Przewóz roweru w DB

Data: 2010-06-01 05:34:26
Autor: marcopolo
Przewóz roweru w DB
Witam. Ile aktualnie kosztuje przewóz roweru w niemieckich kolejach
regionalnych? Mianowicie chodzi mi o przejazd z Drezna do Bad Schandau
na granicy z Czechami.

z góry dzięki za podpowiedź

Data: 2010-06-01 05:50:51
Autor: Kokomeros
Przewóz roweru w DB
On 1 Cze, 14:34, marcopolo <olech.ma...@gmail.com> wrote:
Witam. Ile aktualnie kosztuje przewóz roweru w niemieckich kolejach
regionalnych? Mianowicie chodzi mi o przejazd z Drezna do Bad Schandau
na granicy z Czechami.

z góry dzięki za podpowiedź

 Witanko,
 o ile wierzyć informacjom na www.db.de to całodzienny bilet w
pociągach regionalnych kosztuje jedyne 4,5 Euro.

Pozdrawiam, R.

Data: 2010-06-01 05:56:22
Autor: marcopolo
Przewóz roweru w DB
On 1 Cze, 14:50, Kokomeros <romek...@gmail.com> wrote:
> [...]

 Witanko,
 o ile wierzyć informacjom nawww.db.deto całodzienny bilet w
pociągach regionalnych kosztuje jedyne 4,5 Euro.

dzięki. chyba jestem ślepy. zanim zadałem pytnanie próbowałem szukać
na ich stronie ale mi się nie udało.

Data: 2010-06-02 00:13:11
Autor: Inquirer
Przewóz roweru w DB
składaki za friko

Data: 2010-06-01 14:54:31
Autor: Frankie
Przewóz roweru w DB
W dniu 10-06-01 14:34, marcopolo pisze:
Witam. Ile aktualnie kosztuje przewóz roweru w niemieckich kolejach
regionalnych? Mianowicie chodzi mi o przejazd z Drezna do Bad Schandau
na granicy z Czechami.

Tu masz cennik dotyczący przewozu rowerów:

http://www.bahn.de/p/view/service/fahrrad/mitnahme/preise_fahrradmitnahme.shtml

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-06-01 23:02:03
Autor: zdyboo
Przewóz roweru w DB
W dniu 2010-06-01 14:34, marcopolo pisze:
Mianowicie chodzi mi o przejazd z Drezna do Bad Schandau
na granicy z Czechami.

Skoro już wiesz, to ja w ramach OT, dodam, że tam jest bardo przyjemna droga Elberadweg. Jedzie prawie cały czas koło Łaby.

--
Pozdrowienia z Wrocka! Tomasz Zych (zdyboo)
[MuShellka] [mXCpz] [GnL] [KZ]

Przewóz roweru w DB