Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?

Data: 2015-03-15 13:13:07
Autor: Rowerex
Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?
Nie wiem czemu, ale tylko raz trafi³em na spodenki z wk³adk± w których wk³adka by³aby wszyta w zadowalaj±cy mnie sposób - i nie ma tu regu³y co do rozmiaru, firmy i ceny.

To co mi najbardziej przeszkadza, to umiejscowienie wk³adki - w wiêkszo¶ci jest za bardzo przesuniêta do ty³u o oko³o 2-3cm, a bywa ¿e jest wszyta krzywo, np. o ok 1,5cm w lewo co jest bardzo odczuwalne i widoczne na szwach (co ciekawe to drugie spodenek z najwy¿szej pó³ki bardzo znanej firmy!)

Mam zamiar daæ kilka par moich spodenek do przeszycia - czyli wyprucia wk³adki i wszycia prosto i kilka cm do przodu. Czy zwyk³y krawiec da sobie z tym rady, czy te¿ lepiej wys³aæ do przeróbki w jakiej¶ firmie specjalizuj±cej siê w odzie¿y rowerowej?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2015-03-15 13:49:26
Autor: Ignac
Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?
W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:13:10 UTC+1 u¿ytkownik Rowerex napisa³:

To co mi najbardziej przeszkadza, to umiejscowienie wk³adki

Przed oddaniem, przyfastryguj sobie t± wk³adkê, bo krawiec Ci
j± ¼le przyszyje.

Data: 2015-03-15 21:38:27
Autor: PeJot
W dniu 2015-03-15 o 21:13, Rowerex pisze:
[...]

Kiedy¶ przerabia³em kilka par spodenek chyba z Biedronki i zwyk³y krawiec z overlokiem da³ radê.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2015-03-15 20:49:22
Autor: Piotr Rogo¿a
Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?
Dnia Sun, 15 Mar 2015 21:38:27 +0100, PeJot napisał(a):

Kiedyś przerabiałem kilka par spodenek chyba z Biedronki i zwykły
krawiec z overlokiem dał radę.
Ja swoje raz wszywałem zwykłą maszyną i było dobrze. Overlock nie było potrzebny.
A krawiec, krawcowa na pewno da radę. Zresztą czego by nie mieli dać rady?

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-03-15 21:53:57
Autor: solar
[...]

W £odzi bym ci poleci³ miejsce...
A ogólnie - je¶li to lycra, to powinna byæ têpa ig³a - ¿eby nie rozcina³a materia³u.

"Smutno, gdy krêgos³up prostuje siê dopiero na krzy¿u."
                                      Stanis³aw Jerzy Lec

Data: 2015-03-16 00:47:35
Autor: Rowerex
Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?
W dniu niedziela, 15 marca 2015 21:53:59 UTC+1 u¿ytkownik solar napisa³:
> [...]

W £odzi bym ci poleci³ miejsce...
A ogólnie - je¶li to lycra, to powinna byæ têpa ig³a - ¿eby nie rozcina³a materia³u.

Jedne ze spodenek do przeszycia to taki model: http://www.bike24.com/p2108612.html
cienka, elastyczna lycra, s± bardzo dopasowane, rozmiar S - wola³bym, ¿eby nie
 zosta³y zepsute podczas przeszywania (to te maj± skoszon± w lewo wk³adkê i dodatkowo jest za bardzo do ty³u).

Niedawno kupi³em innym model Castelli z t± sam± wk³adk± i w tym samym rozmiarze S - to pierwsze spodenki w których nie narzekam na pozycjê wk³adki - jest wszyta prosto i przesuniêta zdecydowanie bardziej do przodu ni¿ w modelu wspomnianym wy¿ej, mimo ¿e rozmiar jest ten sam (ale fabryka inna, pierwsze szyte w Europie, drugie w Azji).

Tak przy okazji korci mnie, aby komentatorom Eurosportu, a ¶ci¶lej Baranowskiemu, zadaæ pytanie czy grupy zawodowe wo¿± ze sob± krawców (wydaje mi siê oczywiste, ¿e tak) i jakie modyfikacje w strojach s± najczê¶ciej przeprowadzane, w tym czy jest korygowane umiejscowienie wk³adki w spodenkach... By³ na Eurosporcie filmik na którym zawodnik siedzia³ na rowerze czasowym, a go¶æ z przymiarem (krawiec zapewne) obmierza³ go w celu przygotowania stroju...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2015-03-17 09:36:16
Autor: tadeklodz

-- Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Smutno, gdy krêgos³up prostuje siê dopiero na krzy¿u."
                                      Stanis³aw Jerzy Lec

specjalna ig³a z kulk± na koñcu aby nie przecina³a w³ókien /bo bêd± lecia³y oczka" oraz maszyna typu ZIK ZAK aby szw móg³ siê ew. rozci±gaæ + nici elastyczne. W £odzi to ul. Obywatelska

Przeszycie spodenek rowerowych - zwyk³y karawiec da rady?