Przewóz autem jednego pasażera za dużo

Data: 2012-08-30 10:38:33
Autor: Jacek
Przewóz autem jednego pasażera za dużo
W taryfikatorze mam napisane:
A). przewóz większej liczby osób, niż zarejestrowano = 1 punkt + 100 zł
Niby prosta sprawa, ale jest jeszcze:
B). przewóz pasażera bez zapiętych pasów = 4 punkty + 100 zł

Tak się zastanawiam, czy jeżeli trafi mi się taki przypadek, to czy policjant może mi zsumować te punkty A+B, czy tylko A.
Auto ma rejestracjÄ™ na 4 osoby, ale ma piÄ…te miejsce (bez pasa).
Jacek

Data: 2012-08-30 08:24:24
Autor: witek
Jacek wrote:
[...]

jak ma rejestracje na 4 osoby to nie ma piatego miesca. proste.

Data: 2012-08-30 16:49:51
Autor: qwerty
Przewóz autem jednego pasażera za dużo
Użytkownik "witek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:k1npi8$339$2@dont-email.me...
jak ma rejestracje na 4 osoby to nie ma piatego miesca. proste.

No dobrze, a jak samochód jest 5 osobowy, ale pasy ma z przodu?

Data: 2012-08-30 10:46:17
Autor: witek
qwerty wrote:
Użytkownik "witek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
jak ma rejestracje na 4 osoby to nie ma piatego miesca. proste.

No dobrze, a jak samochód jest 5 osobowy, ale pasy ma z przodu?

to z tylu nie ma pasow i juz.

Data: 2012-08-30 16:52:55
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-08-30 16:49, qwerty pisze:
Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
jak ma rejestracje na 4 osoby to nie ma piatego miesca. proste.

No dobrze, a jak samochód jest 5 osobowy, ale pasy ma z przodu?

Wątkotwórca zeznawał, że zarejestrowany na 4.
Gdyby był zarej. na 5, a nie miał na tym 5. miejscu pasów - to imho ten piąty bez pasów jest niewinny.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-08-30 10:41:07
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.08.2012 10:38, Jacek pisze:
[...]

A ma zapięte pasy, czy nie ma?

Data: 2012-08-30 11:04:55
Autor: Jacek
Przewóz autem jednego pasażera za du żo
W dniu 2012-08-30 10:41, Andrzej Lawa pisze:

A ma zapięte pasy, czy nie ma?

A no nie ma, bo piÄ…te miejsce jest bez pasa.
Zastanawiam się tylko, czy sama kara za przewóz nadliczbowego pasażera nie wyczerpuje już tematu, czy mogę jeszcze liczyć za karę za "niemanie" pasa.
Jacek

Data: 2012-08-30 11:06:37
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-08-30 11:04, Jacek pisze:
[...]

Samochód musi być w pasy wyposażony, aby móc ukarać za ich niezapięcie, więc skoro nie ma 5. par pasów, to jak tu karać? :)

--
Liwiusz

Data: 2012-08-30 15:31:08
Autor: RadoslawF
Przewóz autem jednego pasa¿era za du¿o
Dnia 2012-08-30 11:06, U¿ytkownik Liwiusz napisa³:

A ma zapiête pasy, czy nie ma?

A no nie ma, bo pi±te miejsce jest bez pasa.
Zastanawiam siê tylko, czy sama kara za przewóz nadliczbowego pasa¿era
nie wyczerpuje ju¿ tematu, czy mogê jeszcze liczyæ za karê za "niemanie"
pasa.

Samochód musi byæ w pasy wyposa¿ony, aby móc ukaraæ za ich niezapiêcie, wiêc skoro nie ma 5. par pasów, to jak tu karaæ? :)

Mandatem za niezapiêciu lub zabraniem dowodu rejestracyjnego
za nie manie pasa a do tego mandatem za wo¿enie nadliczbowego
pasa¿era.

Pozdrawiam

Data: 2012-08-31 01:24:06
Autor: Borys Pogore³o
Przewóz autem jednego pasa¿era za du¿o
Dnia Thu, 30 Aug 2012 15:31:08 +0200, RadoslawF napisa³(a):

Mandatem za niezapiêciu lub zabraniem dowodu rejestracyjnego
za nie manie pasa a do tego mandatem za wo¿enie nadliczbowego
pasa¿era.

Je¶li auto konstrukcyjnie nie posiada pasów, to nie maj± siê do czego
przyczepiæ. AFAIR stare Syrenki nie mia³y pasów w ogóle.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-08-31 07:29:07
Autor: cef
Borys Pogore³o wrote:

[...]

Nikt jako¶ nie umie jednak odpowiedzieæ na pytanie
czy za pasa¿era ponad dopuszczalnuy limit dostaniemy
tylko mandat za przekroczenie limitu czy te¿ za to, ¿e nie mia³ pasów
dodatkowo. Logika zawodzi, bo skoro mo¿na dostaæ mandat np
za nieprawid³ow± zmianê pasa ruchu i odrêbnie np za spowodowanie kolizji,
to dlaczego niby w opisanym przypadku nie wlepili by dwóch kwot.

Data: 2012-08-31 08:37:28
Autor: Andrzej K³os
cef pisze:
[...]

proste

dosta³ jeden mandat za przekroczenie limitu pasa¿erów i drugi za pasa¿era bez pasów. Nie jest nigdzie powiedziane, ¿e mandaty te tyczy³y siê jednej i tej samej osoby. Nadprogramowy, pi±ty, pasa¿er siedzia³ w pasach a jeden z tych, co siê w limicie czterech mieszcz±, siedzia³ bez pasów, bo dla niego nie starczy³o, bo pasów jest tylko tyle, ile wynosi limit pasa¿erów.

cbdo

andy_nek

Przewóz autem jednego pasażera za dużo