Przewody hamulcowe - wybór

Data: 2011-01-13 13:10:25
Autor: falco
Przewody hamulcowe - wybór
A jednak można liczyć na Preclu na konkrety! ;)
Dzięki chłopaki!

AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!
Wiosn± czuć, rzeczywi¶cie, ale soli i tak wci±ż pełno a popołudniu szklanka, że chodzić się nie da. Wole zagryĽć zęby i odczekać.

Kopyt - dobrze, że zwróciłe¶ uwagę na detale, bo rzeczywi¶cie tylko Hel ma nierdzewkę a ponoć diabeł tkwi w szczegółach.
Okazało się, że Lintek też ma ocynk, sprawdzę jeszcze Lukasa, bo mam pod nosem.

Co do cen, to Goodrige+Lintek 100zł/szt
HEL i Lucas trochę droższe, 40-50zł różnicy przy zakupie kpl. 3 szt.

Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-01-13 12:22:43
Autor: AZ
Przewody hamulcowe - wybĂłr
On 2011-01-13, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!
Wiosną czuć, rzeczywiście, ale soli i tak wciąż pełno a popołudniu szklanka, że chodzić się nie da. Wole zagryźć zęby i odczekać.

Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-13 13:27:33
Autor: Norbi
Przewody hamulcowe - wybĂłr
W dniu 2011-01-13 13:22, AZ pisze:

Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

W sumie moto z Anglii to dodatkowa porcja soli i rdzy mu nie zaszkodzi ? :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-01-13 12:51:55
Autor: AZ
Przewody hamulcowe - wybĂłr
On 2011-01-13, Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:

W sumie moto z Anglii to dodatkowa porcja soli i rdzy mu nie zaszkodzi ? :D

Juz raz tu tlumaczylem. Czyliterki - KHI. Przesmiewca od Kawasaki jest teraz na
urlopie takze moge sobie popisac w spokoju.

A tak na serio to kapiel na myjni raz na 2-3 dni styka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-01-13 13:50:36
Autor: falco
Przewody hamulcowe - wybĂłr
W dniu 2011-01-13 13:22, AZ pisze:

Przepraszam, a gdzie ta szklanka? No dobra, w poniedzialek jakos kierownica
chodzila z taka dziwna lekkoscia, poza tym ok ;-)

Schodzą (ot - nowość na Preclu?) ;) zapraszam wieczorkiem do K-J, szczególnie "polecam" te białe na tym czarnym... O mało zębów nie straciłem "tańcząc na lodzie"... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-01-13 13:22:10
Autor: de Fresz
Przewody hamulcowe - wybór
On 2011-01-13 13:10:25 +0100, falco <mfalco@wp.pl> said:

Kopyt - dobrze, że zwróciłe¶ uwagę na detale, bo rzeczywi¶cie tylko Hel ma nierdzewkę a ponoć diabeł tkwi w szczegółach.
Okazało się, że Lintek też ma ocynk, sprawdzę jeszcze Lukasa, bo mam pod nosem.

Jak mnie pamięć nie zwodzi, wiele przewodów można kupić "z metra", a końcówki wybrać do nich i zarobić wedle z uznania. Co do samej firmy - IMHO zupełnie bez znaczenia, o ile nie jest to jaki¶ chiński chłam.

de Fresz

Data: 2011-01-13 13:34:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Przewody hamulcowe - wybór
falco napisał(a):
Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

czarne najwolniej hamuja

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-13 13:50:22
Autor: Don Pedro
Przewody hamulcowe - wybĂłr
falco napisał(a):
Kolor mniej waĹĽny, bo i tak biorÄ™ czarne.

czarne najwolniej hamuja

Teraz to mówisz? Następne opony kupię w innym kolorze.

pozdr
DP

Data: 2011-01-13 13:53:35
Autor: falco
Przewody hamulcowe - wybór

czarne najwolniej hamuja

Specjalnie tak wybrałem, bo jeżdżę tylko po czarnym i w/g Precla Trampek, to wolne moto, więc chciałem się dopasować... ;) Ponoć czerwone mog± kupić tylko Ci co maj± R1, R2? Nigdy nie pamiętałem symboli... baterii... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-01-13 14:08:40
Autor: Michał Demczuk
Przewody hamulcowe - wybór
falco wrote:
A jednak można liczyć na Preclu na konkrety! ;)
Dzięki chłopaki!

