Przeszukanie domu i komputerw

Data: 2013-06-18 20:41:39
Autor: Budzik
Przeszukanie domu i komputerw
Osobnik posiadajcy mail liber7465@hotmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Witam,
prowadz mae forum internetowe. Na forum tym jeden uytkownik ogosi si ze sprzeda telefonw iPhone. Okazao si, e to oszust. Dostaem wezwanie na policj w zwizku z t spraw i okazao si, e prokuratura mnie ciga za sprzeda tych telefonw oraz chce przeszuka mi mieszkanie i komputery w Polsce i w Niemczech (Hetnzer). Maj to zrobi w poniedziaek bo biegy dopiero wtedy bdzie. Mam nie opuszcza miejsca zameldowania. Kiedy miaem podobn spraw ale policja tylko chciaa danych innego czowieka, ktry za pomoc forum wyudzi kas. Mam regulamin forum, mam IP i e-mail gocia ale ich to nie interesuje. Jak z tego wybrn?

I jak byo?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-06-19 00:15:55
Autor: hiki o!
Przeszukanie domu i komputerów
On 18.06.2013 22:41, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail liber7465@hotmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Witam,
prowadzę małe forum internetowe. Na forum tym jeden użytkownik ogłosił
się ze sprzedażą telefonów iPhone. Okazało się, że to oszust. Dostałem
wezwanie na policję w związku z tą sprawą i okazało się, że prokuratura
mnie ściga za sprzedaż tych telefonów oraz chce przeszukać mi mieszkanie
i komputery w Polsce i w Niemczech (Hetnzer). Mają to zrobić w
poniedziałek bo biegły dopiero wtedy będzie. Mam nie opuszczać miejsca
zameldowania. Kiedyś miałem podobną sprawę ale policja tylko chciała
danych innego człowieka, który za pomocą forum wyłudził kasę. Mam
regulamin forum, mam IP i e-mail gościa ale ich to nie interesuje. Jak z
tego wybrnąć?

I jak było?

Moze sie okazac, ze odpowie za 3 lata ;)

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-19 08:23:58
Autor: Liber
W dniu 19.06.2013 00:15, hiki o! pisze:

I jak było?

Moze sie okazac, ze odpowie za 3 lata ;)

Jest środa rano. Ja powoli wysiadam nerwowo z tego stresu. Ich ciągle nie ma.

Data: 2013-06-19 09:39:47
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-19 08:23, Liber pisze:
[...]

Mam w domu kilka komputerów. Żadnego stacjonarnego. Swój główny komputer mogę nosić w kieszeni plecaka. Jaki problem na czas kontroli zostawić w domu te "mniej potrzebne" sprzęty?

--
Liwiusz

Data: 2013-06-19 13:00:34
Autor: Budzik
Przeszukanie domu i komputerw
Osobnik posiadajcy mail liber7465@hotmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

I jak byo?

Moze sie okazac, ze odpowie za 3 lata ;)

Jest roda rano. Ja powoli wysiadam nerwowo z tego stresu. Ich cigle nie ma.

Nie masz jakiegos kolegi - jajcarza?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Obdarowany mwi dzikuj,
a w duchu myli - jele!"  Richard Fish

Data: 2013-06-19 15:37:00
Autor: hiki o!
[...]