Przetrwać w zdrowiu i bez Karnowskich

Data: 2012-12-26 12:18:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Przetrwać w zdrowiu i bez Karnowskich
"Wielki event telewizyjny, jakim jest bożonarodzeniowa ramówka, coraz częściej obchodzi się bez Bożego Narodzenia“

Tak oto bracia Karnowscy narzekają na świąteczną zawartość telewizyjnych ramówek. A jeszcze 10-15 lat temu – dowodzą - w telewizji aż (ponoć) roiło się od seriali i filmów religijnych. Oczywiącie problem jest kilkuwymiarowy.

Po pierwsze od religii i ogólnie zaczadzania to Karnowscy i ich zwolenicy mają telewizję Trwam. Po to jest to coś, żeby na okrągło od rana do wieczora pokazywało filmy, seriale i inszą religijną drobnicę. Po drugie mam wrażenie, że Karnowscy żyją w innym kraju niż ja i inną oglądają telewizję. Bowiem co otworzę telewizor to wylewa się z niego potok mniej lub bardziej beznadziejnych kolęd w wersji light, punk, regaee, modern lub zupełnie na ludowo. A na zmiane z tymi porykiwaniami wystepuje obowiązkowo jakiś towarzysz ksiadz niższej lub wyższej szarży, pierdolacy zazwyczaj kompletnie od rzeczy. Wszystkie skrzętnie gromadzone przez cały rok pierdoły, lęgnące się we łbach tzw. pasterzy, muszą koniecznie znaleźć ujście w te trzy dramatyczne dni. Z telewizora wylewa się więc szerokim strumieniem potok myślowych rzygów.

Do tego obowiązkowa gwiazdka u strażaków, gwiazdka w domu dziecka, gwiazdka w Afganistanie, u bohaterskich „wyzwolicieli“ oczywiście, gwiazdka na parkingu, gwiazdka na niebie i ochlaj u biskupa... i to jeszcze Karnowskim mało? Bo mnie zdecydowanie za dużo.

http://tiny.pl/hk3rq

Przetrwać w zdrowiu i bez Karnowskich