hierarchii w ... [Was: "Przeszli¶my przez piek³o in vitro" ]
A zrezygnowali *przed* urodzeniem czy dopiero po?
Niby mieli w±tpliwo¶ci które by ich zatrzyma³y *przed*?

Go¶æ "Audycji Po¶wiêconej" przyznaje, ¿e emocje zwi±zane ze staraniem siê o
dziecko by³y tak wielkie, ¿e dopiero po zakoñczeniu procedury by³ w stanie
zastanowiæ siê nad jej przebiegiem oraz skutkami. Jego zdaniem, g³ówn±
motywacj± ludzi zg³aszaj±cych siê na in vitro jest egoizm.

- Tak by³o w moim przypadku. Z perspektywy czasu widzê, ¿e nam nie chodzi³o
o poczêcie ¿ycia, chcieli¶my mieæ dziecko, jak ka¿da inna para -
zstwierdzi³.

Doda³ te¿, ¿e gdyby udro¿niæ mechanizmy adopcji oraz u¶wiadomiæ ma³¿onkom,
ile dzieci umiera z g³odu, czy czeka na prawdziw± rodzinê w domach dziecka,
by³oby mniejsze parcie na in vitro.

W opinii Adama Szulca metoda in vitro dokona³a równie¿ wielu zmian w jego
relacjach z ¿on±.

- Ca³y proces atomizuje ogromnie zwi±zek, relacje ma³¿eñskie. In vitro
spowodowa³o ogromne zmiany w psychice mojej oraz ¿ony. W wyniku stosowania
sztucznego zap³odnienia mamy do czynienia z upadkiem autorytetu. Wiara w
transcendentalno¶æ poczêcia, jego tajemnica gdzie¶ siê ulatnia. Nastêpuje
odarcie z tajemnicy zwi±zanej z aktem poczêcia - powiedzia³ go¶æ Stefana
Sêkowskiego.

Doda³, ¿e po urodzeniu dziecka ich ma³¿eñstwo zaczê³o prze¿ywaæ ogromny
kryzys.

Data: 2010-10-22 21:43:56
Autor: Grzegorz Z.
Jego zdaniem, g³ówn±
motywacj± ludzi zg³aszaj±cych siê na in vitro jest egoizm.

A mo¿e tak im wmówili w ko¶ciele, na lekcjach katechizmu i w merdiach?

¯e jak "normalni" to koniecznie "musz± mieæ dziecko" ? Nie prawda. Nie musz±. Nikt nie musi.

Data: 2010-10-22 21:51:06
Autor: kochamspamWYTNIJTO
A kto wmów³...
> [...]

¯e jak "normalni" to koniecznie "musz± mieæ dziecko" ? Nie prawda. Nie musz±. Nikt nie musi.

A kto wmówi³ parom pedalskim i lesbijskim, ¿e musz± wychowywaæ dzieci?
Czy same przez siê tak walcz± o prawo do adopcji?

Data: 2010-10-22 21:56:27
Autor: Grzegorz Z.

Jego zdaniem, g³ówn±
[...]

A kto wmówi³ parom [-- -- ] i lesbijskim, ¿e musz± wychowywaæ dzieci?
Czy same przez siê tak walcz± o prawo do adopcji?

Ja gejem nie jestem i adoptowaæ dziecka te¿ nie chcê - zabezpieczam siê.
Jest mnóstwo sposobów by nie mieæ potomstwa. Ja tak egoistycznie chcê i tak
a nie inaczej bêdzie.

Data: 2010-10-23 00:49:53
Autor: kochamspamWYTNIJTO
zatem nie da³e¶ sobie wmówiæ...

> [...]

Jest mnóstwo sposobów by nie mieæ potomstwa. Ja tak egoistycznie chcê i tak

Czyli nie da³e¶ sobie wmówiæ ¿e "musisz nieæ dzieci".
Ale da³e¶ sobie wmówiæ, ¿e "lepiej nie mieæ dzieci".

Zapewne obrazi³em ciê, jako ¿e wykreskowa³e¶ u¿yte przeze s³owa "parom pedalskim". Dziwne - s±dzi³em ¿e gej jest bardziej pejoratywne ni¿ peda³, bo przecie¿ to geje uzewnêtrzniaj± swoj± dewiacjê, i to z dum±.

Data: 2010-10-22 23:00:06
Autor: Kaczysta
"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"
E tam, niekoniecznie tak to wygl±da.
Mojemu znajomemu pielêgniarka czynnie pomaga³a rêkami wydzieliæ mu z siebie materia³ genetyczny do zapodnienia.
AZ

"Przeszli¶my przez piek³o in vitro"