PrzetrÄ…cona

Data: 2012-07-14 18:18:29
Autor: the_foe
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-14 09:22, Trybun pisze:
Kura krytykuje swojego mentora:

http://euro.wp.pl/title,,wid,14759395,wiadomosc.html

Normalnie chłoptasiowi sodówka uderzyła do główki.

Ma prawo do tego. Jest drugim po Bonku polskim piłkarzem z pola, ktory odniosl znaczacy sukces w klubowej pilce na swiatowym poziomie.

--
the_foe

Data: 2012-07-14 19:11:45
Autor: Trybun
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-14 18:18, the_foe pisze:
[...]

Moralnego prawa nie ma, nauczycieli i mentorów nawet byłych, raczej nie powinno się poddawać publicznej krytyce.
Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie zaistniała w LM..

Data: 2012-07-14 17:38:51
Autor: Gil
Przetr±cona
Trybun <rg@yachoo.com> napisa³(a):
Moralnego prawa nie ma, nauczycieli i mentorów nawet byłych, raczej nie powinno się poddawać publicznej krytyce.
Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie zaistniała w LM..

Dobrze, ¿e mówi co mu le¿y na w±trobie. Ma prawo do krytyki i jest roz¿alony.
Chwa³a mu, ¿e mówi jak to wygl±da³o. A wyglada³o to tak jak sobie kibice
wyobra¿ali.
Co do sukcesów to by³y w Niemczech. MU, Milan, Juve, Arsenal i wiele innych
klubów tez w³a¶ciwie nie zaistnia³o. Mo¿e BD zdoby³a tytu³ bo odpad³a.
A Bayern pogra³ i kto to bêdzie pamiêta³. Lewandowskiego nie nale¿y krytykowac, tylko wrêcz zachêcaæ pi³karzy aby mówili
jak najwiêcej o okresie Smudy. Mo¿e inni trenerzy cos na tym zyskaj±.
A Smuda? No có¿. Zabrak³o po prostu inteligencji i wykszta³cenia. Nawet nie
pi³karskiego ale takiego ogólnego.

Data: 2012-07-16 12:32:55
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-14 19:38, Gil pisze:
[...]

Nie wiem.. Akurat we mnie s³owa Lewego wzbudzi³y tylko niesmak. Co innego krytyka osób trzecich, a tu krytycznie siê wyra¿a ten który spêdza³ na boisku ca³e spotkania i nie nie robi³ tego po co zosta³ wprowadzony na boisko - czyli strzelania goli. Jest absurdem obarczanie Smudy tym ¿e Robert porusza³ siê jak mucha w smole. Ca³a wina Smudy to to ¿e nie zast±pi³ w ataku  Lewego kim¶ szybszym... choæby Bro¿kiem.

Ja z kolei uwa¿am ¿e ka¿dego kopcza nale¿y oceniaæ po tym jak gra, a i konstruktywna krytyka nikomu jeszcze nie zaszkodzi³a.

Co do Franz`a - zabrak³o mu tylko odporno¶ci na presjê. Ba³ siê zdj±æ "kulawego" Lewego ze wzglêdu obawy jak to bêdzie przyjête przez jego promotorów (PZPN), media i kibiców. To samo zadecydowa³o o niepowo³ywaniu Peszki.

Data: 2012-07-14 17:41:16
Autor: UGI
Przetr±cona
Trybun <rg@yachoo.com> napisa³(a):
Moralnego prawa nie ma, nauczycieli i mentorów nawet byłych, raczej nie powinno się poddawać publicznej krytyce.

Lewy jest o tyle uczciwy, ¿e jako jedyny zawodnik mówi³ publicznie o zbyt
ciê¿kich treningach jeszcze przed turniejem. Po prostu wiedzia³, czym to mo¿e
skutkowaæ i siê nie pomyli³. A od uznania Smudy za swojego mentora jest Lewy a
nie inni. Skoro go krytykuje, to mo¿e dlatego, ¿e nie uwa¿a go za swojego mentora.

Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie zaistniała w LM..

Ale ca³kowicie zdominowa³a niemieckie podwórko. --

Data: 2012-07-16 12:34:06
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-14 19:41, UGI pisze:

[...]

