Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-03 23:02:59
Autor: looker
Przetestujcie to, jest niezle :-)
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Data: 2009-03-03 17:52:47
Autor: rs
On Tue, 3 Mar 2009 23:02:59 +0100, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

u mnie, desperackim rzutem na tasme, udalo mu sie tylko z britney
spears. <rs>

Data: 2009-03-04 13:43:20
Autor: Tiber
rs wrote:

[...]

Jak pytales o w miare znane postacie i nie zgadl, to znaczy, ze zle pytales.

--
tbr

Data: 2009-03-04 17:42:26
Autor: Artur Jachacy
On Wed, 04 Mar 2009 13:43:20 +0000, Tiber wrote:
[...]

Chyba odpowiadał.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-03-04 17:48:38
Autor: Tiber
Artur Jachacy wrote:

[...]

No nie, bo jeśli pytał o Rambo i dżin nie zgadł, to znaczy że powienień był pytać o C3PO.

--
tbr

Data: 2009-03-03 23:29:47
Autor: looker
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Trzeba dolozyc do FAQ w dziale "Prosby o identyfikacje bohatera/(filmu w zasadzie tez)" :-)

Data: 2009-03-03 23:43:14
Autor: frank drebin
looker wrote:
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)
zajebiaszcze :-)
100% skuteczności
Sprawdzałem Harrisona Forda, Bruce Willisa, Bruce Dickinsona, Margaret Thatcher, Johna Cleese, Lecha Wałęsę i Dodę.

Data: 2009-03-03 23:56:01
Autor: Skylla
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Pazura, Cichopek tak, Żebrowski i Pan Samochodzik nie:-)
..

Data: 2009-03-04 10:16:29
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał:
Żebrowski

U mnie był bardzo blisko - Maciek Zakościelny :)

Data: 2009-03-05 14:40:39
Autor: Ellesine
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Dnia Tue, 3 Mar 2009 23:56:01 +0100, "Skylla"
<skylla1@niespamuj.op.pl> napisał:

Pazura, Cichopek tak, Żebrowski i Pan Samochodzik nie:-)

U mnie Żebrowski tak.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-03-04 00:53:50
Autor: Maciek

"looker" <looker@lok.pl> wrote in message news:gok9vf$2p7$1mx1.internetia.pl...
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Za pierwszym podejściem porażka :) z B. Lindą. Idę dalej ogladać "Damages"

pozdrawiam Maciek

--
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."Oscar Wilde

http://swiatmacka.myphotoalbum.com/

Data: 2009-03-04 10:13:29
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Teraz po kolei będę prostował, czy jak? :)

Użytkownik "Maciek" <maciekspontan@onet.eu> napisał:
Za pierwszym podejściem porażka :)

Twoja chyba ;P bo na pewno nie dżina.

z B. Lindą.

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:

http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg

Data: 2009-03-04 13:49:16
Autor: Tiber
Quentin wrote:

Za pierwszym podejściem porażka :)

Twoja chyba ;P bo na pewno nie dżina.

W różnych podejściach dżin generuje różną ścieżkę pytań chyba po to, aby ogólną skuteczność zgadywania zwiększyć dla konkretnych postaci. Widać kolega albo z premedytacją dżinowi mieszał (nawet przy paru błędnych odpowiedziach, zwłaszcza typowych błedach, dżin często nie daje się zwieść) albo też dżin za bardzo chciał z uniwersalizować keyquestiony dla postaci :)

A poza tym: stare :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 15:19:53
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał:
A poza tym: stare :>

"A stronka stara jak świat. Już czwarty raz widzę wybuch podniety
tym dżinem w przeciągu jakichś dwóch lat :)"

Q ;P

Data: 2009-03-04 14:44:57
Autor: Tiber
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 15:50:18
Autor: lukawar
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-05 14:44:51
Autor: Ellesine
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Dnia Wed, 4 Mar 2009 10:13:29 +0100, "Quentin"
<quent_77@poczta.onet.pl> napisał:

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:

http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg

Moje odpowiedzi do Lindy zinterpretował jako Kondrata.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-03-05 14:48:11
Autor: Robson
Ellesine pisze:

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:
http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg
Moje odpowiedzi do Lindy zinterpretował jako Kondrata.

