Przetarg - zlozenie oferty na czas

Data: 2011-09-06 18:13:12
Autor: Tulipson
Przetarg - zlozenie oferty na czas
Witam

Mialem dzis nerwow± sytuacje podczas skladania oferty przetargowej powyzej 14000euro i mam w tej sprawie pytanie.
Oto sytuacja
Termin skladania ofert (tylko osobiscie w kopercie lub poczta) 6.09.2011 godzina 9:00
Placowka pracuje w godzinach 7:00-15:00
Jestem z oferta o godzinie 8:00, wchodze, informuje ochrone, ze ide z oferta do przetargu publicznego.
Zostaje poinformowany, ze obecnie wszyscy sa na szkoleniu w innym oddziale i nie ma osoby kompetentnej do odebrania mojej oferty.
Krew mnie zalala, gdyz nie mogłem pozniej sotarczyc oferty.
Czy to zgodne z przepisami, ze podczas godzin pracy jednostki X nikogo nie ma i nie mozna oddac takich waznych dokumentów?
Po godzinie 9:00 oferty nie byly oczywiscie przyjmowane.

Pozdrawiam
T.

ps. Na szczescie znajomy mnie poratował i dostarczyl dokumenty chwile przed 9:00

Data: 2011-09-08 22:44:41
Autor: Maseł
Przetarg - zlozenie oferty na czas
W dniu 2011-09-06 18:13, Tulipson pisze:
Witam
[...]
Czy to zgodne z przepisami, ze podczas godzin pracy jednostki X nikogo nie ma i nie mozna oddac takich waznych dokumentów?

A hasla:
- kancelaria
- biuro podawcze,
- sekretariat, ....

cos ci mowia?

Pozdro

Maseł

Data: 2011-09-09 01:06:37
Autor: Tulipson
Przetarg - zlozenie oferty na czas

A hasla:
- kancelaria
- biuro podawcze,
- sekretariat, ....

cos ci mowia?

Bardzo malo uwaznie czytasz, NIE BYLO NIKOGO TYLKO OCHRONA PRZY WEJSCIU!

Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformował

Data: 2011-09-09 09:21:00
Autor: Gotfryd Smolik news
Przetarg - zlozenie oferty na czas
On Fri, 9 Sep 2011, Tulipson wrote:

[...komu¶...]
[...]

  To jest powód do dyskusji, zgoda, czy jaki¶ przepis wymaga w tym
przypadku czego¶ więcej niż "umożliwienia zapoznania się z ofert±"?

Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformował

  Znaczy podkre¶lasz że było inaczej niż napisałe¶ wyżej?
  Co¶ nielogicznie to brzmi :]
(podejrzenie: może "bynajmniej" użyłe¶ zamiast "przynajmniej"?
ale to raczej steruje w stronę zaprzeczenia)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-09 16:11:21
Autor: Tulipson
Przetarg - zlozenie oferty na czas

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1109090916000.2644quad...
[...]

Moze inaczej...
Do budynku nie moze wejsc kazdy, potrzebna jest karta aby przejsc przez bramki.
Podchodze do ochrnoy, mowie "prosze mi otworzyc bramke, ide z oferta na to i tamto"
Pan mowi, "kancelaria zamknieta, sa na szkoleniu, nie wejdzie pan"
Ja mowie, "w takim razie zostawie u Pani Zosi ktora jest odpowiedzialna za przetarg bo nie moge pozniej przyjechac"
Pan mowi, "Pani Zosi tez nie ma, wszycy sa na szkoleniu BHP"
Ja mowie, "ale ktos jest w budynku, nie moge zostawic innej osobie?"
Pan mowi "nikogo odpowiedzianego za te sprawy nie ma, ja tez tego nie moge przekazac"
Wychodze i tyle....

Data: 2011-09-09 09:21:13
Autor: Icek
W dniu 2011-09-09 01:06, Tulipson pisze:
[...]

Bynajmniej tak mnie owy Pan poinformowaďż˝

trzeba było nie składać na ostatnią chwilę

Icek

Data: 2011-09-09 16:05:24
Autor: Tulipson
Przetarg - zlozenie oferty na czas

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4cer6$jto$2node2.news.atman.pl...
[...]

trzeba było nie składać na ostatni± chwilę

A jak rozumiesz okreslenie "ostatnia chwila" ??
Bo mogli byc na szkoleniu 3 dni, moglem jezdzic i nic nie zalatwic....
Caly czas nie wiem czy to zgodne z prawem.
Robia przetarg, a potem nie przyjmuja ofert w godzinach pracy.

Data: 2011-09-09 14:56:51
Autor: Maseł
[...]

Ja bym zostawil to temu Panu przy wejsciu zadajac pokwitowania i
oswiadczenia, ze "nie ma nikogo".

A pozniej okolo 9, 10, 11, ... staral sie zadbac o to, zeby wlasciwy
adresat dowiedzial sie, ze takie cos czeka...

Pozdro

Maseł

Data: 2011-09-10 22:52:18
Autor: spp
W dniu 2011-09-09 14:56, Maseł pisze:

Ja bym zostawil to temu Panu przy wejsciu zadajac pokwitowania i
oswiadczenia, ze "nie ma nikogo".

Ale wiesz, że na Twoim ż±daniu by się skończyło?

A pozniej okolo 9, 10, 11, ... staral sie zadbac o to, zeby wlasciwy
adresat dowiedzial sie, ze takie cos czeka...

Ale co i gdzie?

--
spp

Przetarg - zlozenie oferty na czas