Przewozenie dwojki dzieci rowerem

Data: 2009-06-19 10:47:45
Autor: Grzenio
Przewozenie dwojki dzieci rowerem
a dzieciaczki w jakim wieku??? moze fotlik i doczekpka beda lepsze????? albo
nowy "trojkolowiec" z wozkiem z przodu???

zobacz na stronie
http://mslonik.pl/index.php/rowery-othermenu-31/technika/227-z-dzieckiem-na-rowerze

pozdrawiam
grzenio

Data: 2009-06-19 10:56:15
Autor: Pawel Ratajczak
Grzenio pisze:
a dzieciaczki w jakim wieku??? moze fotlik i doczekpka beda lepsze?????

W sumie mam trojke, najstarsza 6 lat pomyka sama na 2 kolach, te ktore chce wozic maja 4 oraz 2, waga odpowiednio okolo 15kg i 13kg. Do tego dochodzi moja waga 91kg oraz pewnie cos tam w sakwach. Heh moze faktycznie przyczepka wydaje sie najlepsza.

albo
nowy "trojkolowiec" z wozkiem z przodu???
zobacz na stronie
http://mslonik.pl/index.php/rowery-othermenu-31/technika/227-z-dzieckiem-na-rowerze

Rower wlasnie zmienilem (jezdze na nim codziennie do pracy ale w trakcie urlopu i weekendow mozna sie cala rodzinka wyrwac) i raczej kolejnych zmian nie przewiduje, ale dzieki za linka.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2009-06-19 11:09:53
Autor: Grzenio
> [...]

urlopu i weekendow mozna sie cala rodzinka wyrwac) i raczej kolejnych
zmian nie przewiduje, ale dzieki za linka.

na tej stronie jest jeszcze pokazana taka doczpka (półroweru???) dla dzicka.
Moze czterolatkowi przypasuje???

Data: 2009-06-19 11:41:25
Autor: Pawel Ratajczak
Przewozenie dwojki dzieci rowerem
Grzenio pisze:
na tej stronie jest jeszcze pokazana taka doczpka (pó³roweru???) dla dzicka.
Moze czterolatkowi przypasuje???

Tak widzialem, fajna sprawa, ale totalnie niweluje mozliwosc zalozenia fotelika z tyl nad tylnym kolem. Sprawdze jeszcze na jakiej maksymalnie wysokosc moge podniesc fotelik, ale cos mocno mi sie wydaje, ze i tak bedzie to za nisko.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Przewozenie dwojki dzieci rowerem