Data: 2014-06-11 10:16:40 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Przetrminowane Orange i ��danie IMEI | |
On 2014-06-11 04:34, Arek wrote:
Co ma wspĂłlnego IMEI telefonu? I ktĂłrego, mamy kilka. Nieaktywny jest Strzelam - moze np. jakis regulamin sprawia ze tak weryfikuja ze jestes ostatnim uzytkownikiem tego sima a nie jestes osoba ktora w jakis sposob weszla w jego posiadanie i chce przejac numer. Jesli ten prepaid nie jest zarejestrowany to moze byc jedyna sensowna forma jakiejkolwiek weryfikacji. Pewnie chodzi im o IMEI telefonu ktory korzystal ostatnio z tej karty. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-06-11 17:19:04 | |
Autor: Arek | |
Przetrminowane Orange i ??danie IMEI | |
elmer radi radisson napisał(a) w wiadomości: ...
On 2014-06-11 04:34, Arek wrote: Nie pamiętam którego telefonu z sukcesem użyłem z tą kartą ostatnio (chyba w lutym ), moze to ten sam, może nie. Pisałem, że kod PUK podałem, powinno wystarczyć. Mogę co najwyżej podać gdzie wysyłałem jedne z ostatnich SMS-ów. Na numerze zbytnio mi nie zależy - podawałem go np. bankom czy innym kolekcjonerom danych, którzy potem się narzucają. Przez 99,9% czasu wyłączony, dodzwonić się na niego nie było szans (usługi informujące o dostępności oczywiście OFF). Niby fajnie, że Orange pozwala przywrócić numer (chyba, że przepisy się zmieniły...). Nie miałbym pretensji gdyby się nie dało. W końcu to ja (powiedzmy...) przegapiłem. Tylko jeden z warunków jest idiotyczny. Arek |
|
Data: 2014-06-20 13:05:39 | |
Autor: Arek | |
Przetrminowane Orange i ż±danie IMEI | |
Numer uaktywniony. Jednak odpowiedzi z BOK s± interesuj±ce.
Najpierw ż±dano numeru IMEI do reaktywacji numeru pre-paid, potem okazało się, że jednak może być kod PUK. Ale kod PUK został już podany prawidłowo w 1. mailu i każda następna osoba z obsługi mogła go przeczytać! W trakcie wymiany korespondencji wzrosła z 20 do 25 zł kwota, któr± należy doładować konto. Odpowiedzi na pytanie o podstawy prawne lub regulaminowe procedury uaktywniania numeru oczywi¶cie nie uzyskałem. Przepraszam za brak znaków cytowania (z BOK) i odwrotn± kolejno¶ć cytowań, ale taka była odpowiedĽ z BOK z ż±daniem zachowania formy korespondencji, zatem zapraszam do czytania od końca. Arek ========= Subject: RE: Re: RE: Re: RE: Pytanie o status numeru Date: 16/06/2014 12:55 Witam, Dziękuję za przesłana korespondencję. W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że blokada zostanie zdjęta z numeru w dniu 16.06.2014r do godz: 24:00. Po tym czasie proszę o doładowanie konta w ci±gu 3 dni kwot± minimum 25 zł. Cieszę się, że mogłam być pomocna. Pozdrawiam (Imię i Nazwisko 3.) Doradca Ds.Obsługi Klienta Indywidualnego Orange Polska S.A -- -- - Oryginalna wiadomo¶ć -- -- - (mail@użytkownika) 16-06-2014 08:10:55 Wybieram podanie kodu PUK: (numer PUK) W dniu 2014-06-13 09:17:52 użytkownik <bok@orange.pl> napisał: Witam, |