Przez 4 lata was oszukiwałem..

Data: 2011-04-05 12:14:44
Autor: Tzva Adonai
Przez 4 lata was oszukiwałem..
Żydostwo powinno pójść na przemiał, dobrzy, źli, kobiety, dzieci,
polskojęzyczni i nie... Ot, po prostu cały ten genotyp.. Za Polakami
rzecz jasna też nie przepadam, bo żyłem wśród nich przez 20 lat..

Nie jestem Żydem, nigdy się nie obrzezałem, podawałem się za Żyda,
żeby wprowadzać tu ferment i czerpać z tego przyjemność... A
hebrajskie wstawki zamieszczałem przy pomocy EFNetu..

Uważam, że polactwo i żydostwo to śmierdząca gównem chujnia, z tą
różnicą, że polactwo śmierdzi z nielicznymi wyjątkami w obrębie
własnego żydokraju, a żydostwo zasmradza cały świat...

Nie lubię ani was, ani żydostwa, którego wy rzekomo też nie lubicie....

Jak mi się będzie chciało, to zacznę tu od czasu do czasu pisywać pod
innym nickiem..

Data: 2011-04-05 13:26:49
Autor: Hans Kloss
On 5 Kwi, 21:14, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
Żydostwo powinno pójść na przemiał,
Na przemiał powinni pójść przede wszystkim tacy jak ty.
J-23

Data: 2011-04-05 13:32:12
Autor: Antenka
[...]

Chyba się rozpłaczę, tak mnie wzruszyłeś...ha ha :D

Antenka

Data: 2011-04-05 19:51:59
Autor: ali
Przez 4 lata was oszukiwałem..
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
=AFydostwo powinno p=F3j=B6=E6 na przemia=B3, dobrzy, =BCli, kobiety, dziec=
i,
polskoj=EAzyczni i nie... Ot, po prostu ca=B3y ten genotyp.. Za Polakami
rzecz jasna te=BF nie przepadam, bo =BFy=B3em w=B6r=F3d nich przez 20 lat..

Nie jestem =AFydem, nigdy si=EA nie obrzeza=B3em, podawa=B3em si=EA za =AFy=
da,
=BFeby wprowadza=E6 tu ferment i czerpa=E6 z tego przyjemno=B6=E6... A
hebrajskie wstawki zamieszcza=B3em przy pomocy EFNetu..

Uwa=BFam, =BFe polactwo i =BFydostwo to =B6mierdz=B1ca g=F3wnem chujnia, z =
t=B1
r=F3=BFnic=B1, =BFe polactwo =B6mierdzi z nielicznymi wyj=B1tkami w obr=EAb=
ie
w=B3asnego =BFydokraju, a =BFydostwo zasmradza ca=B3y =B6wiat...

Nie lubi=EA ani was, ani =BFydostwa, kt=F3rego wy rzekomo te=BF nie lubicie=

Jak mi si=EA b=EAdzie chcia=B3o, to zaczn=EA tu od czasu do czasu pisywa=E6=
 pod
innym nickiem..

Szmulek już dawno  obiecywałeś tu nie pisać, a ciągle wracasz i ciągniesz jak smród za gaciami.
ps.
 może Polska byłaby normalna gdyby ją  przewietrzono z tego smrodu --

Data: 2011-04-06 00:40:15
Autor: KwotoReduktor

"ali " <ali57@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:infrsv$dm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poki choc jedna kamienica bedzie w innych lapach niz parchate, nie odejda... I nie koniecznie musi to dotyczyc kamienicy "zabranej" parchom.

Data: 2011-04-05 21:30:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-05 21:14, Tzva Adonai pisze:
[...]

Trzymaj sie, i powodzenia, gdybyś już tu miał nie zajrzeć . Ja tam ciebie zawsze miło będę wspominał.

Data: 2011-04-06 00:40:55
Autor: KwotoReduktor

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:f30f32a0-5f86-43a4-9442-1b2ad974f166x8g2000prh.googlegroups.com...
[...]

-- -

Daj znac pod jakim jak cos :)

Data: 2011-04-06 08:59:03
Autor: raff
[...]

Juz idziesz ? A tak fajnie smierdzialo.

R.

Data: 2011-04-06 09:01:21
Autor: Azsxse

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:f30f32a0-5f86-43a4-9442-1b2ad974f166x8g2000prh.googlegroups.com...
Żydostwo powinno pójść na przemiał, dobrzy, źli, kobiety, dzieci,
polskojęzyczni i nie... Ot, po prostu cały ten genotyp.. Za Polakami
rzecz jasna też nie przepadam, bo żyłem wśród nich przez 20 lat..

Gościu, masz coś z łbem!

AAA

Data: 2011-04-06 13:56:17
Autor: Marek
[...]