Pewnie widział Psy i mu się aktorzy mylą. W końcu dla takiego dżina polskie kino to egzotyka. Mam to samo jak widzę cokolwiek z Indii ;)

--
==R==

Data: 2009-03-04 09:29:59
Autor: tbg
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:gok9vf$2p7$1mx1.internetia.pl...
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

no wiec ten gosciu to debil. zeby nie bylo za latwo wymyslilem Gustlika i odpowiadalem zgodnie z prawda. przede wszystkim, ze jest mezczyzna. i co wyszlo?

Jen (Character) from \"the it crowd

tbg

Data: 2009-03-04 10:08:35
Autor: Quentin

Użytkownik "tbg" <i.hate@spam.com> napisał:
no wiec ten gosciu to debil. zeby nie bylo za latwo wymyslilem Gustlika i odpowiadalem zgodnie z prawda. przede wszystkim, ze jest mezczyzna. i co wyszlo?
Jen (Character) from \"the it crowd

Idę o zakład, że źle odpowiadałeś :P Przyczyna połowy nietrafionych odpowiedzi. A stronka stara jak świat. Już czwarty raz widzę wybuch podniety tym dżinem w przeciągu jakichś dwóch lat :)

Mnie też nie zgadł Gustlika ;P ale przynajmniej zgadł, że chodzi o Polaka (i podał Wołodyjowskiego), więc zakładam, że gdybyś dobrze odpowiadał to też by Ci się zapytał czy to Polak, a wtedy na pewno by nie odpowiedział, że Jen.

Data: 2009-03-04 11:15:52
Autor: tbg
Użytkownik "Quentin" <quent_77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:golgic$rpb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Idę o zakład, że źle odpowiadałeś

ja zle odpowiadalem? ja? a maria sklodowska to kobieta moze byla?

tbg

Data: 2009-03-04 13:53:15
Autor: Tiber
Quentin wrote:

Mnie też nie zgadł Gustlika ;P

Bo może Gustlik bardzo rzadko się zagnieżdża w głowach pytających i/lub nikomu nie chciało się go dodać do bazy.

ale przynajmniej zgadł, że chodzi o
Polaka (i podał Wołodyjowskiego),

A to akurat nic specjalnego. Dżin ma cały zestaw pytań o narodowość. Czasami nawet potrafi zadać kilka praktycznie identycznych jest zupełnie nielogiczne, a w praktyce oznacza, że całe tabuny ludzi się wykładają na tych samych pytaniach :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 15:23:35
Autor: lukawar
[...]

Zależy jaką ścieżkę pytań wybierze - Gustlika sprawdziłem 2 razy - za pierwszym razem nie zgadł, ale pytania były kompletnie nietrafione (i stwierdził na koniec, że to Robin Hood :)), za drugim podejściem jakby zasugerował się pierwszą próbą (na końcu pierwszej zaznaczyłem o kogo mi chodziło) i już przy drugim pytaniu zapytał, czy uczestniczył w II wojnie światowej, na 3 czy nosił słuchawki :)
Jedno z pytań do Nelly Rokita - czy ma problemy językowe :)))

Data: 2009-03-04 18:13:10
Autor: Artur Jachacy
On Wed, 04 Mar 2009 10:08:35 +0100, Quentin wrote:

[...]

Dobra, to jedziemy: Humphrey Appleby.

Q: Is your character internationally famous?
A: (W świecie rzeczywistym czy przedstawionym?) Probably not Not really.
Q: Is your character real?
A: No.
Q: Does your character have a great artistic skill?
A: Probably not Not really. (Nie jest z tego znany.)
Q: Does your character wear a hat (cap, crown,...)? A: Probably not Not really. (Nie przypominam sobie, może gdzieś kiedyś, ale w żaden sposób go to nie wyróżnia.)
Q: Is your character a female? A: No.
Q: Does your character stand on two legs?
A: Yes.
Q: Is your character black-haired?
A: No.
Q: Is your character a teenager? A: No.
Q: Is your character bad?
A: (I weĹş tu, kurwa, odpowiedz.) I don't know.
Q: Is your character from an anime (Japanese animation)?
A: No.
Q: Is your character from a video game?
A: No.
Q: Is your character American?
A: No. Q: Is your character European?
A: Yes.
Q: Is your character from Poland? A: No.
Q: Is your character from a TV series? A: Yes.
Q: Did your character achieved his biggest success in the 80s? A: Yes.
Q: Does your character have a son?
A: I don't know.
Q: Does your character live in your country?
A: No.
Q: Is your character English? A: Yes.
Q: Does your character fight?
A: No.
I think of...
Hugh Laurie ( Dr House )

Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina na zły trop.