AZ - Zapomniałem o Goodridge, fakt!

Goodridtge tez robi z nierdzewki.

To moze szczegolowo ceny:

Przewody (2 szt, na przód do moto niezależnie od długo¶ci) w koszulce kolor do wyboru kpl. ze srubami takimi jak koncowki

ocynk - 239zł
chrom - 271zł
alu anodowane (kolor) - 299zł
nierdzewka - 284zł

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-01-13 15:44:52
Autor: blur
Przewody hamulcowe - wybór
?Użytkownik "Michał Demczuk"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4d2ef8e0$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...

falco wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Do takiego XT350 można wiedzieć za ile jeden przewodzik ?
Wła¶nie jestem na etapie regeneracji pompy hamulcowej i przy okazji też chciałem zmienić te stare gumowe na przewody w oplocie, bo XT to hamulce ma słabe i każdy sposób żeby je wzmocnić będzie dobry.

Data: 2011-01-13 16:07:07
Autor: Michał Demczuk
Przewody hamulcowe - wybór

falco wrote:
[...]

Powyżej s± ceny dla kompletu 2 szt
Dla jednego (przód lub tył lub sprzegło) odpowiednio:
ocynk 139
chrom 162
alu 184
inox 176

Zgodnie z ostatnim cennikiem nie ma podziału na długo¶ci, tak jak bylo kiedys do 80cm i powyżej

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-01-13 18:07:05
Autor: Ivam
Przewody hamulcowe - wybór
Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:igmq3l$b31$1@news.net.icm.edu.pl...
Co do cen, to Goodrige+Lintek 100zł/szt
HEL i Lucas trochę droższe, 40-50zł różnicy przy zakupie kpl. 3 szt.

Kolor mniej ważny, bo i tak biorę czarne.

Ja wzialem dorabiane - firmy krzak. Po prostu maja przewody +koncowki ocynk +sruby +maszynke do zaprawiania koncowek.

Komplet na przod do fazera (przerobilem z ukladu "F" na "O") kosztowal mnie ~150 razem z montazem i plynem hamulcowym.

Hamuja.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-01-13 18:22:56
Autor: Arni
Przewody hamulcowe - wybór
Ivam pisze:

[...]

dorabiałem do samochodu, o tu:
http://www.moto-market.pl/enzet/
wysłkowo.
Zadnych zastrzeżen

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-01-13 20:47:28
Autor: Kuczu
Przewody hamulcowe - wybĂłr
W dniu 2011-01-13 18:22, Arni pisze:
dorabiałem do samochodu, o tu:
http://www.moto-market.pl/enzet/
wysłkowo.
Zadnych zastrzeĹĽen

--
Arni         ToruĹ„
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX  na sprzedaĹĽ
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

Sie nie dziwie, wszak masz w stopce wiecej samochodow niz motocykli.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-14 08:13:10
Autor: Arni
Przewody hamulcowe - wybór
Kuczu pisze:
[...]

z czego 2 na sprzedaż
Nie dziwisz sie czemu? ze nie mam zastrzeżeń? czy ze dorabialem? Brak mi cos logicznego powi±zania czemu sie przypierdalasz do samochodów.

ale pomysł wymiany na takie w oplocie wzial sie z motocykla.

Data: 2011-01-14 11:51:49
Autor: marider
Przewody hamulcowe - wybór [NTG]
W dniu 2011-01-14 08:13, Arni pisze:
ale pomysł wymiany na takie w oplocie wzial sie z motocykla.

U mnie to samo - chcialem wpakowac Goodridge do Civica (hybryda) ale goscie mi doradzili ze lepiej zainwestowac w lepsze tarcze i klocki skoro latam autem tylko po ulicy wiec zostawilem jak jest a do R1 kupilem przewody HEL'a pod kolor ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-01-14 12:12:43
Autor: Arni
marider pisze:
[...]

tarcze i klocki mam ciut lepsze (DBA i Hawk) a puchniecie starych wezykow czuc wiec jak juz wymieniam wszystko na nowe (wszystkie reperaturki) to i wezyki dałem takie co by wytrzymaly nastepne kilka lat.

BTW jakby ktos chciał Hawka do moto (niestety tylko HD i pochodne) to mam katalog a moj kolega jest dystrybutorem