Przetarg ustny nieograniczony - UM

Data: 2009-05-17 11:14:05
Autor: melon
Przetarg ustny nieograniczony - UM
Witam,
ostatnio wziąłem udział w przetargu ustnym nieograniczonym nieruchomości (działki). Przetarg organizował Urząd Miasta. Niestety, ale przegrałem ów przetarg ponieważ, moim przeciwnikiem ;) była grupa 4 osób fizycznych (które licytowały razem).

I teraz pytanie:
- czy to jest zgodne ze sposobem zbycia nieruchomości przez UM (Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 207 poz. 2108)? Czy do przetargu można przystępować z kilkoma swoimi znajomymi i współce licytować?

Dodatkową wątpliwość budzi fakt, iż koło owych 4 osób zasiadała księgowa z UM co już wywołuje we mnie jakieś wątpliwości co do "układów".

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Data: 2009-05-17 13:59:13
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "melon" <melon@wp.pl> napisał w wiadomości news:guobi0$moc$1node1.news.atman.pl...
[...]

A cenę zaproponowałeś wyższą?

Data: 2009-05-17 15:32:47
Autor: Robert Tomasik
Przetarg ustny nieograniczony - UM

A na czym owa zmowa tych osób polegała?

Data: 2009-05-17 19:57:19
Autor: melon

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gup438$2qs$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "melon" <melon@wp.pl> napisał w wiadomości news:guobi0$moc$1node1.news.atman.pl...

A na czym owa zmowa tych osób polegała?

Zmowa taka, że do przetargu chyba może podchodzić jedna osoba fizyczna / prawna i licytować za siebie. Tamtci zaś z jedną kartą przystąpienia do przetargu reprezentowali 4 osoby fizyczne i kupili działkę na spółkę.

Data: 2009-05-17 20:54:44
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "melon" <melon@wp.pl> napisał w wiadomości news:gupa6s$9i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Spółka cywilna.