Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom

Data: 2009-08-11 15:37:14
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom
Dnia 11.08.2009 14:31 użytkownik Mariusz Kruk napisał :
Średnio 23 tysiące osób podróżujących z rowerami wybrało w ostatnich
miesiącach pociągi Przewozów Regionalnych. Zachętę stanowią: przyjazna
taryfa, coraz większa ilość taboru przystosowanego do ich transportu
oraz utrzymywanie połączeń z miejscowościami atrakcyjnymi turystycznie.
[...]
Reszta tu:
http://www.pr.pkp.pl/aktualnosci,s,0,247.html

Po prostu bajka.

Czy ja dobrze zrozumiałem? 23 000 rowerów miesięcznie? Ja pier...ę, ale sukces! Oszołamiający wręcz!

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom