Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom

Data: 2009-08-11 16:09:38
Autor: Rem
Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom
Remek wymodził:

Średnio 23 tysiące osób podróżujących z rowerami wybrało w ostatnich
miesiącach pociągi Przewozów Regionalnych. Zachętę stanowią: przyjazna
taryfa, coraz większa ilość taboru przystosowanego do ich transportu
oraz utrzymywanie połączeń z miejscowościami atrakcyjnymi turystycznie.
[...]
Reszta tu:
http://www.pr.pkp.pl/aktualnosci,s,0,247.html

Po prostu bajka.

Akurat wieszaki pokazane na foto są beznadziejne.
Rower buja się na nim w te i we wte. Akuart mój tak robił i lepiej mu
było normlnie na podłodze.

Data: 2009-08-11 16:26:39
Autor: Wojtek Paszkowski
"Rem" <reme.k@vp.pl> wrote in message news:h5ru31$ar9$1news.onet.pl...

Akurat wieszaki pokazane na foto są beznadziejne.
Rower buja się na nim w te i we wte. Akuart mój tak robił i lepiej mu
było normlnie na podłodze.

na wszystkich się buja. Kawałek cienkiego sznurka i po sprawie (przy stabilizowaniu roweru stojącego na własnych kołach też się przydaje)

pozdr

Przewozy Regionalne przyjazne rowerzystom