Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury

Data: 2012-03-28 22:22:11
Autor: boukun
Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury
Niby jak wzrośnie ta emerytura, poprzez dłuższą pracę? O ile? Konkretnie!

Bo ja rozumiem tak, że planuje się podwyższyć wiek emerytalny do 67 roku życia,
każdy ma ten swój kapitał emerytalny jaki ma, do tego dojdzie 10 zł za dwa lata
więcej. Jak ktoś będzie chciał przejść 2 lata wcześniej, w wieku 65 lat, to
dostanie emeryturę w wysokości 50-80% uposażenia emerytalnego, jakie by my
normalnie przysługiwało, przed reformą, i takie ocbcięte uposażenie dostanie już
do usranej śmierci. Nie chcąc mieć obcinek, musi zapierdalać do 67 lat...

boukun

Data: 2012-03-28 22:40:39
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 22:22, boukun pisze:
[...]

Bzdura do kwadratu..Polacy nie dorabiają się godnej emerytury i przez 40 lat, a tu pospolity oszust zaczyna im wmawiać że godne to one dopiero będą gdy zaczną przechodzić na nie w wieku 67 lat...

Data: 2012-03-28 22:47:58
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkvt0b$e5d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odnosisz się do czegoś, o czym ja nie pisałem...
Być może kłębią ci się różne myśli na raz...

boukun

Data: 2012-03-28 23:48:22
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 22:47, boukun pisze:

[...]

Odniosłem się tylko do tego tekstu - . "Niby jak wzrośnie ta emerytura, poprzez dłuższą pracę? O ile? Konkretnie!" A z tymi myślami to owszem klębią mi się wiele myśli gdy słyszę różnych Tusków, Pawlaków czy Kaczyńskich... i nie są to myśli nastrajające pozytywnie.

Data: 2012-03-28 22:41:38
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 22:22:

Nie chcąc mieć obcinek, musi zapierdalać do 67 lat...

A dotyczy to Ciebie w jakiś sposób?

Data: 2012-03-28 22:46:49
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvt24$e17$1node2.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 22:22:

Nie chcąc mieć obcinek, musi zapierdalać do 67 lat...

A dotyczy to Ciebie w jakiś sposób?

No jak nie?

Przecież oczekuję na emeryturę, jak każdy kto nie ma wieku emerytalnego. Wysługę mam, do 65 brakuje mi 15 lat, normalnie małe szanse, że dożyję, ale gdyby nawet, to dobre i dwa lata żyć na emeryturze...

boukun

Data: 2012-03-28 22:53:52
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 22:46:

[...]

Piszesz o zapierdlaniu. Czy zapierdlasz? Takie tylko pytanie. W całym problemie z emeryturami teraz to jest to, że głównie wypowiadają się ludzie których ten problem nie dotyczy. Brakuje głosuudzi, którzy faktycznie będą pracować łużej. PRACOWAĆ.

Data: 2012-03-28 23:01:14
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvtp1$e17$2node2.news.atman.pl...
[...]

Zapierdalam, każdy na swój sposób zapierdala. I chyba nie powiesz, że jak człowiek nie będzie miał emerytury i żadnych innych dochodów, to nie będzie zmuszony chodzić po śmietnmikach albo zmuszony do upodlenia jako stary cieć w TESCO...

Ponadto, o pracy nikt, ale to nikt w obecnej prymitywnej kampoanii nie mówi, mówi się tylko o zapierdalaniu w hipermarketach, a to z pracą i tworzeniem godziwych miejsc pracy nie ma nic wspólnego... Ludzie chcą pracować, żeby ta praca tylko dla nich była..., ale jej nie ma i nie będzie, nie z tym kurewskim reziumem okragłostołowym...
Nie z tym bandytami, na wikcie narodu polskiego od 23 lat, nie z tymi stanow wojennymi mosz ci babo placek..., ekonomistami stano wojennymi...

W całym problemie z emeryturami teraz to jet to, że podwyższać chcą ją tylo ci, którzy już tą emeryturkę solidną mają, albo jako uprzywilejowani sa przykorycie rządowo parlamentarnym i jako urzędasy na wikcie zniewolonego narodu polskiego im w to graj... Ktoś musi przecież na nich robić, choćby na skrobii, choćby na skrobii, choćby w TESCO...

boukun...

Data: 2012-03-28 23:08:49
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 23:01:

[...]

