Przewóz osób

Data: 2010-03-01 16:51:07
Autor: Paweł W.
Przewóz osób

Witam
Jak to jest odnośnie przewozu osób samochodem służbowym? Np. mam upoważanienie do kierowania samochodem służbowym, ale czy mogę przewozić dodatkowe osoby - pracowników? Potrzebuję informacji popartej przepisami.

Pozdrawiam

A co przeskrobałeś, że pytasz?

p.

Data: 2010-03-02 07:26:09
Autor: ***Einstein***
Przewóz osób

Użytkownik "Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> napisał w wiadomości news:hmgnu6$hrc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nic nie przeskrobałem, ale chodzi mi o jednego znajomego (inspektora - farmaceutę), który ma wystawione upoważnienie do kierowania samochodem służbowym (wyjazd na kontrole) i dodatkowo jeździ z nim jeszcze powiedzmy pani x (koleżanka z pracy (zołza inaczej) do której ma jak to się mówi mieszane uczucia). W zasadzie to klient się troszkę wkurza,  bo kierowcą zawodowym nie jest a musi wozić tą panią x, a nie zawsze ma na to ochotę. Dlatego szukałem jakiś podstaw prawnych itp.

Pozdrawiam

Przewóz osób