Przetwornica - jaka moc max?

Data: 2016-11-21 08:31:00
Autor: Lewis
Przetwornica - jaka moc max?
W dniu 2016-11-21 o 00:00, Budzik pisze:
Ile wat przetwornice mogę maks podłączyć w samochodzie aby działające
urządzenie nie rozładowywało akumulatora przy włączonym samochodzie?
Oczywiście pytam przy założeniu ze urzadzenie bedzie pobierało tyle ile
przetwornica da.

Ostatnio mierzyłem ile bierze poczciwe 1.9TDI w A4B7. Chwilę po odpaleniu 100-120A Jak już naładuje aku zgasi świece, zostanie tylko podstawowa elektronika typu światła, nawiew, radio ciągnie 40-50A wduszenie hamulca, długie światła, ogrzewanie tylnej szyby i od razu robi się 80-90A.
Tak więc szału nie ma jeśli chodzi o zapas.

Lewis

Data: 2016-11-21 09:05:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przetwornica - jaka moc max?
Hello Lewis,

Monday, November 21, 2016, 8:31:00 AM, you wrote:

[...]

Co Ty masz za radio, że ciągnie 600-700W? --
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-21 09:41:15
Autor: re
Przetwornica - jaka moc max?

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

[...]

-- -
To było wyliczenie

Data: 2016-11-21 10:36:01
Autor: J.F.
Przetwornica - jaka moc max?
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:246765818.20161121090553@pik-net.pl.invalid...
Hello Lewis,
[...]

Dobre radio ! :-)

J.

Data: 2016-11-21 16:01:04
Autor: sirapacz
Przetwornica - jaka moc max?

Co Ty masz za radio, że ciągnie 600-700W?

Dobre radio ! :-)

Wolna Europa - nadaje na zachód :)

Data: 2016-11-22 00:09:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przetwornica - jaka moc max?
Hello J.F.,

Monday, November 21, 2016, 10:36:01 AM, you wrote:

[...]

Raczej farelkę...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-21 15:39:12
Autor: Jacek
Przetwornica - jaka moc max?
W dniu 21.11.2016 o 09:05, RoMan Mandziejewicz pisze:

radio ciągnie 40-50A
Gratuluję radia!
Jacek

Data: 2016-11-21 18:50:28
Autor: Lewis
Przetwornica - jaka moc max?
W dniu 2016-11-21 o 15:39, Jacek pisze:
W dniu 21.11.2016 o 09:05, RoMan Mandziejewicz pisze:

radio ciągnie 40-50A
Gratuluję radia!
Jacek

Ehh blać, weź nie postaw przecinka, myślnika czy wykrzyknika to wytną z kontekstu i będą się dopierdalać, jak jehowcy :)

Lewis

Data: 2016-11-22 00:11:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
Przetwornica - jaka moc max?
Hello Jacek,

W dniu 21.11.2016 o 09:05, RoMan Mandziejewicz pisze:
radio ciągnie 40-50A
Gratuluję radia!

Dlaczego mi przypisujesz te słowa?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-11-21 10:38:48
Autor: J.F.
Przetwornica - jaka moc max?
Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0u7rn$1k5$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Stale na hamulcu nie jezdzisz, wiec ten zapas moze byc z akumulatora.

Na dlugich tez stale nie jezdzisz, no ale powinien potrafic pojechac po pustyni cala noc.

No ale zima moze sie zdarzyc, ze szyba i dmuchawa chodza caly okres jazdy.

J.

Data: 2016-11-21 11:07:44
Autor: Lewis
Przetwornica - jaka moc max?
W dniu 2016-11-21 o 10:38, J.F. pisze:
[...]

Oczywiście że to nie jest stały pobór, ale jazda w mieście potrafi mocno zaskoczyć, niska prędkość obrotowa, dupogrzej, nawiew, grzane szyby i lusterka, może ASB gdzie hamulec świeci dość często a i skrzynia swoje bierze.

Więc naprawdę więcej niż te 30-40A bym nie ryzykował bo może się okazać że bilans wyjdzie ujemny...

Lewis

Data: 2016-11-21 18:45:53
Autor: Przyjazny
Przetwornica - jaka moc max?
On 2016-11-21 09:38, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No ale zima moze sie zdarzyc, ze szyba i dmuchawa chodza caly okres jazdy.

OIDP w większości samochodów ogrzewanie tylnej szyby nie jest obliczone
na pracę ciągłą. W lepszych, jak Polonez Truck Roy, nawet jest automat
który wyłącza a w instrukcji wzmianka ile czasu można używać i ile potem
zrobić przerwy.

Data: 2016-11-24 21:41:11
Autor: J.F.
Przetwornica - jaka moc max?
Użytkownik "Przyjazny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0vfd1$tai$1@mx1.internetia.pl...
On 2016-11-21 09:38, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ale z praktyki - pare minut musi chodzic, zanim odmrozi.
A po paru minutach,  to mozna na miejsce dojechac i silnik zgasic. I ujemny bilans zostanie.

Nawet jak ktos dluzej jedzie ... to niech policzy ile w korkach i na swiatlach stoi, a wtedy silnik ma male obroty, a alternator ma tylko ulamek swojej pelnej wydajnosci.

J.

Przetwornica - jaka moc max?