Przetarte siodło - co z tym zrobić?

Data: 2010-06-22 12:35:39
Autor: tahoe_sasquatch
Przetarte siodło - co z tym zrobić?
On 22 Cze, 12:24, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:

Co z tym zrobi ? Jak ratowa siod o (i gacie ;)? Strat poprzednich w
innych rowerach jako prze y em, bo by y tanie i, co najwa niejsze, nie
tak wygodne jak ten model San Marco. Ten pasuje najbardziej, wi c
wola bym reanimacj . Jakie pomys y?

Tasma "elektryczna" czarna. Prawie nie bedzie widac. Pozniej to raczej
nowe siodelko...

yeti

Data: 2010-06-22 21:44:01
Autor: Rafał Wawrzycki
Przetarte siodło - co z tym zrobić?
Dnia 22 cze 2010 w liście
[news:655a6eff-004a-4064-9ccb-7f2bf3ec2999y4g2000yqy.googlegroups.co
wrote:
[...]

Przerabiałem. Niestety roluje się i klei do wszystkiego. Trochę lepiej było ze zwykłą taśmą szarą do pakowania, ale na tej z kolei dupsko się ślizga (zwłaszcza w lajkrze ;)

Pozniej to raczej nowe siodelko...

Jak znam życie, to znowu trafię na niewygodne...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-06-23 08:51:53
Autor: BoDro
Rafał Wawrzycki pisze:

Przerabiałem. Niestety roluje się i klei do wszystkiego. Trochę lepiej było ze zwykłą taśmą szarą do pakowania, ale na tej z kolei dupsko się ślizga (zwłaszcza w lajkrze ;)

mój sposób na pękające poszycie:
-siatkowa taśma do łączenia płyt G-K
-klej do butów
-taśma izolacyjna PCV

Przyklejam odpowiedni kawałek siatki na pęknięcie. Choć taka siatka
jest pokryta warstewką kleju, dodatkowo używam kleju do butów.
Siatka dobrze układa się na powierzchniach kulistych i nieźle
pracuje na powierzchniach elastycznych. Po wyschnięciu przycinam
paseczki taśmy PCV o odpowiedniej długości ("z natury" wąska taśma PCV
- ja używa 2cm - jest oczywiście lepsza niż np. jeden duży kawałek folii,
bo lepiej się układa i ugina). Obowiązkowo usuwam benzyną oryginalny klej,
bo - jak zauważyłeś - jest to totalny syf - i przyklejam owe paski klejem
do butów.

http://img411.imageshack.us/img411/8496/siodelko1.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/1228/siodelko2.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/6874/siodelko3.jpg

nie wiem, czy ta metoda będzie skuteczna w przypadku "dzioba", ale można   przetestować. W każdym razie od zeszłego sezonu uklepuję obydwa siodełka (to drugie jest dużo bardziej miękkie) po naprawie i jak na razie "łaty" nie odłażą...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-23 11:06:40