Przetestujcie to, jest niezle :-)

Data: 2009-03-04 09:29:59
Autor: tbg
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:gok9vf$2p7$1mx1.internetia.pl...
http://en.akinator.com/#

I jak tam skutecznosc u Was Towarzyszki i Towarzysze?
:-)

no wiec ten gosciu to debil. zeby nie bylo za latwo wymyslilem Gustlika i odpowiadalem zgodnie z prawda. przede wszystkim, ze jest mezczyzna. i co wyszlo?

Jen (Character) from \"the it crowd

tbg

Data: 2009-03-04 10:08:35
Autor: Quentin

Użytkownik "tbg" <i.hate@spam.com> napisał:
no wiec ten gosciu to debil. zeby nie bylo za latwo wymyslilem Gustlika i odpowiadalem zgodnie z prawda. przede wszystkim, ze jest mezczyzna. i co wyszlo?
Jen (Character) from \"the it crowd

Idę o zakład, że źle odpowiadałeś :P Przyczyna połowy nietrafionych odpowiedzi. A stronka stara jak świat. Już czwarty raz widzę wybuch podniety tym dżinem w przeciągu jakichś dwóch lat :)

Mnie też nie zgadł Gustlika ;P ale przynajmniej zgadł, że chodzi o Polaka (i podał Wołodyjowskiego), więc zakładam, że gdybyś dobrze odpowiadał to też by Ci się zapytał czy to Polak, a wtedy na pewno by nie odpowiedział, że Jen.

Data: 2009-03-04 11:15:52
Autor: tbg
Użytkownik "Quentin" <quent_77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:golgic$rpb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Idę o zakład, że źle odpowiadałeś

ja zle odpowiadalem? ja? a maria sklodowska to kobieta moze byla?

tbg

Data: 2009-03-04 13:53:15
Autor: Tiber
Quentin wrote:

Mnie też nie zgadł Gustlika ;P

Bo może Gustlik bardzo rzadko się zagnieżdża w głowach pytających i/lub nikomu nie chciało się go dodać do bazy.

ale przynajmniej zgadł, że chodzi o
Polaka (i podał Wołodyjowskiego),

A to akurat nic specjalnego. Dżin ma cały zestaw pytań o narodowość. Czasami nawet potrafi zadać kilka praktycznie identycznych jest zupełnie nielogiczne, a w praktyce oznacza, że całe tabuny ludzi się wykładają na tych samych pytaniach :>

--
tbr

Data: 2009-03-04 15:23:35
Autor: lukawar
[...]

Zależy jaką ścieżkę pytań wybierze - Gustlika sprawdziłem 2 razy - za pierwszym razem nie zgadł, ale pytania były kompletnie nietrafione (i stwierdził na koniec, że to Robin Hood :)), za drugim podejściem jakby zasugerował się pierwszą próbą (na końcu pierwszej zaznaczyłem o kogo mi chodziło) i już przy drugim pytaniu zapytał, czy uczestniczył w II wojnie światowej, na 3 czy nosił słuchawki :)
Jedno z pytań do Nelly Rokita - czy ma problemy językowe :)))

Data: 2009-03-04 18:13:10
Autor: Artur Jachacy
On Wed, 04 Mar 2009 10:08:35 +0100, Quentin wrote:

[...]

Dobra, to jedziemy: Humphrey Appleby.

Q: Is your character internationally famous?
A: (W świecie rzeczywistym czy przedstawionym?) Probably not Not really.
Q: Is your character real?
A: No.
Q: Does your character have a great artistic skill?
A: Probably not Not really. (Nie jest z tego znany.)
Q: Does your character wear a hat (cap, crown,...)? A: Probably not Not really. (Nie przypominam sobie, może gdzieś kiedyś, ale w żaden sposób go to nie wyróżnia.)
Q: Is your character a female? A: No.
Q: Does your character stand on two legs?
A: Yes.
Q: Is your character black-haired?
A: No.
Q: Is your character a teenager? A: No.
Q: Is your character bad?
A: (I weĹş tu, kurwa, odpowiedz.) I don't know.
Q: Is your character from an anime (Japanese animation)?
A: No.
Q: Is your character from a video game?
A: No.
Q: Is your character American?
A: No. Q: Is your character European?
A: Yes.
Q: Is your character from Poland? A: No.
Q: Is your character from a TV series? A: Yes.
Q: Did your character achieved his biggest success in the 80s? A: Yes.
Q: Does your character have a son?
A: I don't know.
Q: Does your character live in your country?
A: No.
Q: Is your character English? A: Yes.
Q: Does your character fight?
A: No.
I think of...
Hugh Laurie ( Dr House )

Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina na zły trop.