Więc o co się martwisz? Nie będzie tej pracy, będzie inna. Dzisiejsi trzydziestolatkowie, których ten problem dotyczy zadają tylko pytanie, jakiego rodzaju pracę będziemy wykonywać w wieku sześćdziesięciu kilku lat?

Data: 2012-03-28 23:12:48
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvul1$e17$3node2.news.atman.pl...
[...]

Że co? Mam się nie martwić? Nie ta praca to inna? sPIERDALAJ TY POJEBŃCU SKOŃCZONY, NIE PO TO ZAPIERDALAŁEM OD 15 ROKU ŻYCIA I WYPRACOWAŁEM PONAD 27 LAT SKŁADEK, ŻEBY W WIEKU 65 LAT, ZE ZNISZCZONYM KRĘGOSŁUPEM NA REGAŁACH W TESCO ZAPIERDALAĆ NA TUSKA DZIECI...

BOUKUN

Data: 2012-03-28 23:15:45
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 23:12:

[...]

27 lat składek? Tu Cię boli. naganiaj dalej, może znajdziesz popleczników? :-)

Data: 2012-03-28 23:18:10
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvv22$e17$4node2.news.atman.pl...
[...]

Rozumiem tylko Banhof...

Tytuł wątku brzmi, przez dwa lata chcą nas okraść z emerytury, i to jest meritum tej całej sprawy, może jestes w stanie się do tego jakoś odnieść?

boukun

Data: 2012-03-28 23:23:43
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 28 marzec 2012 23:18:

Tytuł wątku brzmi, przez dwa lata chcą nas okraść z emerytury, i to jest
meritum tej całej sprawy, może jestes w stanie się do tego jakoś odnieść?

No proszę, mam się odnosić do tytułu wątku? Czy mam pracować 65 lat czy 67? Ja lubię swoją pracę. Gdyby było inaczej to bym ją zmienił. Jak nie będę mógł wykonywać tej, którą obecnie wykonuję to znajdę inną. Spokojna głowa. Nieroby precz!

Data: 2012-03-28 23:42:26
Autor: jadryś
[...]

No to pracuj i do stu lat. Ale innym  nie każ płacić składek emerytalnych do końca życia, daj im pożyć za to co im się uskładało przez ich całe życie zawodowe, czyli często kilkadziesiąt lat opłacania składek.

Data: 2012-03-28 23:49:51
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Więc pora ustawić adekwatne do sytuacji pytania do referendum. Czy jesteś za tym abyś otrzymywał emeryturę w wysokości.... ? To jest zasadnicze pytanie na które Polacy mają odpowiedzieć. Nikt przed narodzinami nie pyta czy chcesz się urodzić w świecie, w którym będziesz się miał martwić sam o siebie i o swoją rodzinę, a cała masa ludzi będzie chciała ci wyrwać pieniądze z portfela. :-)

Data: 2012-03-29 00:20:53
Autor: jadryś
[...]

Tylko jedno pytanie - "czy jesteś za podniesieniem wieku emerytalnego do 67 lat". Wszystkie dodatki to już będzie manipulacja.. Manipulacja umysłami ciemnego ludu.. Manipulacja tym bardziej że Tusk obiecuje jabłka na wierzbie, czyli wyższe emerytury.
Osobiście tak mnie nachodzą wątpliwości czy aby te obiecane wyższe emerytury nie rozłożą ZUSu jak prognozowane niepodniesienie wieku emerytalnego? Przecie w gruncie rzeczy to się może zrównoważyć i rozpad ZUSu i tak nastąpi. Co wtedy powie następca Tuska Polakom - kochani sześdziesięciosiedmiolatkowie, żeby ZUS przetrwał musimy zmniejszyć wysokości świadczeń, albo do wyboru podnieść wiek przechodzenia na emeryturę? Czapliccy pewnie znowu przyjmą to ze zrozumieniem...

Data: 2012-03-29 00:27:12
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jl02sa$kgu$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czaplicki już wtedy będzie ziemię gryzł...

boukun

Data: 2012-03-29 00:35:04
Autor: Marek Czaplicki
jadryś pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 00:20:

[...]

