Przew贸z roweru do Belgii

Data: 2010-07-19 17:09:32
Autor: Micha艂 R臋kowicz
Przew贸z roweru do Belgii

U偶ytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:pan.2010.07.19.11.42.07dracorp.one.pl...
Witam
Nosz臋 si臋 z zamiarem pojechania do Belgii(okolice Brukseli), z ch臋ci膮 bym
zabra艂 ze sob膮 rower. Do wyboru mam albo poci膮giem(ami) albo autobusem
(bezpo艣rednie po艂膮czenie). W przypadku kolei raczej bez problemu b臋d臋
m贸g艂 zabra膰 rower, problem raczej b臋dzie o strony ilo艣ci przesiadek.
Nie wiem natomiast jak jest z przewozem roweru w autobusach.
Dzisiaj b臋d臋 si臋 dowiadywa艂 jaki przewo藕nik obs艂uguje po艂膮czenie Koszalin-
Bruksela. Ale mo偶e kto艣 ju偶 mo偶e wypowiedzie膰 si臋 w tej kwestii jak to
jest?
 Ja wiozlem pare lat temu do Antwerpii, zapakowalem w karton, doplacilem cos tam za nadbagaz i bylo git (przy okazji upchnalem do kartonu kask, buty, ochraniacze i jeszcze jakies drobne szpeje)
A na marginesie gdzie dokladnie, na jak dlugo i w jakim celu? Gdybys pojawil sie we wschodniej flandrii to zapraszam na browca:D
Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-07-19 20:14:33
Autor: piecia aka dracorp
Przew髗 roweru do Belgii
Dnia Mon, 19 Jul 2010 17:09:32 +0200, Micha艂 R臋kowicz napisa艂(a):

[...]
Hmm trzeba b臋dzie pomy艣le膰. Tak samo tadek zaleca, co艣 w tym musi by膰 :)

A na marginesie gdzie
dokladnie, na jak dlugo i w jakim celu? Gdybys pojawil sie we wschodniej
flandrii to zapraszam na browca:D Pozdrawiam
Michal
Do Erondegem, wst臋pnie na tydzie艅, dwa w sierpniu w celu rekreacyjnym. A przy okazji siostr臋 odwiedzi膰.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-21 01:17:19
Autor: Micha艂 R臋kowicz
Przew贸z roweru do Belgii
[...]
Godzinka autem ode mnie:) Spedzilem tam kilka ladnych tygodni przy jednym z projektow.
W kazdym razie u mnie w lodowce zawsze znajdzie sie cos do wypicia (nawiasem mowiac leffe blonde uwazam za najpyszniejsze piwo na swiecie:D)
pzdr
Michal

Data: 2010-07-20 23:34:20
Autor: piecia aka dracorp
Przew髗 roweru do Belgii
Dnia Wed, 21 Jul 2010 01:17:19 +0200, Micha艂 R臋kowicz napisa艂(a):

[...]

Dzisiaj sko艅czy艂em degustowa膰 ostatnie piwko z Belgii. Jak co艣 wi臋cej b臋d臋 wiedzia艂 to dam zna膰 kiedy jad臋.

--
piecia aka dracorp

Przew贸z roweru do Belgii