A.
--
Gridneff: So the point is to get the message across, without saying in so many words: You stupid fucking morons, you're learning fucking elf languages!
Pan for Windows (beta) - <http://panbuilds.googlepages.com>

Data: 2009-03-04 19:39:45
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina
na zły trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

Data: 2009-03-04 19:25:12
Autor: Artur Jachacy
Przetestujcie to, jest niezle :-)
On Wed, 04 Mar 2009 19:39:45 +0100, Quentin wrote:
Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina na zły
trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Kodowanie se ustaw.

A.

Data: 2009-03-05 00:25:14
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Nie znam, więc Ci nie pokażę.

Kodowanie se ustaw.

SOA #1

Data: 2009-03-05 02:26:40
Autor: Artur Jachacy
On Thu, 05 Mar 2009 00:25:14 +0100, Quentin wrote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Humphrey_Appleby

Nie znam, więc Ci nie pokażę.

No widzisz, on też nie znał. Ale i tak widać, że jego odpowiedź była bezsensowna, biorąc pod uwagę pytania i odpowiedzi.

Kodowanie se ustaw.

SOA #1

Nie bądź wujem jednakowoż.

A.

Data: 2009-03-05 10:55:48
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Artur Jachacy" <arturj.usenet@gmail.com> napisał:
No widzisz, on też nie znał. Ale i tak widać, że jego odpowiedź była
bezsensowna, biorąc pod uwagę pytania i odpowiedzi.

Toteż piszę, że w _wiekszości_ przypadków winne są błędne odpowiedzi. Jak ktoś pisze, że mu nie zgadł Bauera czy Hopkinsa to nie ma nawet o czym gadać. W przypadku wujka Staszka spod Grudziądza co innego.

Nie znam się na kodowaniu. Z tego co widzę jest źle tylko jak Tobie odpowiadam ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Data: 2009-03-05 11:11:22
Autor: Robson
Quentin pisze:

Nie znam się na kodowaniu. Z tego co widzę jest źle tylko jak Tobie odpowiadam ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Ma UTF-8 ;)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:22:58
Autor: Quentin
Przetestujcie to, jest niezle :-)

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał:
Ma UTF-8 ;)

To już mogę się z Niego śmiać, czy to jednak oznacza, że rzeczywiście się nie znam na kodowaniu? :)

Data: 2009-03-05 11:27:31
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Quentin" napisał:

ergo Ty masz coś zrąbane. Ale nie będę walczył jak lew o tę teorię.

Nie walcz, tylko popraw sobie ustawienia - ponieważ masz je zrąbane.

Data: 2009-03-05 11:29:26
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

Nie walcz, tylko popraw sobie ustawienia - ponieważ masz je zrąbane.

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie i ma w dupie konwenanse :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:30:58
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Robson" napisał:

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie

Wynienione powyzej rowniez mozna poprawnie skonfigurowac.
EOT

Data: 2009-03-05 11:33:28
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

Chłopacy, ja wiem że używacie jakiś zajebistych czytników, ale większość i tak na OE albo na TB jedzie
Wynienione powyzej rowniez mozna poprawnie skonfigurowac.
EOT

Eee, zróbmy flejma jak na pl.news.czytniki. A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 11:42:17
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
"Robson" napisał:

A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)

Widzisz bardzo niepoprawnie. Wyczytałeś coś, czego tam nie było.

Data: 2009-03-05 12:02:43
Autor: Robson
Slawek 'IDEall' Fydryk pisze:

A czy Ty nie możesz skonfigurować swojego? Ja np widzę wszystko poprawnie :)
Widzisz bardzo niepoprawnie. Wyczytałeś coś, czego tam nie było.

Powinienem zmienić czytnik na taki co widzi niepoprawnie? :)

--
==R==

Data: 2009-03-05 12:08:33
Autor: Tiber
Przetestujcie to, jest niezle :-)
Quentin wrote:

Humphrey Appleby.
Jak widać, niezły burdel. Pokaż mi, gdzie wprowadziłem dżina
na zły trop.

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

No i odpowiedziałeś Arturowi na pytanie :) Myślę, że odpowiedź negatywna przy pytaniu o sławność w przypadku postaci, która nie może mieć innych atutów niż sława, to trochę strzał w stopę.

--
tbr

Data: 2009-03-06 17:16:09
Autor: Wojtas
Quentin pisze:

Chętnie, tylko powiedz mi co to za jeden ten Humphrey Appleby :))

Pewnie Żyd.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl