Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na my

Data: 2018-06-02 05:43:29
Autor: stevep
Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na my
W dniu 2018-06-01 o 16:09, A. Filip pisze:
Tak sobie czytam teksty Gazety Wyborczej jak to (niemal) cała wina za to
że Komenda odsiedział 18 z 25 lat spada na złego Ministra Lecha
Kaczyńskiego który "naciskał" na najwspanialszych prokuratorów.

Im bardziej Gazeta Wyborcza się stara, im bardziej "sugeruje+" jakie to
oczywiste tym większy pośredni opierdol ośmiu lat rządów PO mi wychodzi.
Jak się teksty GW poczyta to przecież od razu widać że "Tusk i PO" jakby
byli kompetentni to od razu by zrobili przegląd spraw w których "geniusz zła"
Lech Kaczyński naciskał na prokuratorów.  Czy tam aby niewinnych nie skazali.
Ziobro (SP/PiS+) sugeruje że powinni ruszyć dupę w sprawie Komendy już
w 2010 roku.

Wiec albo to dopiero teraz GW "geniusze" zdołali dostrzec jak mieli
interesa, albo robią z rządów PO pierdoły totalne.  Mi obie wersje pasują.

P.S.
"nawet mi na myśl nie przyszło" (C)Klich (PO) w odpowiedzi na sugestie że
miał chcieć odwołać gen. Błasika katastrofie lotniczej w Mirosławcu.

--
A. Filip
| To determine the true rulers of any society, all you must do is ask

Tak towarzyszu spierdolski, wasza partia od kota wydelegowała was do śledzenia wrażych tekstów, a pisowkie ORMO was z tego rozliczy.

--
stevep

Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na my