Przez Niemca do dżihadysty

Data: 2015-02-06 15:34:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Przez Niemca do dżihadysty
A. Filip wrote:

[za news:soc.culture.polish]

http://wpolityce.pl/swiat/232596-die-welt-20-letni-polak-zginal-walczac-dla-panstwa-islamskiego
| Niemiecki dziennik „Die Welt” poinformował, że w Iraku zginął obywatel
| (Niemiec) polskiego pochodzenia, 20-letni Maksymilian R. Został zabity w
| czasie walk z Kurdami.

Jak doskonale widać Niemcy to nie raj z 72 dziewicami dla "obywatela
polskiego
pochodzenia" za co daję pręga!  ;-)

Nie ma co żałować Yetisyna, którego siostra dała ciała Arabowi, a jeszcze go zmanipulowała na wahabizm. To jest taki sam Polak jak ja Konstantynopolitańczyk. Zwyczajny młotkowy międzynarodowego proletariatu (wszystkie gołodupki zbierzcie się do kupki) co sobie zmienia narodowość na tam gdzie dobrze. Mądrość Tuska rzeka szeroka, że wypłoszył złymi warunkami ten kukułczy proletariat z polskiego gniazda, jak zresztą wcześniej Kaczor.

--
СВЕТ
МИР

Przez Niemca do dżihadysty