Przewoz roweru samolotem

Data: 2009-02-27 06:24:20
Autor: Szprota aka Stefandora
Przewoz roweru samolotem
On Feb 27, 12:44 pm, ml <k...@zcentrum.pl> wrote:
Witam,

Musze przygotowac rower do przewozu samolotem, mam pudlo
kartonowe, ale musze go czesciowo porozkrecac aby do niego upchnac.
Prosze o rade, w ktorym miejscu lepiej rozkrecic pedaly,
w miejscu zielonej strzalki czy czerwonej:http://www.plikus.pl/zobacz_plik

Zielonej.

Do porad Jacka dodałabym jeszcze, żeby owinąć czymś (szmatą, folią
bąbelkową) bardziej delikatne części, np. klamkomanetki, hak i
przerzutkę tylną, itp. Na Krecie widziałam, jak mój rower latał, a nie
miał skrzydeł i nie był w samolocie :)

Pzdr,
Dorota

Data: 2009-02-27 08:56:41
Autor: ml
Przewoz roweru samolotem
Dzieki

Data: 2009-02-27 23:51:05
Autor: Marcin
Przewoz roweru samolotem

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:421cd41f-3ab6-4744-bec2-00018cf98559b16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

To ja dodam jeszcze, żebyś pamiętał o tym, że lewy pedał ma lewy gwint :)

Do ściągnięcia korby (czerwona strzałka) w 95% przypadków potrzebny jest specjalny ściągacz, odkręcenie pedału też może nie być czynnością prostą - czasami są dobite na amen :) Ustalenie właściwego kierunku kręcenia bardzo wtedy pomaga :)

--
Pozdrawiam!
Marcin

Przewoz roweru samolotem