Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi

Data: 2021-02-10 19:27:27
Autor: Monika Głowacka
Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi
W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

Data: 2021-02-11 11:09:53
Autor: Olin
Dnia Wed, 10 Feb 2021 19:27:27 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

Na to liczę. Najpierw tylko słyszałem o jakimś Ziemkiewiczu, więc
przeczytałem 3-4 jego felietony na Interii i wyrobiłem sobie zdanie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-14 22:25:51
Autor: Krzysztof kw1618
W dniu 2021.02.11 o 11:09, Olin pisze:
[...]

W każdym przekazie jest ziarenko prawdy.
TVN uważa, że TVP manipuluje...
TVP uważa, że TVN mapipuluje...

Każda telewizja to samo wydarzenie przedstawia i komentuje według własnej linii redakcyjnej. Tak było, jest i tak będzie.
Problem jest taki, że TVP INFO jest na multiplexie, a TVN24 na multiplexie nie ma.
Oczywiście każdy kto chce , to do TVN24 dotrze przez internet lub talerz satelitarny, ale powszechnie TVN24 nie ma.
Polsat NEWS jest dostepny na multiplexie w większych ośrodkach.

Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

Data: 2021-02-15 11:28:19
Autor: Olin
Dnia Sun, 14 Feb 2021 22:25:51 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

Ideałem by było, gdyby Anita Werner i Danuta Holecka spotkały się w w jednym studio i każda przeczytała swój przekaz.

To byłoby nieoglądalne i raczej niemożliwe do zrealizowania, bo w różnych
telewizjach mówi się o różnych wydarzeniach, więc musiałaby się zbierać
jakaś rada, która decyduje o czym dzisiaj mówimy, a co pomijamy.

BBC jakoś daje radę być obiektywna, a u nas czuwa nad tym rada wybierana
przez polityków, więc kiedy przyszli troglodyci, to załatwili
wykształciuchów pałą.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-18 10:32:10
Autor: nie ma emaila
Monika Głowacka <monika.glowacka.1993@interia.eu> napisał(-a):

W dniu 2021.02.10 o 12:37, t-1 pisze:
> Państwowe nadają, prywatne nie nadają :)

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

raczej tylko upewni się
zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

Data: 2021-02-18 10:42:11
Autor: A. Filip
nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
> [...]

Ten kto zawsze ogladał komercyjne, teraz z nudów zajrzy do państwowych i się czegoś dowie i wyrobi sobie zdanie.

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

--
A. Filip

Data: 2021-02-22 15:54:32
Autor: nie ma emaila
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> raczej tylko upewni się
> zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

Nazwiska są dobrze znane.

Data: 2021-02-22 16:03:52
Autor: A. Filip

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> raczej tylko upewni się
> zwłaszcza oglądając Goebbelsa na TVP1

A napiszesz wprost kogo konkretnie nazywasz Goebbelsem o "Odważny Anonimowo"?

Nazwiska są dobrze znane.

Komu?  Tu jest grupa prawo.  Tu unikanie mówienia wprost *osobiście*
"może być" *bardzo* znaczące.

--
A. Filip

Data: 2021-02-23 11:27:07
Autor: nie ma emaila

nie_ma_emaila@onet.pl pisze:

> Nazwiska są dobrze znane.

Komu?

Świadomym obywatelom. Jeżeli nie znasz to nie musisz znać, bo i tak nie
zrozumiesz.

Przewaga państwowych telewizji nad prywatnymi