Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na myśl nie przyszło" sprawdzić wyroki w których zły Lech Kaczyński straszliwie naciskał

Data: 2018-06-02 10:26:12
Autor: Lepudruk
Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na myśl nie przyszło" sprawdzić wyroki w których zły Lech Kaczyński straszliwie naciskał
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Tak sobie czytam teksty Gazety Wyborczej

A fe! A fe! Jak ty PiS-owiec możesz coś takiego czytać! Gościa Niedzielnego
czytaj!

jak to (niemal) cała wina za to  że Komenda odsiedział 18 z 25 lat spada
na złego Ministra Lecha
Kaczyńskiego który "naciskał" na najwspanialszych prokuratorów.

Zaraz cała. PiS chciał błysnąć dobrocią, a wyszedł na durnia. Ci podli
dziennikarze jak nie z TVN24 (Wrocław) to z GW znajdą jakiś smierdzący
kotlet i podrzucają go na patelni. Tak było i tym razem. PiS chciał dokopać
PO, a strzelił sobie w kolano. Smród się rozszedł, a bohaterski Lech okazał
się małym łajdakiem.  Nie kombinuj i nie zrzucaj winy na PO. Wal się w
piersi: "jestem idiotą!, jestem idiotą". Nie rycz że mleczko się rozłało
tylko za szmatę i wycieraj za innych plamę na swoim honorze.

--
Lepudruk