Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury

Data: 2012-03-28 22:40:39
Autor: jadryś
Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury
W dniu 2012-03-28 22:22, boukun pisze:
Niby jak wzrośnie ta emerytura, poprzez dłuższą pracę? O ile? Konkretnie!

Bo ja rozumiem tak, że planuje się podwyższyć wiek emerytalny do 67 roku życia,
każdy ma ten swój kapitał emerytalny jaki ma, do tego dojdzie 10 zł za dwa lata
więcej. Jak ktoś będzie chciał przejść 2 lata wcześniej, w wieku 65 lat, to
dostanie emeryturę w wysokości 50-80% uposażenia emerytalnego, jakie by my
normalnie przysługiwało, przed reformą, i takie ocbcięte uposażenie dostanie już
do usranej śmierci. Nie chcąc mieć obcinek, musi zapierdalać do 67 lat...

boukun

Bzdura do kwadratu..Polacy nie dorabiają się godnej emerytury i przez 40 lat, a tu pospolity oszust zaczyna im wmawiać że godne to one dopiero będą gdy zaczną przechodzić na nie w wieku 67 lat...

Data: 2012-03-28 22:47:58
Autor: boukun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkvt0b$e5d$1node2.news.atman.pl...
[...]

Odnosisz się do czegoś, o czym ja nie pisałem...
Być może kłębią ci się różne myśli na raz...

boukun

Data: 2012-03-28 23:48:22
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-28 22:47, boukun pisze:

[...]

Odniosłem się tylko do tego tekstu - . "Niby jak wzrośnie ta emerytura, poprzez dłuższą pracę? O ile? Konkretnie!" A z tymi myślami to owszem klębią mi się wiele myśli gdy słyszę różnych Tusków, Pawlaków czy Kaczyńskich... i nie są to myśli nastrajające pozytywnie.

Przez 2 lata chcą nas okraść z emerytury