Przewody ciśnieniowe klimatyzacji - pytanie

Data: 2010-07-02 23:57:16
Autor: Przemysław Bernat
Przewody ciśnieniowe klimatyzacji - pytanie
Dnia Thu, 1 Jul 2010 17:56:47 +0000 (UTC), Piotr Śmiech napisał(a):

Witam,
Muszę dorobić przewody klimatyzacji - mam nową sprężarkę z inną konfiguracją
podłączeń. Stare przewody są częściowo elastyczne, a częściowo z odpowiednio
wygiętych rurek aluminiowych. Czy te aluminiowe odcinki można zastąpić
przewodem elastycznym (gumowym)?

Ja mam tak zrobione. Przewód aluminium-guma-aluminium-guma-aluminium miał
przetarty środkowy odcinek aluminiowy. Serwis klimy dorobił cały środek z
rury gumowej, zostawiając skrajne odcinki aluminiowe. Część gumowa została
dodatkowo wpuszczona w peszla. Marudzili w serwisie, że to długo nie
podziała, ale jeżdżę tak już dwa lata i klima jest szczelna. Ważne by całą
operację zrobił profesjonalny serwis klimy. Mi to robił Apex Klima w Gdyni
na Północnej - na co dzień montują i serwisują agregaty chłodnicze na
kontenerach i ciężarówkach - osobowe auta, to tylko dla sportu robią.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Przewody ciśnieniowe klimatyzacji - pytanie