Jabłka na wierzbie? Wg mnie to chodzi nie o proste wyższe emerytury, tylko o emerytury w ogóle. Dlaczego  chińska gospodarka jest taka konkurencyjna na świecie, ano min dlatego, że tam nie ma jakichś ubruttuwionych płac tylko płaca jaką dostają ludzie jest tylko tym czym jest. Czyli, jak ktoś mądry to z tej płacy odłoży na starość jak nie to nie. A jak nie to chińskie społeczeństwo jest takie, że dzieci utrzymują rodziców na starość. Rząd nasz chce aby nie było dowolności, tylko ludzie którzy pracują mieli jakiekolwiek widoki na dobre w miarę życie na starość.
Ostatnio zaś w Polsce uruchomili się ludzie, których problem wyższego wieku emerytalnego nie dotyczy, albo dotyczy w minimalnym stopniu. Ja wiem że każdy by chciał: wykonywać pracę, którą lubi i jak ją lubi to jak najdłużej itd... W realnym świecie tego nie ma. Chyba że ktoś chce i potrafi znaleźć zajęcie odpowiadające aspiracjom, zainteresowaniom i w ogóle.

Data: 2012-03-29 01:35:51
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl03mp$l90$1node2.news.atman.pl...
[...]

Bo tam nie ma takich złodzieji i mafii jak w Polsce, bo tam się byduje państwowe zakłady pracy, a nie rujnuje i ora...

boukun

Data: 2012-03-28 21:51:07
Autor: J-23
On 29 Mar, 01:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jl03mp$l90$1node2.news.atman.pl...

> [...]
> świecie,

Bo tam nie ma takich złodzieji i mafii jak w Polsce, bo tam się byduje państwowe

co to "ora"? moze ora et labora, co ciebie nie dotyczy

Data: 2012-03-29 00:07:15
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkvvh0$e17$5node2.news.atman.pl...
[...]

To teraz powiedz, jaką masz pracę? Ale z danymi, nazwisko i ię funkcja... Potem przejdziemy do tego, czy zamienisz się z górnikiem i pójdziesz pod ziemię w wieku 65 lat?

Będzie inna, nie ta, ale inna...

Albo za ciecia do TESCO, będziesz tyrał za pensję w wysokości, jaka mógłbyś otrzymywac emeryturę...

Przekwalifikują cię, nadajesz się...

boukun

Data: 2012-03-29 00:37:07
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 00:07:

To teraz powiedz, jaką masz pracę? Ale z danymi, nazwisko i ię funkcja...
Potem przejdziemy do tego, czy zamienisz się z górnikiem i pójdziesz pod
ziemię w wieku 65 lat?

Pracę mam fajną, kumple w porządku. Szef? Idzie się dogadać.

Data: 2012-03-29 01:37:10
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl03qj$l90$2node2.news.atman.pl...
[...]

Całkiem możliwe, że twój szef, to Tusk, bandzior bandziora chwali...

boukun

Data: 2012-03-29 09:23:04
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 01:37:

[...]

Oczywiście, że całkiem możliwe. Tak jak całkiem możliwe, że Twoim szefem jesteś Ty sam. :-)

Data: 2012-03-29 10:11:04
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl12kp$its$1node2.news.atman.pl...
[...]

Więc, dopóki się nie określisz jasno, kim jesteś i co robisz, twoje bezdenne, puste klepanie nie ma żadnej wymowy i siły argumentu...

boukun

Data: 2012-03-29 10:31:28
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 29 marzec 2012 10:11:

[...]

To jak podpisuję się nie wystarcza? Na grupie już kiedyś ktoś mi obiecywał, że coś wytłumaczy jak napiszę mu jako kto pracuję obecnie. Ani widu ani słychu. :-)

Data: 2012-03-28 23:23:43
Autor: Ajgor

http://ajgor.blog.onet.pl/W-kwestii-emerytur,2,ID454871238,n

Data: 2012-03-29 00:11:42
Autor: boukun

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:jkvvfg$hvt$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości news:jkvruq$cv5$1node2.news.atman.pl...

http://ajgor.blog.onet.pl/W-kwestii-emerytur,2,ID454871238,n

A z drugiej strony co jakiś czas wychodzi na jaw, że jakiś prominent z państwowej kasy dostał a to pół miliona zł premii, a to 800tyś. itd. Czy więc to nie jest tak, że szuka się pieniędzy w kieszeniach obywateli po to, żeby je później podzielić między siebie? Czy to nie jest największa kradzież w historii Polski? Bo jeśli tak, to by znaczyło, że Polską rządzi mafia , która tak się usadowiła, że już nie łamie prawa, tylko sama stanowi własne prawo w w taki sposób, że może kroić cały naród,  a każda próba obrony sama jest przestępstwem.

Dokładnie tak, Polką rządzi mafia, która tylko patrzy, na ile sposobów okraść polski naród...
Oni tworzą wygodne życia dla siebie, rękami zniewolonego polskiego narodu...

boukun

Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury