Przewód ENEA przez prywatną działk

Data: 2011-08-20 00:31:37
Autor: Robert Tomasik
Przewód ENEA przez prywatną działk
Użytkownik "E" <s@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j2mf3d$6sc$1news.onet.pl...
Witam

Przydarzyła się taka oto sytuacja. Mam działkę budowlaną, przez którą w dniu dzisiejszym ekipa z ENEA wykopała rów w celu położenia przewodów do kolejnych działek. Rów jest wykopany około 1m od granicy działki. Niestety nie udało mi się Panów złapać na gorącym uczynku :(.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak rozwiązać ten problem ?

Dodam, że nie chcę mieć żadnego przewodu na swojej działce i nie dałem nigdy nikomu takiej zgody.

Powiadomić PINB o wykonaniu robót bez zezwolenia.

Przewód ENEA przez prywatną działk