A.

Data: 2009-03-04 19:39:45
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina
na zły trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

Data: 2009-03-04 19:25:12
Autor: Artur Jachacy
Przetestujcie to, jest niezle :-)
On Wed, 04 Mar 2009 19:39:45 +0100, Quentin wrote:
Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina na zły
trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Kodowanie se ustaw.

A.

Data: 2009-03-05 00:25:14
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Nie znam, więc Ci nie pokażę.

Kodowanie se ustaw.

SOA #1

Data: 2009-03-05 02:26:40
Autor: Artur Jachacy
On Thu, 05 Mar 2009 00:25:14 +0100, Quentin wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Nie znam, więc Ci nie pokażę.

No widzisz, on też nie znał. Ale i tak widać, że jego odpowiedź była bezsensowna, biorąc pod uwagę pytania i odpowiedzi.

Kodowanie se ustaw.

SOA #1

Nie bądź wujem jednakowoż.

A.

Data: 2009-03-05 10:55:48
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
No widzisz, on też nie znał. Ale i tak widać, że jego odpowiedź była
bezsensowna, biorąc pod uwagę pytania i odpowiedzi.

Toteż piszę, że w _wiekszości_ przypadków winne są błędne odpowiedzi. Jak ktoś pisze, że mu nie zgadł Bauera czy Hopkinsa to nie ma nawet o czym gadać. W przypadku wujka Staszka spod Grudziądza co innego.

Nie znam się na kodowaniu. Z tego co widzę jest źle tylko jak Tobie odpowiadam ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Data: 2009-03-05 11:11:22
Autor: Robson
Quentin pisze:

Nie znam się na kodowaniu. Z tego co widzę jest źle tylko jak Tobie odpowiadam ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Ma UTF-8 ;)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:22:58
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał:
Ma UTF-8 ;)

To już mogę się z Niego śmiać, czy to jednak oznacza, że rzeczywiście się nie znam na kodowaniu? :)

Data: 2009-03-05 11:27:31
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Quentin" napisał:

ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Nie walcz, tylko popraw sobie ustawienia - ponieważ masz je zrąbane.

Data: 2009-03-05 11:29:26
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

Nie walcz, tylko popraw sobie ustawienia - ponieważ masz je zrąbane.

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie i ma w dupie konwenanse :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:30:58
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Robson" napisał:

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie

Wynienione powyzej rowniez mozna poprawnie skonfigurowac.
EOT

Data: 2009-03-05 11:33:28
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie
Wynienione powyzej rowniez mozna poprawnie skonfigurowac.
EOT

Eee, zróbmy flejma jak na pl.news.czytniki. A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:42:17
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Robson" napisał:

A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)

Widzisz bardzo niepoprawnie. Wyczytałeś coś, czego tam nie było.

Data: 2009-03-05 12:02:43
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)
Widzisz bardzo niepoprawnie. Wyczytałeś coś, czego tam nie było.

Powinienem zmienić czytnik na taki co widzi niepoprawnie? :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 12:08:33
Autor: Tiber
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Quentin wrote:

Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina
na zły trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

No i odpowiedziałeś Arturowi na pytanie :) Myślę, że odpowiedź negatywna przy pytaniu o sławność w przypadku postaci, która nie może mieć innych atutów niż sława, to trochę strzał w stopę.

--
tbr

Data: 2009-03-06 17:16:09
Autor: Wojtas
Quentin pisze:

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

Pewnie Żyd.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-04 09:58:19
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail looker@lok.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Jason Bourne - 100%.
rewelacja!

Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.
Frank Herbert

Data: 2009-03-04 10:08:35
Autor: lukawar
[...]

he he, niezłe, 100% skuteczności (Indiana Jones, Pazura, Mario, Max Cavalera, Cichopek), ale rozwalił mnie Lepperem i zestawem pytań do niego :)

Data: 2009-03-04 09:37:41
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Cześć  lukawar
Wed, 4 Mar 2009 10:08:35 +0100 w <news:golgen$b6h$1inews.gazeta.pl>
napisałeś:

100% skuteczności (Indiana Jones, Pazura, Mario, Max Cavalera, Cichopek), ale rozwalił mnie Lepperem i zestawem pytań do niego :)

ale zgadl bez pudła :)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-04 11:29:11
Autor: lukawar
Przetestujcie to, jest niezle :-)
100% skuteczności (Indiana Jones, Pazura, Mario, Max
Cavalera, Cichopek), ale rozwalił mnie Lepperem i zestawem pytań do niego :)

ale zgadl bez pudła :)

No i na deser zdjątko Andrzeja w pozie Michalczewskiego :D

Data: 2009-03-04 12:06:31
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Cześć  lukawar
Wed, 4 Mar 2009 11:29:11 +0100 w <news:goll5t$70k$1inews.gazeta.pl>
napisałeś:

[...]

jo.
polegl za to 3 razy pod rzad na: Jacku Bauerze, Jolancie Kwasniewskiej
(Kaczynska w zamian) i A.Hopkinsie - aczkolwiek tu go nie rozpiescilem,
bo paru detali sam nie znam.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-04 13:30:47
Autor: Quentin

Użytkownik "Marek (UK)" <trolle@do.gazu> napisał:
polegl za to 3 razy pod rzad na: Jacku Bauerze

Nastepny co nie umie odpowiadać, a ma pretensje do Dżina ;P Jacka zgadł mi po osiemnastym pytaniu. A mógł i po siedemnastym tylko się niepotrzebnie o anime zapytał jak już odpowiedziałem, że nie pojawia się w kreskówkach.

Data: 2009-03-04 13:57:20
Autor: Tiber
Quentin wrote:
Użytkownik "Marek (UK)" <trolle@do.gazu> napisał:
polegl za to 3 razy pod rzad na: Jacku Bauerze

Nastepny co nie umie odpowiadać, a ma pretensje do Dżina ;P Jacka
zgadł mi po osiemnastym pytaniu.

Tutaj nawet nie ma co gdybać, na 100 procent kolega Marek zawalił :) Jack jest na tyle popularną postacią w popkulturze/Internecie, że ja się nawet twoim osiemnastu pytaniom dziwię :). Mi równie popularne postacie zgadywał po ośmiu/dziesięciu i to jeszcze po serii pytań typu "ale na pewno na pewno?" ;)

A mógł i po siedemnastym tylko się
niepotrzebnie o anime zapytał jak już odpowiedziałem, że nie pojawia
się w kreskówkach.

A to też. Widać sporo osób robiło mu psikusy :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 14:09:13
Autor: Tiber
Quentin wrote:

[...]

A ja chyba albo trochę przesadziłem z tą popularnością Jacka albo mnie kompletna nieznajomość Jacka zgubiła (jego stanu cywilnego, wyglądu, upodobań kulinarnych itp.), bo przy czterech podejściach po dwudziestu pytaniach wskazywał mi kolejno Waltera Skinnera, Johna Casey'a z "Chucka" i dwa razy jakiegoś Tony'ego Almeidę... Oprócz tego dwa razy pytał czy postać jest prawdziwa i czy jest w tytule raz filmu, a raz serialu. Ma dżin bałagan w bazie pytań i tyle ;P

--
tbr

Data: 2009-03-04 14:43:06
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Cześć  Tiber
Wed, 4 Mar 2009 14:09:13 -0000 w <news:gom22a$l86$1news.onet.pl>
napisałeś:

Quentin wrote:

polegl za to 3 razy pod rzad na: Jacku Bauerze

Nastepny co nie umie odpowiadać, a ma pretensje do Dżina ;P

jednak nie jest to takie oczywiste... jak widac ponizej.
akurat ogladam ostatnia serie 24 i wlasciwie moglem zle odpowiedziec
tylko na pytania pozornie oczywiste: np. czy bohater jest policjantem
lub detektywem? sam nie wiem - jest czy nie jest...? IMO nie. albo: czy jest szefem jakiejs grupy? też nie, a raczej juz nie, przynajmniej w ostatniej serii.

[...]

był blisko - to kumpel Bauera z tego samego serialu...

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-04 15:52:44
Autor: Tiber
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 17:08:02
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Cześć  Tiber
Wed, 4 Mar 2009 15:52:44 -0000 w <news:gom84d$629$1news.onet.pl>
napisałeś:

No to widziałeś tylko jedną serię więcej ode mnie.

raczej nie, widzialem tylko pierwszą, a niedawno szóstą i wlasnie jestem
w trakcie siodmej. srodkowych nie znam zupelnie...

