Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi

Data: 2021-02-10 12:37:48
Autor: t-1
Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Data: 2021-02-10 14:35:28
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:37:48 +0100, t-1 napisał(a):

Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Tak się zastanawiałem gdzie ci odpowiedzieć - w temacie czy w treści.
Skoro nadają - to oglądaj :)
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-02-10 14:52:15
Autor: RadoslawF
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadaj ą.
W dniu 2021-02-10 o 12:37, t-1 pisze:

Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Nie sprawdziłeś i tylko pierdolisz.
A może to PiS już wykupił RMF i jednak ja pierdolę?
Sprawdź.  :-)

Część stacji nadaje normalnie a część protestuje.
Ludzie którzy z jakiegoś powodu chcą lub lubią słuchać
radia słuchają tych które nie protestują.
Jakiś procent nawet się pewnie przyzwyczai.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-10 18:22:51
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-10 o 14:52, RadoslawF pisze:
Jakiś procent nawet się pewnie przyzwyczai.

otoototottttttooooo

Z powodu protestu zamiast tokfm dzisiaj słucham polskieradio24

Hmmm... też bywa ciekawie. ;-)

Data: 2021-02-10 20:02:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-02-10 o 18:22, _Master_ pisze:

Jakiś procent nawet się pewnie przyzwyczai.

otoototottttttooooo

Z powodu protestu zamiast tokfm dzisiaj słucham polskieradio24

Hmmm... też bywa ciekawie. ;-)

Kolejna ciekawostka.
Protest dotyczy też portali czy stron www.
NP. nie działa onet czy strona komputer świata.
I tu ciekawostka, reklamy z onetu na skrzynkę pocztową
jednak dzisiaj przychodzą. Czyli taki protest bardziej połowiczny.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-10 20:41:16
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Słuszna uwaga.
Protestują ale ZARABIAJĄ.

Data: 2021-02-10 22:18:07
Autor: RadoslawF
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
W dniu 2021-02-10 o 20:41, _Master_ pisze:

Słuszna uwaga.
Protestują ale ZARABIAJĄ.

Protest miał polegać na niezarabianiu.
Ale może czegoś nie zrozumiałem, może miał polegać tylko
na napuszczaniu nieswiadomych obywateli na rządzących w celu
ratowania finansów bogatych mediów.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2021-02-11 14:47:41
Autor: _Master_
W dniu 2021-02-10 o 22:18, RadoslawF pisze:
Protest miał polegać na niezarabianiu.

Mogli zarobić i oddać na ORKIESTRĘ. Tylko trzeba było POMYŚLEĆ ;-)

Data: 2021-02-11 15:53:12
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-02-11 o 14:47, _Master_ pisze:

Protest miał polegać na niezarabianiu.

Mogli zarobić i oddać na ORKIESTRĘ. Tylko trzeba było POMYŚLEĆ ;-)

Bardzo dokładnie pomyśleli.
Chcą zarobić i nie dawać nikomu, nawet państwu w ramach podatku.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-11 16:12:27
Autor: Olin
Dnia Thu, 11 Feb 2021 15:53:12 +0100, RadoslawF napisał(a):

Bardzo dokładnie pomyśleli.
Chcą zarobić i nie dawać nikomu, nawet państwu w ramach podatku.

Czyli tępa propaganda jednak trafia do ciemnego ludu.
Rachoń i Holecka nie trudzą się nadaremno.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-11 16:44:41
Autor: A. Filip
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
[...]

No jakże tak może być nieskuteczna tania propaganda że
"Co podlcy nie chcą dać na dzieci z rakiem"?

--
A. Filip

Data: 2021-02-12 01:10:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2021-02-11 o 16:44, A. Filip pisze:

Bardzo dokładnie pomyśleli.
Chcą zarobić i nie dawać nikomu, nawet państwu w ramach podatku.

Czyli tępa propaganda jednak trafia do ciemnego ludu.
Rachoń i Holecka nie trudzą się nadaremno.

Twoja propaganda nie trafia. Zmień pracę.

No jakże tak może być nieskuteczna tania propaganda że
"Co podlcy nie chcą dać na dzieci z rakiem"?

Ja tam wolę aby dały firmy niż składali się najbiedniejsi.
Widać nie tylko ja. I to tak bardzo denerwuje waszych szefów.

Pozdrawiam

Data: 2021-02-10 20:59:51
Autor: Budzik
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Serio? Zauwazyłes? ;)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2021-02-11 14:50:13
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
W dniu 2021-02-10 o 21:59, Budzik pisze:

Serio? Zauwazyłes? ;)

Do tej pory tylko tokfm i tvn24.
Pobieżne porównanie mówi że zamienił stryjek... ;-)

Data: 2021-02-11 14:36:05
Autor: Budzik
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Serio? Zauwazyłes? ;)

Do tej pory tylko tokfm i tvn24.
Pobieżne porównanie mówi że zamienił stryjek... ;-)

Pomijajac celnosc badz nie tego porownania, to troche zabawne jak ktos wymaga od innych rzetelnosci a sam nie umie przyznac ze ze szczepionkami pierdalnał jak łysy warkoczami. Bo od innych to łatwo ale od siebie...?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2021-02-11 15:42:03
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
O Runcie piszesz czy o sobie?

