Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-03 17:52:47
Autor: rs
Przetestujcie to, jest niezle :-)
On Tue, 3 Mar 2009 23:02:59 +0100, "looker" <looker@lok.pl> wrote:

http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

u mnie, desperackim rzutem na tasme, udalo mu sie tylko z britney
spears. <rs>

Data: 2009-03-04 13:43:20
Autor: Tiber
rs wrote:

[...]

Jak pytales o w miare znane postacie i nie zgadl, to znaczy, ze zle pytales.

--
tbr

Data: 2009-03-04 17:42:26
Autor: Artur Jachacy
On Wed, 04 Mar 2009 13:43:20 +0000, Tiber wrote:
[...]

Chyba odpowiadał.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-03-04 17:48:38
Autor: Tiber
Artur Jachacy wrote:

[...]

No nie, bo jeśli pytał o Rambo i dżin nie zgadł, to znaczy że powienień był pytać o C3PO.

--
tbr

Przetestujcie to, jest niezle :-)