Casey'a z "Chucka" i dwa razy jakiegoś Tony'ego Almeidę...

był blisko - to kumpel Bauera z tego samego serialu...

I kolejny dowód na to, że moja rozległa wiedza o "24" ma się nijak do twojej rozległej wiedzy, a podpieranie się tym, co "widać poniżej" jest bezcelowe ;)

'ponizej' bylo widac tylko, ze nie zawsze trafia sie w dobra (prowadzaca
do identyfikacji) odpowiedz. mimo wlasnego, mniejszego lub wiekszego,
przekonania. :)

mam inne pytanie - na jakiej zasadzie 'dzin' tak szybko  pyta o to, czy
'character' jest z Polski? statystyka?
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-04 17:17:55
Autor: Tiber
Marek (UK) wrote:

No to widziałeś tylko jedną serię więcej ode mnie.

raczej nie, widzialem tylko pierwszą, a niedawno szóstą i wlasnie
jestem w trakcie siodmej. srodkowych nie znam zupelnie...

A to sorki, myślałem, że gdzieś wyczytałem, że jedną widziałeś.

[...]

No ja właśnie nie byłem przekonany, a ty, jak ci już Quentin powiedział, za często wybierałeś zbyt skrajne odpowiedzi :>

mam inne pytanie - na jakiej zasadzie 'dzin' tak szybko  pyta o to,
czy 'character' jest z Polski? statystyka?

IP sprawdza. Mnie pyta często o Irlandię co mu tylko utrudnia robotę, bo ja tu tylko przejazdem jestem :)

--
tbr

Data: 2009-03-04 17:33:25
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Cześć  Tiber
Wed, 4 Mar 2009 17:17:55 -0000 w <news:gomd44$j77$1news.onet.pl>
napisałeś:

mam inne pytanie - na jakiej zasadzie 'dzin' tak szybko  pyta o to,
czy 'character' jest z Polski? statystyka?

IP sprawdza.

ok, dlatego pyta mnie o angielskich bohaterow. ale potem/przedtem o
amerykanskich i prawie od razu o polskich. IP mam z UK.

Mnie pyta często o Irlandię co mu tylko utrudnia robotę, bo ja tu tylko przejazdem jestem :)

ja na stale, ale dalej nie wiem skad krajem trzeciego wyboru jest PL? i
ani system ani przegladarka tez nie jest w wersji pl.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-05 10:44:21
Autor: lamer

napisałeś:

[...]

Jak mieszkasz w województwie brytyjskim to czemu ma nie pytać o PL?

lamer

Data: 2009-03-05 12:02:04
Autor: Tiber
Marek (UK) wrote:

[...]

Bo pewnie oprócz IP bierze pod uwagę to, co mówiłeś, czyli statystykę. Polacy w światowym Internecie w w wielu rzeczach są na przedzie. Więc w przypadku kiedy Akinator odrzucił już popkulturowego giganta Amerykę (i jego wyspiarskie przyczółki) oraz strzał lokalny, w moim przypadku Irlandię, próbuje szczęścia z następnym najpopularniejszym krajem, czyli Polskę, Niemcy itp.

--
tbr

Data: 2009-03-04 16:04:51
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 15:26:45
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 16:03:56
Autor: Tiber
Marek (UK) wrote:

Nastepny co nie umie odpowiadać, a ma pretensje do Dżina ;P
jednak nie jest to takie oczywiste... jak widac ponizej

Ale co nie jest oczywiste? No poniżej właśnie widać, że oczywiste
jest to, że brak dobrej odpowiedzi dżina w wiekszości przypadków
jest spowodowana błędnymi odpowiedziami zaprzegających go do roboty,

oczywiscie, ze tak nie jest - zauwaz chocby pytanie o urode. uwazasz,
ze dwie, calkowicie rozne odpowiedzi, nie mogą być rownoczesnie
poprawnymi/błednymi?
przy takim pytaniu kazda odpowiedz bedzie poprawna - wg jej
udzielajacego.

