Przewody hamulcowe - wybór

Data: 2011-01-13 12:10:55
Autor: Kopyt
Przewody hamulcowe - wybór
Cze!

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał

Siema,

dawno nic nie pisałem, więc mam nadzieję, że uda się uzyskać coś na
temat... ;)

Czas zimy = czas szykowania sprzęta do kolejnych wypraw, więc pora na
wymianę przewodów hamulcowych (kpl.) i tu moje zasadnicze pytanie...

Znalazłem do wyboru:
- HEL (oplot)
- LUCAS (oplot)
- LINTEK (oplot)

Ja mam w SV przewody HEL, wzialem poniewaz wydawaly sie lepszej jakosci niz
Goodridge. Koncowki w HEL to nierdzewka, Goodridge daje ocynk lub alu (OIDP
do wyboru). Ocynk mi sie nie podobal, a alu nie chcialem bo ponoc koroduje.
Korozja alu po wielu latach wprawdzie, ale poprzednie moje moto mialo 20 lat
i nadal jezdzi. Skoro jedna z zalet oplotu jest brak wymian co iles lat (w
odroznieniu od gumiakow) to po co wkladac tam cos, co byc moze trzeba jednak
bedzie wymienic? Skonczylo sie wlasnie na HEL-u z koncowkami pod kolor moto,
bo to juz i tak bylo w cenie, ktora jest wyzsza niz Goodridge/Lucas.

Ale ogolnie do trampka bralbym tansze i sie nie szczypal.

Gumowych nie chcę.

O to chodzi. Wymiana przewodow byla najlepsza wymiana motocyklowa do tej
pory (wymiany samego motocykla nie wliczam).

Pawel

SVSZ i SC33'98

Przewody hamulcowe - wybór