Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 00:53:50
Autor: Maciek
Przetestujcie to, jest niezle :-)

"looker" <looker@lok.pl> wrote in message news:gok9vf$2p7$1mx1.internetia.pl...
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

Za pierwszym podejściem porażka :) z B. Lindą. Idę dalej ogladać "Damages"

pozdrawiam Maciek

--
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."Oscar Wilde

http://swiatmacka.myphotoalbum.com/

Data: 2009-03-04 10:13:29
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Teraz po kolei będę prostował, czy jak? :)

Użytkownik "Maciek" <maciekspontan@onet.eu> napisał:
Za pierwszym podejściem porażka :)

Twoja chyba ;P bo na pewno nie dżina.

z B. Lindą.

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:

http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg

Data: 2009-03-04 13:49:16
Autor: Tiber
Quentin wrote:

Za pierwszym podejściem porażka :)

Twoja chyba ;P bo na pewno nie dżina.

W różnych podejściach dżin generuje różną ścieżkę pytań chyba po to, aby ogólną skuteczność zgadywania zwiększyć dla konkretnych postaci. Widać kolega albo z premedytacją dżinowi mieszał (nawet przy paru błędnych odpowiedziach, zwłaszcza typowych błedach, dżin często nie daje się zwieść) albo też dżin za bardzo chciał z uniwersalizować keyquestiony dla postaci :)

A poza tym: stare :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 15:19:53
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał:
A poza tym: stare :>

"A stronka stara jak świat. Już czwarty raz widzę wybuch podniety
tym dżinem w przeciągu jakichś dwóch lat :)"

Q ;P

Data: 2009-03-04 14:44:57
Autor: Tiber
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 15:50:18
Autor: lukawar
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-05 14:44:51
Autor: Ellesine
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Dnia Wed, 4 Mar 2009 10:13:29 +0100, "Quentin"
<quent_77@poczta.onet.pl> napisał:

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:

http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg

Moje odpowiedzi do Lindy zinterpretował jako Kondrata.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-03-05 14:48:11
Autor: Robson
Ellesine pisze:

Źle odpowiadałeś. Moje pierwsze podejście do Bogusia i:
http://quentin.bocznica.org/rozne/linda.jpg
Moje odpowiedzi do Lindy zinterpretował jako Kondrata.

Pewnie widział Psy i mu się aktorzy mylą. W końcu dla takiego dżina polskie kino to egzotyka. Mam to samo jak widzę cokolwiek z Indii ;)

--
==R==

Przetestujcie to, jest niezle :-)