Lewy gdyby by³ uczciwy to choæ s³owem by wspomnia³ o tym ¿e on sam zawali³ 2 z 3ech rozegranych przez siebie spotkañ.

Mylisz siê - publiczne osoby, takie jak Lewy i Smuda oceniaæ powinna przede wszystkim publika. Ich w³asne zdanie na swój temat ma bardzo ma³e znaczenie.

Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie
zaistniała w LM..

Ale ca³kowicie zdominowa³a niemieckie podwórko.

Ale o ich rzeczywistej warto¶ci w Europie przekonali¶my siê na w³asne oczy.. ;-)

Data: 2012-07-16 14:11:02
Autor: UGI
Przetr±cona
Trybun <rg@yachoo.com> napisa³(a):
Lewy gdyby by³ uczciwy to choæ s³owem by wspomnia³ o tym ¿e on sam zawali³ 2 z 3ech rozegranych przez siebie spotkañ.

Zawali³a dru¿yna i to Lewy powiedzia³ na samym pocz±tku wywiadu. A, ¿e
dziennikarz dr±¿y³ to Lewy opowiada³ co jego zdaniem mog³o siê do tego
przyczyniæ. I musia³o to skoñczyæ siê na krytyce Smudy bo dwa g³ówne powody
niepowodzenia to przygotowane fizyczne dru¿yny i taktyka (przypominam: 3 DP na
Czechów, osamotniony Lewy w ataku, ledwie posk³adany Boenish) i za te dwa
czynniki odpowiada sztab szkoleniowy.

Mylisz siê - publiczne osoby, takie jak Lewy i Smuda oceniaæ powinna przede wszystkim publika.

My¶le zupe³nie odwrotnie. Publika nie wie co siê dzieje w szatni, nie zna
ca³ej kuchni, wiêc rzetelna ocena w tym przypadku nale¿y do pi³karzy.

> Ale ca³kowicie zdominowa³a niemieckie podwórko.

Ale o ich rzeczywistej warto¶ci w Europie przekonali¶my siê na w³asne oczy.. ;-)

Przekonali¶my siê o tyle, ¿e w dwóch rozgrywkach okazali siê lepsi od
finalisty LM.

Data: 2012-07-18 15:25:31
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-16 16:11, UGI pisze:
[...]

To ju¿ nadu¿ycie ze strony Lewego - na pewno nie zawali³ B³aszczykowski, Tytoñ i jeszcze paru innych. A jednym z b³êdów Smudy by³o to ¿e w³a¶nie Roberta nie zdj±³ z boiska widz±c jego niemoc szybko¶ciow±. Tak nawiasem - kto odpowiada³ za treningi wydolno¶ciowe w polskiej dru¿ynie? Czy mo¿na tym obarczyæ Smudê?

[...]

Czyli, sami siebie maj± oceniaæ.. Czy nie widzisz w tym jakiego¶ absurdu?

[...]

Ja mimo wszystko w tej kwestii pozwolê sobie pozostaæ sceptykiem..

Data: 2012-07-18 14:39:37
Autor: UGI
Przetr±cona
> [...]
> czynniki odpowiada sztab szkoleniowy.

To ju¿ nadu¿ycie ze strony Lewego - na pewno nie zawali³ B³aszczykowski, Tytoñ i jeszcze paru innych.

Jakie nadu¿ycie? Lewy powiedzia³: zawalili¶my my - dru¿yna, zawali³ trener -
Smuda. Gdzie tu widzisz nadu¿ycie? On zwyczajnie mówi, jak by³o.
Tak nawiasem - kto odpowiada³ za treningi wydolno¶ciowe w polskiej dru¿ynie? Czy mo¿na tym obarczyæ Smudê?

A kto jest szefem sztabu szkoleniowego?
> My¶le zupe³nie odwrotnie. Publika nie wie co siê dzieje w szatni, nie zna
> ca³ej kuchni, wiêc rzetelna ocena w tym przypadku nale¿y do pi³karzy.

Czyli, sami siebie maj± oceniaæ.. Czy nie widzisz w tym jakiego¶ absurdu?

W relacji pi³karz oceniaj±cy by³ego trenera nie widzê niczego absurdalnego. --

Data: 2012-07-30 15:07:41
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-18 16:39, UGI pisze:
[...]

