Przewoz roweru samolotem

Data: 2009-02-28 18:34:55
Autor: Adrian S.
Przewoz roweru samolotem
ml wrote:

Witam,

Musze przygotowac rower do przewozu samolotem

Ja przewoziłem dwa rowery Norwegian Airways, przygotowałem kupę folii
bąbelkowej (w Supermercato kupuje się na metry). Na lotnisku się okazało,
że któreś dwa pedały się nie chcą odkręcić, więc do tego właśnie roweru
przyłożyłem z jednej strony przednie koło, z drugiej strony poszedł
extrawheel. Powietrze spuściłem, również z Bombera. Każdy rower owinąłem
folią i taśmą do opakowań zabezpieczyłem. Problemów nie było.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-01 00:26:59
Autor: Joseph
Przewoz roweru samolotem
On 28 Lut, 18:34, "Adrian S." <adliszewS...@NIEacid.ch.pw.edu.pl>
wrote:

Ja przewoziłem dwa rowery Norwegian Airways.

Trzeba było nic nie ruszać - najbardziej cywilizowane linie, rowery
przewozi się 'jak stoją' (podobno mają wręcz jakieś stojaki w luku
bagażowym).
Powyższe oczywiście o ile przewoziłeś go jako rower (300NOK), a nie
normalny bagaż (60NOK).

Data: 2009-03-01 19:41:00
Autor: Adrian S.
Przewoz roweru samolotem

wrote:

[...]

 zapłaciliśmy jakieś 180zł za dwa rowery czy jakoś tak.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-03-02 01:53:05
Autor: ml
Przewoz roweru samolotem
: ) Dzieki!
Wzialem zapas czasu z tymi pytaniami, w razie co zdaze do serwisu.

Linia ktora bede przewozil to Ryanair.

Przewoz roweru samolotem