Przewozenie dwojki dzieci rowerem

Data: 2009-06-21 21:31:26
Autor: Zbylut
Przewozenie dwojki dzieci rowerem
Pawel Ratajczak napisal(a):

Z gory dziekuje za Wasze opinie odnosnie w/w rozwiazan, wszelkie linki
do prduktow z tych dziedzin mile widziane. Oczywiscie rowniez mile
dzidziane sa inne pomysly, jesli macie takowe.

no myślę że skoro to dla dzieci to foteliki są na pewno dzidziane ;)

--
pozdrawiam, Zbylut - czepiajÄ…cy, a nie znajÄ…cy siÄ™

Data: 2009-06-22 08:43:56
Autor: Pawel Ratajczak
Zbylut pisze:
Pawel Ratajczak napisal(a):

[...]

Literowki kazdemu sie zdarzaja :D
A moze tak cos w temacie dopisac?

Data: 2009-06-23 15:31:29
Autor: Zbylut
Przewozenie dwojki dzieci rowerem
Pawel Ratajczak zapodal(a):

Literowki kazdemu sie zdarzaja :D
A moze tak cos w temacie dopisac?

wiem, NMSP :) A w temacie - to nic nie wiem, ja tu się tylko wtr±cam;)

--
pozdrawiam, Zbylut

Przewozenie dwojki dzieci rowerem