Przewody hamulcowe na torze

Data: 2011-10-25 09:49:43
Autor: AZ
Przewody hamulcowe na torze
Intryguje mnie to od zawsze - czemu na torach przewody hamulcowe nie sa
ida wzdluz lag tak jak w szosowych motocyklach tylko sa wyciagniete na
zewnatrz - odstaja na boki od blotnika i sa prowadzone z przodu lag.

Chlodzenie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-25 13:30:17
Autor: Jasio
Przewody hamulcowe na torze
AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisala rzekomo
[...]

Chlodzenie to w chopperach, jak sa te sprezynki na przewody ponaciagane.

MSPANC

--
Jasio
etz vfr