Przewozy Regionalne konkurencją dla banków

Data: 2017-10-05 14:10:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Przewozy Regionalne konkurencją dla banków

"Olin" 1sfva858s2yuq$.1hd93033q83r7$.dlg@40tude.net

Jeden z największych przewoźników kolejowych w Polsce PolRegio
ogłosił promocję na bilety do miejscowości, gdzie kościoły
organizują "Różaniec do granic". W obie strony będzie można
pojechać za złotówkę.

Czy aby ta złotówka opłaci się? Czy nie taniej dać takie przejazdy
zupełnie za free? (a zatem bez kontroli w pociągach, bez kolejek
przy kasach, bez innych kosztów...)

Ponoć kiedyś (gdy jeszcze i ja jeździłem kolejami) podwyżki biletów
nie pokrywały kosztów związanych z tymi podwyżkami -- w tamtych
latach taka podwyżka oznaczała produkcję nowych blach odciskających
w kartonach treści biletów...

Ostatecznie można dać bilety za ,,co łaska''. ;)

-=-

BTW -- WWPutin dał coś (bilety czy noclegi -- nie pamiętam) za
free, aby zachęcić ludzi w FR do złożenia kwiatów w Smoleńsku
po wiadomej katastrofie...

-=-

I aby było jasne -- nie twierdzę, że koleje naśladują WWPutina.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Przewozy Regionalne konkurencją dla banków