Oczywiście. Rzecz w tym, ze w przypadku takiego Bauera większość kobiet i niemała liczba mężczyzn odpowie "tak" lub "prawdopodobnie tak" i odpowiedź jakiegoś odszczepieńca (nie chodzi mi o odmienny gust czy rozróżnienia typu "ładny", "bardzo ładny" "najbardziej ładny", ale o konkretne ignorowanie lub olewanie współczesnego kanonu piękna tudzież walkę ze statystyką :)) czy niewidomego nie będzie miała żadnego znaczenia.

[...]

No ale tak piszesz, jakby tam były tylko odpowiedzi "tak" i "nie".
Jest "nie wiem", "pewnie tak" i "pewnie nie". I są one po to, żeby
odpowiadać "nie wiem", gdy sie nie wie, a nie "IMO nie".

nie, predzej odpowiedzi 'probably' albo 'partialy'.
kiedy wiem, ze nie, to pisze 'nie'. nawet jesli sie przez moment
waham. wg. twojego rozumowania odpowiadajac na wiekszosc pytan 'nie
wiem' i tak powinienem dostac poprawna odpowiedz.

Odpowiadając na większość pytań "nie wiem" nie dostaniesz dobrej odpowiedzi, bo to odpowiedź jest zbyt słabo wykrystalizowana w twoim umyśle, aby dżin mógł zgadnąć. Na obraz "Jacka Bauera" składają się jego desygnaty, a nie pustka.

--
tbr

Data: 2009-03-04 15:19:29
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał:
A ja chyba albo trochę przesadziłem z tą popularnością Jacka

No i bylo się tak mądrzyć? Chciałeś jak nigdy, skończyłeś jak zawsze ;P

dwa razy jakiegoś Tony'ego Almeidę...

A to blisko, kolega Bauera.

Ciency jesteście, mnie Bauera za pierwszym zamachem zgadł. Co ciekawe nie przypominam sobie żadnych specjalnie konkretnych pytań. Byc może zadecydowało to o kolor włosów i moją odpowiedź, że blond ;)

Data: 2009-03-04 14:43:32
Autor: Tiber
Quentin wrote:

[...]

Jeśli widziałeś przynajmniej pół odcinka "24" to masz nade mną przewagę! Zgaduj Christiana Troy'a, ja mam na nim szesnaście pytań :)

Co ciekawe
nie przypominam sobie żadnych specjalnie konkretnych pytań. Byc może
zadecydowało to o kolor włosów i moją odpowiedź, że blond ;)

Zadecydowało to, że wiele osób wybierając kolor włosów czy córkę chciało ustrzelić Bauera :)

--
tbr

Data: 2009-03-04 13:32:23
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Marek (UK)" <trolle@do.gazu> napisał:
A.Hopkinsie

19 pytań. Sofciarze jesteście, a nie dżin :)

Data: 2009-03-04 13:36:01
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Marek (UK)" <trolle@do.gazu> napisał:
Jolancie Kwasniewskiej

Po 16 pytaniu.

Data: 2009-03-04 13:45:45
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Jeszcze jedno. Sori, że tak się przyssałem, ale nie mam złych zamiarów :D

Użytkownik "Marek (UK)" <trolle@do.gazu> napisał:
polegl na Jolancie Kwasniewskiej (Kaczynska w zamian)

Zżera mnie ciekawość, jak odpowiedziałeś na kluczowe w tej sytuacji pytanie o to, czy Twoim zdaniem postać, o której myślisz jest piękna? :D

Data: 2009-03-04 14:46:32
Autor: Marek (UK)
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 10:20:26
Autor: Rais
looker pisze:
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Słabo.
Ale postacie z kreskówek zgaduje bez problemu.

--
pzdr

Data: 2009-03-04 10:35:31
Autor: jakuboff
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 11:00:38
Autor: koval
looker pisze:
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

darth vader był lepszy :)

Data: 2009-03-04 11:09:02
Autor: Orka
[...]

Brad Pitt :) Rewelacja :)

--
Orka

Data: 2009-03-04 21:58:32
Autor: RedLite
Przetestujcie to, jest niezle :-)
  Dnia 2009-03-03 23:02 , looker zaproponował taką oto, pokrętną wersję wydarzeń:

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?

  15 : Is your character from Poland?
  16 : Is your character a radio host?

hue hue

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-03-05 19:35:30
Autor: Protz
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Macka z Klanu nawet odgaduje, i to zaskakujaco szybko.

Protz

Przetestujcie to, jest niezle :-)