Dlaczego w³±czy³ do tej swojej opinii Tytonia, Murawskiego czy Tytonia? Tak naprawdê to zawali³ tylko on i Smuda, - on bo porusza³ siê jak mucha w smole a Smuda bo to pod niego ustawi³ dru¿ynê i brak³o mu odwagi ¿eby go ¶ci±gn±æ z boiska..

Tak nawiasem
- kto odpowiada³ za treningi wydolno¶ciowe w polskiej dru¿ynie? Czy
mo¿na tym obarczyæ Smudê?

A kto jest szefem sztabu szkoleniowego?

No tak, tu masz racjê - za wszystko odpowiada szef. Je¿eli co¶ jest zaniedbane w jego ekipie to nie mo¿na obwiniaæ za to innych.

[...]

No dobrze, ale nie nale¿y dawaæ wiary takim opiniom - zawodnik mo¿e mieæ ¿ale do by³ego trenera i tylko to mo¿e byæ powodem doprawiania mu rogów. Najlepiej oceniaæ wg w³asnych kryteriów i tylko to co siê widzi na w³asne oczy.

Data: 2012-07-20 09:26:26
Autor: Mark
Przetr±cona
Dnia Wed, 18 Jul 2012 15:25:31 +0200, Trybun napisa³(a):

Tak nawiasem - kto odpowiada³ za treningi wydolno¶ciowe w polskiej dru¿ynie? Czy mo¿na tym obarczyæ Smudê?

Nie, kurwa, Mieszka Pierwszego.
A kto jest szefem sztabu szkoleniowego, kto odpowiada za calosc przygotowan,
kto sobie dobiera pracownikow, kto *powinien* miec nad tym kontrole?
Trener.

Data: 2012-07-30 15:07:50
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-20 09:26, Mark pisze:
[...]

No dobrze, ju¿ bez nerwów. - Szef odpowiada.

Data: 2012-07-14 21:48:45
Autor: the_foe
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-14 19:11, Trybun pisze:
przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie zaistniała w LM.

Dla zespolow z topowych lig mistrzostwo kraju jest wazniejsze niz dobry wystep w LM.
Poza tym Borussia zdemolowala pzreciwnikow w lidze i pucharze z Lewym jako gwiazda zespolu. Porownywalny z tym, w ostatnich czasach, jest zwycieski wystep Dudaka w LM. Tyle, ze dla Dudka to byl labedzi spiew, Lewego raczej nikt na lawie nie posadzi w nastepnym sezonie
--
the_foe

Data: 2012-07-16 12:35:13
Autor: Trybun
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-14 21:48, the_foe pisze:
[...]

Bo ja wiem czy tak jest..? Abramowicz postraszył że da sobie spokój z Chelsea, gdy ta co najmniej nie zagra w finale LM..

WÅ‚aÅ›nie, podobno Lewy ma odejść z Dortmund, zobaczymy czy też w innym, silniejszym klubie  (choćby Bayernie M)  zostanie okrzykniÄ™ty gwiazdÄ…..?

Data: 2012-07-16 21:17:20
Autor: the_foe
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-16 12:35, Trybun pisze:
[...]

Bo to jego kaprys. W innych zespolach gdzie wlasciciel nie traktuje swojej wlasnosci jak zabawke takiego ultimatum nie slyszelismy. Czy w ogole jakis trener stracil stanowisko, dlatego, ze dla ciala tylko w LM? Gdyby tak bylo to nawet Fergusson bylby juz na emeryturze. LM to wylacznie kasa, chyba nikt, z topu, nie traktuje tych rozgrywek powaznie w wymiarze czysto sportowym. Dowowdem jest casus Chelsea, ktorej latwiej bylo sie dostac do nastepnej edycji wygrywajac ostatni final, niz zajac miejsce w lidze premiowane gra w europejskich pucharach.

Właśnie, podobno Lewy ma odejść z Dortmund, zobaczymy czy też w innym,
silniejszym klubie (choćby Bayernie M) zostanie okrzyknięty gwiazdą..?

takie gadki maja na celu podbic wylacznie cene za jaka zgodzi sie zostac. Na 99.99% zostanie w Dortmundzie.