Data: 2021-02-11 21:59:48
Autor: Budzik
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

O Runcie piszesz czy o sobie?

O twojej rewelacji ze dwie dawki musza być z tej samej serii.
A co mi zarzucasz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2021-02-12 11:23:34
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Przecież wiesz że powtarzam tylko to co usłyszałem w tvnach.
A tam poważni specjaliści od medycyny i epidemiologi szczepionkowej się wypowiadali  ;-)

Data: 2021-02-12 12:59:46
Autor: Budzik
[...]

Nie wiem, pytałem kilkukrotnie i nie odpowiedziałes...
Pamietasz kto taka rewelacje popełnił?
Bo ja czegoś rownie głupiego nigdzie nie słyszałem, ale nawet jakbym usłyszał to bym zweryfikował bo wydaje sie to po prostu absurdalne do granic mozliwości.
A ty bezrefleksyjnie powtorzyłes... i co ja mam myslec? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2021-02-14 22:52:30
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
W dniu 2021-02-12 o 13:59, Budzik pisze:
i co ja mam myslec

Zajmij się czymś.
Podobno 40% Polaków nie ma dostępu do tvn.
Usłyszałem dzisiaj od posła PO to powtarzam ;-)

A wiesz co to jest MUX2?

Data: 2021-02-11 14:53:58
Autor: _Master_
Przewaga RMFfm i podobnych nad konkurencją. Nadają.
Tak samo obrzydzają niewygodną Konfederację. ;-)

Data: 2021-02-10 19:27:27
Autor: Monika Głowacka
Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

Data: 2021-02-11 11:09:53
Autor: Olin
Dnia Wed, 10 Feb 2021 19:27:27 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

Na to liczę. Najpierw tylko słyszałem o jakimś Ziemkiewiczu, więc
przeczytałem 3-4 jego felietony na Interii i wyrobiłem sobie zdanie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-14 22:25:51
Autor: Krzysztof kw1618
W dniu 2021.02.11 o 11:09, Olin pisze:
[...]

W każdym przekazie jest ziarenko prawdy.
TVN uważa, że TVP manipuluje...
TVP uważa, że TVN mapipuluje...

Każda telewizja to samo wydarzenie przedstawia i komentuje według własnej linii redakcyjnej. Tak było, jest i tak będzie.
Problem jest taki, że TVP INFO jest na multiplexie, a TVN24 na multiplexie nie ma.
Oczywiście każdy kto chce , to do TVN24 dotrze przez internet lub talerz satelitarny, ale powszechnie TVN24 nie ma.
Polsat NEWS jest dostepny na multiplexie w większych ośrodkach.

Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

Data: 2021-02-15 11:28:19
Autor: Olin
Dnia Sun, 14 Feb 2021 22:25:51 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

To byłoby nieoglądalne i raczej niemożliwe do zrealizowania, bo w różnych
telewizjach mówi się o różnych wydarzeniach, więc musiałaby się zbierać
jakaś rada, która decyduje o czym dzisiaj mówimy, a co pomijamy.

BBC jakoś daje radę być obiektywna, a u nas czuwa nad tym rada wybierana
przez polityków, więc kiedy przyszli troglodyci, to załatwili
wykształciuchów pałą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-18 10:32:10
Autor: nie ma emaila
Monika Głowacka <monika.glowacka.1993@interia.eu> napisał(-a):

W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
> Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

raczej tylko upewni się
zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

Data: 2021-02-18 10:42:11
Autor: A. Filip
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
> [...]

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

--
A. Filip

Data: 2021-02-22 15:54:32
Autor: nie ma emaila
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> raczej tylko upewni się
> zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

Nazwiska są dobrze znane.

Data: 2021-02-22 16:03:52
Autor: A. Filip

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> raczej tylko upewni się
> zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

Nazwiska są dobrze znane.

Komu?  Tu jest grupa prawo.  Tu unikanie mówienia wprost *osobiście*
"może być" *bardzo* znaczące.

--
A. Filip

Data: 2021-02-23 11:27:07
Autor: nie ma emaila

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> Nazwiska są dobrze znane.

Komu?

Świadomym obywatelom. Jeżeli nie znasz to nie musisz znać, bo i tak nie
zrozumiesz.

Data: 2021-02-14 22:26:32
Autor: Krzysztof kw1618
Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Czy jest tu ktoś z Suwałk i ma naziemną TV cyfrową ?
Jakie ma dostępne kanały TV ?

Data: 2021-02-15 13:02:31
Autor: t-1
W dniu 2021-02-14 o 22:26, Krzysztof kw1618 pisze:
W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Czy jest tu ktoś z Suwałk i ma naziemną TV cyfrową ?
Jakie ma dostępne kanały TV ?

https://www.sat-charts.eu/lokalizator.php

Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi