Przewody rozruchowe

Data: 2010-10-18 08:42:37
Autor: Seba
Przewody rozruchowe
Dnia Mon, 18 Oct 2010 00:11:36 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

Tak tylko BTW - pamiętajcie tylko, że 16 mm2 w temperaturach ujemnych
robią się już mocno nieelastyczne. Swego czasu sam sobie poczyniłem
takie kable (właśnie o takim przekroju + mocne krokodylki) i zimą mają
jedną wadę - są niesamowicie sztywne.

Ale cena podana przez Krzyśka zacna - z tego co pamiętam mi wyszło
zuważalnie drożej.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-10-18 09:03:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
Przewody rozruchowe
On 2010-10-18, Seba <seb_beztego_sob@gazeta.pl> wrote:

[...]

To mocno zależy od materiału izolacji. Jak się zrobi zimno to sprawdzę
:)

Ale cena podana przez Krzyśka zacna - z tego co pamiętam mi wyszło
zuważalnie drożej.

Ja się przymierzałem, żeby sobie samemu zrobić (tylko nie miałem pomysłu
na dobre krokodylki), ale jak zobaczyłem te to kupiłem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-18 09:49:39
Autor: bratPit[pr]
Przewody rozruchowe
[...]

robią się nieelastyczne bo izolacja jest dziadowska (budowa samej linki też ma znaczenie), można zrobić linkę 120mm2 która na mrozie będzie elastyczna,

brat

Przewody rozruchowe