--
the_foe

Data: 2012-07-18 15:24:50
Autor: Trybun
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-16 21:17, the_foe pisze:

[...]

Ja z kolei spotykałem się z opiniami że to dopiero rozgrywki w LM nobilitują.. I tak jest wszędzie, za wyjątkiem Hiszpanii. tam nobilituje wygrana nad Barceloną i odwrotnie - nad Realem.

[...]

Możliwe, ale ciekawe czy nadal będzie postrzegany jako gwiazda tej drużyny?

Data: 2012-07-14 22:53:30
Autor: Pablo
PrzetrÄ…cona
[...]

Platon czy Konfuscujsz się odezwał?

Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie
zaistniała w LM..

Aleś walnął pięścią w cycki... szkoda czasu komentować.

Data: 2012-07-16 12:35:49
Autor: Trybun
PrzetrÄ…cona
W dniu 2012-07-14 22:53, Pablo pisze:

Moralnego prawa nie ma, nauczycieli i mentorów nawet byłych, raczej nie
powinno się poddawać publicznej krytyce.

Platon czy Konfuscujsz się odezwał?

Kultura i dobry obyczaj.

Jak to sukcesy? - przecież Borussia z Lewym na pokładzie zupełnie nie
zaistniała w LM..

Aleś walnął pięścią w cycki... szkoda czasu komentować.

Skoro nie lubisz dyskutować o faktach...

Data: 2012-07-18 10:48:00
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Przetr±cona
On 2012-07-14 19:11, Trybun wrote:
[...]

I tak siê w³asnie hoduje ¶wiête krowy. A prawda jest taka ¿e Smuda i Janas to ten sam sort: Chwilowy sukces z zespo³em który by³ samograjem i potem jazda na opinii do koñca ¿ycia.

Data: 2012-07-18 15:22:54
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-18 10:48, Andrzej Zbierzchowski pisze:

I tak siê w³asnie hoduje ¶wiête krowy. A prawda jest taka ¿e Smuda i Janas to ten sam sort: Chwilowy sukces z zespo³em który by³ samograjem i potem jazda na opinii do koñca ¿ycia.

To on siê stawia w roli ¶wiêtej krowy - Roberta Wielkiego, - jaki ja jestem wspania³y.. tylko ci trenerzy nie s± mnie godni.. Nawet nie porównuj tych dwu trenerów.

Data: 2012-07-15 17:32:58
Autor: AJK
PrzetrÄ…cona
14-07-2012, 18:18, the_foe napisa³:

Kura krytykuje swojego mentora:

http://euro.wp.pl/title,,wid,14759395,wiadomosc.html

Normalnie ch³optasiowi sodówka uderzy³a do g³ówki.

Ma prawo do tego. Jest drugim po Bonku polskim pi³karzem z pola, ktory odniosl znaczacy sukces w klubowej pilce na swiatowym poziomie.

¯ehêproszênibyco?

--
AJK

Data: 2012-07-15 20:50:53
Autor: Pablo
Przetr±cona
W dniu 2012-07-15 17:32, AJK pisze:
[...]

Pojawi³ siê na grupie drugi Fortuna, tylko w trochê bardziej perwersyjnej formie.

Data: 2012-07-16 12:36:14
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-15 20:50, Pablo pisze:

¯ehêproszênibyco?

Pojawi³ siê na grupie drugi Fortuna, tylko w trochê bardziej perwersyjnej formie.

Pod jakim nickiem?

Data: 2012-07-16 16:19:59
Autor: AJK
Przetr±cona
15-07-2012, 20:50, Pablo napisa³:

[...]

Bez jaj, Fortunie ma³o kto potrafi "dorównaæ" :-)

--
AJK

Data: 2012-07-18 15:21:08
Autor: Trybun
Przetr±cona
W dniu 2012-07-16 16:19, AJK pisze:

Pojawi³ siê na grupie drugi Fortuna, tylko w trochê bardziej
perwersyjnej formie.
Bez jaj, Fortunie ma³o kto potrafi "dorównaæ" :-)

Nie przesadzaj, to z³otko w Sapporo trafi³o  siê panu Wijtkowi jak ¶lepej kurze.. ;-)

PrzetrÄ…cona