Przewiduje się - dośc dużo, uwaga.

Data: 2012-04-28 19:34:28
Autor: Michał Szatański
Przewiduje się - dośc dużo, uwaga.
 Wielkie trzęsienie ziemi, Ap (6,12-17):

 "I ujrzałem: gdy otworzył pieczęc szóstą,
  nastąpiło wielkie trzęsienie ziemi
 i słońce stało się czarne jak włosienny wór,
 a cały księżyc stał się jak krew.
  I gwiazdy spadły z nieba na ziemię,
 (..)"

 M.

Data: 2012-04-28 19:42:19
Autor: Marek Czaplicki
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 28 kwiecień 2012 19:34:

[...]

Zaćmienie słońca i księżyca, poza tym deszcz meteorów. O co kaman?

Data: 2012-04-28 20:16:18
Autor: Grzegorz Z.
Marek Czaplicki napisał:

Zaćmienie słońca i księżyca, poza tym deszcz meteorów. O co kaman?

Na pewno Apofis lub inny z "bogów" owo zaćmienie i deszcz wywoła, jako karę
za nieposłuszeństwo swoich "poddanych" (aktualnie jestem na 3 sezonie
"SG-1")

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-28 20:18:53
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 28 kwiecień 2012 20:16:

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Nie wiem o czym mowa. Więc pytam. SG-1 o co chodzi?

Data: 2012-04-28 20:30:00
Autor: Grzegorz Z.

Marek Czaplicki napisał:

[...]

Serial:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stargate_SG-1

Data: 2012-04-29 15:26:15
Autor: pluton
Przewiduje się - dośc dużo, uwaga.

> Zaćmienie słońca i księżyca, poza tym deszcz meteorów. O co kaman?

 Czytałeś dalej?

Dalej przyszedl gajowy Marucha i rozgonil towarzystwo.

Nullification

Data: 2012-04-29 04:39:30
Autor: Michał Szatański
[...]

 Nie powinieneś przemilczac też wielkiego trzęsienia ziemi.

Data: 2012-04-29 01:25:29
Autor: MH
Michał Szatański <micsz@onet.pl> napisał(a):
[...]

Jak się czujesz "roztrzęsiony" , to walnij 'setę'. To pomaga...

MH

Data: 2012-04-29 06:43:28
Autor: brat_olin
Michał Szatański <mi...@onet.pl> wrote:

[...]