Przez 4 lata was oszukiwałem..

Data: 2011-04-06 00:40:55
Autor: KwotoReduktor
Przez 4 lata was oszukiwałem..

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:f30f32a0-5f86-43a4-9442-1b2ad974f166x8g2000prh.googlegroups.com...
Żydostwo powinno pójść na przemiał, dobrzy, źli, kobiety, dzieci,
polskojęzyczni i nie... Ot, po prostu cały ten genotyp.. Za Polakami
rzecz jasna też nie przepadam, bo żyłem wśród nich przez 20 lat..

Nie jestem Żydem, nigdy się nie obrzezałem, podawałem się za Żyda,
żeby wprowadzać tu ferment i czerpać z tego przyjemność... A
hebrajskie wstawki zamieszczałem przy pomocy EFNetu..

Uważam, że polactwo i żydostwo to śmierdząca gównem chujnia, z tą
różnicą, że polactwo śmierdzi z nielicznymi wyjątkami w obrębie
własnego żydokraju, a żydostwo zasmradza cały świat...

Nie lubię ani was, ani żydostwa, którego wy rzekomo też nie lubicie...

Jak mi się będzie chciało, to zacznę tu od czasu do czasu pisywać pod
innym nickiem..
-- -

Daj znac pod jakim jak cos :)

Przez 4 lata was oszukiwałem..