Przez Niemca do dżihadysty

Data: 2015-02-05 14:15:57
Autor: A. Filip
Przez Niemca do dżihadysty
[za news:soc.culture.polish]

http://wpolityce.pl/swiat/232596-die-welt-20-letni-polak-zginal-walczac-dla-panstwa-islamskiego
| Niemiecki dziennik „Die Welt” poinformował, że w Iraku zginął obywatel
| (Niemiec) polskiego pochodzenia, 20-letni Maksymilian R. Został zabity w
| czasie walk z Kurdami.

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela polskiego
pochodzenia" za co daję pręga!  ;-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Kiedy świat jest chory i umiera, ludzie powstaną jak Wojownicy Tęczy.

Data: 2015-02-05 14:58:33
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Przez Niemca do dżihadysty
W dniu 2015-02-05 o 14:15, A. Filip pisze:

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela polskiego
pochodzenia" za co daję pręga!  ;-)

Nt. tych 72 wypowiadali się bibliści, wywnioskowali że może chodzić o kiść winogron (błędy w tłumaczeniu), no ale wiadomo że chłop dostał tylko tyle krwi aby starczyło dla jednej głowy w danym momencie.

Data: 2015-02-05 22:54:48
Autor: Robert Tomasik
Przez Niemca do dżihadysty
W dniu 05-02-15 o 14:15, A. Filip pisze:
> [...]

| czasie walk z Kurdami.

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela polskiego

Tylko ciekawe ile lat on miał opuszczając Polskę :-) Bo coś podejrzewam, że niewiele :-)

Data: 2015-02-06 15:15:16
Autor: Patriota
Przez Niemca do dżihadysty
> [...]

| czasie walk z Kurdami.

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela polskiego

A nie był to aby Sebastian M?

Data: 2015-02-06 15:34:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przez Niemca do dżihadysty
A. Filip wrote:

> [...]

| czasie walk z Kurdami.

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela

Nie ma co żałować Yetisyna, którego siostra dała ciała Arabowi, a jeszcze go zmanipulowała na wahabizm. To jest taki sam Polak jak ja Konstantynopolitańczyk. Zwyczajny młotkowy międzynarodowego proletariatu (wszystkie gołodupki zbierzcie się do kupki) co sobie zmienia narodowość na tam gdzie dobrze. Mądrość Tuska rzeka szeroka, że wypłoszył złymi warunkami ten kukułczy proletariat z polskiego gniazda, jak zresztą wcześniej Kaczor.

--
СВЕТ
МИР

Przez Niemca do dżihadysty