Przewozenie dwojki dzieci rowerem

Data: 2009-06-19 13:53:59
Autor: KuFeL
Przewozenie dwojki dzieci rowerem
Pawel Ratajczak pisze:
Witajcie,

Wyglada, ze bede musial w najblizszym okresie zapewnic rowerowy
transport dla dwojki dzieci. Aktualnie posiadam juz fotelik, ktory
sadowi sie nad tylnym kolem i poszukuje mozliwosci dokoptowania jeszcze
jednego szkraba.

Aktualnie widze dwa rozwiazania:

1. Przyczepka np. http://tiny.pl/34s8
Z tego co wiem to w naszym kochanym kraju przewozenie osob jest
zabronione, ale tak to same plusy. Nadmienie, ze chodzi glownie o
transport na rodzinnych calodniowych wyprawach szlakami rowerowymi i/lub
traktami lesnymi. Choc jak to bywa przejazd odcinkami drog tez pewnie
sie zalapie.

2. Dodatkowe siodelko mocowane do kierownicy/ramy np. http://tiny.pl/34sb
Zastanawia mnie tylko na ile takie rozwiazanie przeszkadza w jezdzie. W
tym konkretnym przypadku, czy nie przeszkadza w pedalowaniu. Jeslichodzi
o foteliki mocowane do kierownicy, to czy nie przeszkadza to w
kierowaniu, zwlaszcza jak dziecko zaczyna sie wiercic itp.

Z gory dziekuje za Wasze opinie odnosnie w/w rozwiazan, wszelkie linki
do prduktow z tych dziedzin mile widziane. Oczywiscie rowniez mile
dzidziane sa inne pomysly, jesli macie takowe.

z praktyki moge powiedziec ze przyczepka to najlepszy wybor. Teraz co prawda moje dzieci maja juz 7 i 3,5 ale byl czas kiedy razem w przyczepce jezdzily.

montowanie fotelika z przodu roweru to spore ryzyko jak dla mnie - ograniczenie widocznosci, znaczne przeniesienie wibracji na dziecko przez sztywny montaz fotelika itp...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl