Przewody w oplocie - gdzie w Warszawie na zamowienie?

Data: 2010-07-29 12:34:52
Autor: Gr4N4c1K
Przewody w oplocie - gdzie w Warszawie na zamowienie?
Dnia 29-07-2010 o 07:20:29 doktorski <doktorski@gmail.com> napisał(a):

6, tu doktorski;

Po wizycie w Nowodworze dotarlo do mnie, ze musze natentychmiast
wymienic przewody hamulcowe. Niestety nie znalazlem producenta, ktory
mialby gotowca do ZZR1400 z ABS. I tu pytanie wlasciwe: czy po lewej
stronie Wisly w okolicach Warszawy znajde sklep/warsztat w ktorym mi
wszystko pomierza, przytna i zacisna?

Z gory dzieki za sugestie.

MCS Honda [www.mcsonline.pl]

dorobili mi od reki, na wymiar i z moimi udziwnieniami :)

przewody Goodridge w kilku kolorach, oczka do wyboru... całość zakuwana  solidnie...

pozdrawiam

Data: 2010-07-29 10:51:26
Autor: AZ
On 2010-07-29, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

MCS Honda [www.mcsonline.pl]

dorobili mi od reki, na wymiar i z moimi udziwnieniami :)

A jakie to mozna miec udziwnienia z przypadku przewodow hamulcowych? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-29 13:04:07
Autor: Gr4N4c1K

On 2010-07-29, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

MCS Honda [www.mcsonline.pl]

dorobili mi od reki, na wymiar i z moimi udziwnieniami :)

A jakie to mozna miec udziwnienia z przypadku przewodow hamulcowych? ;-)

gumki-tulejki do trzymania przewodów wg swojego pomysłu :)

wiesz... nie każdy lubi jak klient stoi nad głową, wydziwnia i pokazuje  paluchem co i jak :)

pozdrawiam

Przewody w oplocie - gdzie w Warszawie na zamowienie?