Przewody rozruchowe

Data: 2010-10-18 09:52:02
Autor: MM
Przewody rozruchowe
Dnia 18-10-2010 o 00:11:36 Krzysiek Kielczewski  <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał(a):

Hej!

Często się tutaj przewija temat kabli rozruchowych i ich jakości więc
uprzejmie donoszę: w Carrefour'ze właśnie można kupić kabelki z mocnymi
krokodylkami połączonymi całkiem sporą ilością miedzi za jedyne 64pln.
Producent się chwali, że mają 16mm2 i 400A.

Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

Data: 2010-10-18 01:00:44
Autor: Lisciasty
Przewody rozruchowe
On 18 Paź, 09:52, MM <kontogr...@gazeta.pl> wrote:
Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

Ta i przewodziki o przekroju 1mm2

Pzdr.
L.

Data: 2010-10-18 10:05:52
Autor: MM
Przewody rozruchowe
Dnia 18-10-2010 o 10:00:44 Lisciasty <lisciasty@post.pl> napisał(a):

On 18 Paź, 09:52, MM <kontogr...@gazeta.pl> wrote:
Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

Ta i przewodziki o przekroju 1mm2

1,5 miały

W hipermarkecie nie jest tanio jak się wydaje.

Oleje są droższe niż na stacji, kiedyś szukałem na dolewkę to wiem jak to  wygląda.

Data: 2010-10-18 10:29:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
Przewody rozruchowe
On 2010-10-18, MM <kontogrupz@gazeta.pl> wrote:

Drogo, za 40zł można kupić na stacji paliw, i też krokodylki są solidne.

Ta i przewodziki o przekroju 1mm2

1,5 miały

LOL.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-18 10:04:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
Przewody rozruchowe
On 2010-10-18, MM <kontogrupz@gazeta.pl> wrote:

[...]

A o jakim przekroju przewodów?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-10-18 11:16:13
Autor: Jakub Witkowski
Przewody rozruchowe
W dniu 2010-10-18 09:52, MM pisze:
[...]

Jakbyś mógł podać na której stacji dostanę 16mm2 taniej niż za 64pln,
to by mi się taka informacja bardzo przydała, serio.

Przewody rozruchowe