Przewóz roweru do Belgii

Data: 2010-07-19 11:42:08
Autor: piecia aka dracorp
Przewóz roweru do Belgii
Witam
Noszę się z zamiarem pojechania do Belgii(okolice Brukseli), z chęcią bym zabrał ze sobą rower. Do wyboru mam albo pociągiem(ami) albo autobusem
(bezpośrednie połączenie). W przypadku kolei raczej bez problemu będę mógł zabrać rower, problem raczej będzie o strony ilości przesiadek. Nie wiem natomiast jak jest z przewozem roweru w autobusach. Dzisiaj będę się dowiadywał jaki przewoźnik obsługuje połączenie Koszalin-
Bruksela. Ale może ktoś już może wypowiedzieć się w tej kwestii jak to jest?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-19 08:10:49
Autor: tadek
Przewóz roweru do Belgii
On 19 Lip, 13:42, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Noszę się z zamiarem pojechania do Belgii(okolice Brukseli), z chęci± bym
zabrał ze sob± rower. Do wyboru mam albo poci±giem(ami) albo autobusem
(bezpo¶rednie poł±czenie). W przypadku kolei raczej bez problemu będę
mógł zabrać rower, problem raczej będzie o strony ilo¶ci przesiadek.
Nie wiem natomiast jak jest z przewozem roweru w autobusach.
Dzisiaj będę się dowiadywał jaki przewoĽnik obsługuje poł±czenie Koszalin-
Bruksela. Ale może kto¶ już może wypowiedzieć się w tej kwestii jak to
jest?

--
piecia aka dracorp

weĽ pudło po rowerze ze sklepu rowerowego wsadĽ do niego rower po
odkręceniu pedałów, skrzywieniu kierownicy ,zdjęciu przedniego ew
tylnego koła i po problemie

Data: 2010-07-19 17:09:32
Autor: Michał Rękowicz
PrzewĂłz roweru do Belgii

Użytkownik "piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> napisał w wiadomości news:pan.2010.07.19.11.42.07dracorp.one.pl...
[...]
 Ja wiozlem pare lat temu do Antwerpii, zapakowalem w karton, doplacilem cos tam za nadbagaz i bylo git (przy okazji upchnalem do kartonu kask, buty, ochraniacze i jeszcze jakies drobne szpeje)
A na marginesie gdzie dokladnie, na jak dlugo i w jakim celu? Gdybys pojawil sie we wschodniej flandrii to zapraszam na browca:D
Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-07-19 20:14:33
Autor: piecia aka dracorp
Przewóz roweru do Belgii
Dnia Mon, 19 Jul 2010 17:09:32 +0200, Michał Rękowicz napisał(a):

[...]
Hmm trzeba będzie pomyśleć. Tak samo tadek zaleca, coś w tym musi być :)

A na marginesie gdzie
dokladnie, na jak dlugo i w jakim celu? Gdybys pojawil sie we wschodniej
flandrii to zapraszam na browca:D Pozdrawiam
Michal
Do Erondegem, wstępnie na tydzień, dwa w sierpniu w celu rekreacyjnym. A przy okazji siostrę odwiedzić.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-21 01:17:19
Autor: Michał Rękowicz
PrzewĂłz roweru do Belgii
[...]
Godzinka autem ode mnie:) Spedzilem tam kilka ladnych tygodni przy jednym z projektow.
W kazdym razie u mnie w lodowce zawsze znajdzie sie cos do wypicia (nawiasem mowiac leffe blonde uwazam za najpyszniejsze piwo na swiecie:D)
pzdr
Michal

Data: 2010-07-20 23:34:20
Autor: piecia aka dracorp
Przewóz roweru do Belgii
Dnia Wed, 21 Jul 2010 01:17:19 +0200, Michał Rękowicz napisał(a):

[...]

Dzisiaj skończyłem degustować ostatnie piwko z Belgii. Jak coś więcej będę wiedział to dam znać kiedy jadę.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-20 00:50:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przewóz roweru do Belgii
piecia aka dracorp bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre¶lić):
 W przypadku kolei raczej bez problemu będę mógł zabrać rower, problem raczej będzie o strony ilo¶ci przesiadek.

E tam problem. Z Warszawy jeĽdzi bezpo¶redni poci±g do Amsterdamu (EN 446
"Jan Kiepura", nawet ma "przewóz rowerów"), a tam to już sama przyjemno¶ć
pedałować, nie? ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-07-23 19:39:38
Autor: Saurus
Przewóz roweru do Belgii
E tam problem. Z Warszawy jeĽdzi bezpo¶redni poci±g do Amsterdamu (EN 446
"Jan Kiepura", nawet ma "przewóz rowerów"), a tam to już sama przyjemno¶ć
pedałować, nie? ;-)

Ale cena wynosi przy rezerwacji w tej chwili, z ustalon± dat±, 87 euro bez roweru a w kasie na krótki termin z tego co słyszałem potrafi przekroczyć 150. A rozważałem to jako opcję powrotu w sierpniu, bo jadę ze ¦winouj¶cia do Amsterdamu wzdłuż wybrzeża krętym i długim szlakiem i obawiam się że ze zwiedzaniem miasta i innych po drodze mogę się w miesi±cu razem z powrotem na rowerze nie zmie¶cić.

Przewóz roweru do Belgii