Przewóz osoby niepe?nosprawnej a koperty

Data: 2011-02-14 15:04:58
Autor: masti
Przewóz osoby niepe?nosprawnej a koperty
Dnia pięknego Mon, 14 Feb 2011 16:01:04 +0100 osobnik zwany Tomek
wystukał:

Witam
Czasem potrrzebujê przewieŒæ mamê do przychodni. Sam nie mam uprawnieñ
do przystawania na kopertach dla inwalidów, ale mama porusza siê na
wózku. Rozumiem, ¿e mam wyj¶cie w rodzaju- wysadzam mamê, zostawiam na
chodniku, wracam i przestawiam auto, ale w razie z³ej pogody jest to
trudne, a szukanie miejsca wolnego normalnego miejsca parkingowego i
doj¶cie zajmuje kilkana¶cie minut. Ma kto¶ jakis pomys³, co w takim
przypadku mo¿na/trzeba zrobiæ? Czasem stajê na kopercie i zastanawiam
siê, czy mi kto¶ auta nie odholuje...
Tomek
wyrobić kartę parkingową dla osoby niepełnosprawnej. Jeśli mam ma orzeczenie o niepłnosprawności to nie ma problemu z wyrobieniem takiej karty. Możesz wtedy z niej korzystać wożąc ją i legalnie parkować na kopercie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Przewóz osoby niepe?nosprawnej a koperty