Przez OSIEM lat wyroki w ktĂłrych złyŢr­Ä iĚň Ÿ8˛HŹśśŹÎX°‰ë­Ä'iČŹ‘ šó

Data: 2018-06-01 16:09:51
Autor: A. Filip
Przez OSIEM lat wyroki w ktĂłrych złyŢr­Ä iĚň Ÿ8˛HŹśśŹÎX°‰ë­Ä'iČŹ‘ šó
Tak sobie czytam teksty Gazety Wyborczej jak to (niemal) cała wina za to
że Komenda odsiedział 18 z 25 lat spada na złego Ministra Lecha
Kaczyńskiego który "naciskał" na najwspanialszych prokuratorów.

Im bardziej Gazeta Wyborcza się stara, im bardziej "sugeruje+" jakie to
oczywiste tym większy pośredni opierdol ośmiu lat rządów PO mi wychodzi.
Jak się teksty GW poczyta to przecież od razu widać że "Tusk i PO" jakby
byli kompetentni to od razu by zrobili przegląd spraw w których "geniusz zła"
Lech Kaczyński naciskał na prokuratorów.  Czy tam aby niewinnych nie skazali.
Ziobro (SP/PiS+) sugeruje że powinni ruszyć dupę w sprawie Komendy już
w 2010 roku.

Wiec albo to dopiero teraz GW "geniusze" zdołali dostrzec jak mieli
interesa, albo robią z rządów PO pierdoły totalne.  Mi obie wersje pasują.

P.S.
"nawet mi na myśl nie przyszło" (C)Klich (PO) w odpowiedzi na sugestie że
miał chcieć odwołać gen. Błasika katastrofie lotniczej w Mirosławcu.

Data: 2018-06-01 07:23:37
Autor: Bruno Brunowski
Przez OSIEM lat rządów PO "nawet na myśl nie przyszło" sprawdzić wyroki w których zły Lech Kaczyński straszliwie naciskał
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 16:10:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
[ciach bełkocik]

Filipku, przecież nie chodzi o to kto bardziej w tej sprawie zawinił, a o to że Zbysiu wraz z resztą pisiorów stroją się w szatki obrońców niesłusznie skazanych. A tu zonk: sam Lech założyciel (Zbysiu był wtedy jego zastępcą) grzebał przy śledztwie i naciskał na szybkie zakończenie sprawy.

A potem drugi zonk: próba obrony dawnego pryncypała przez Zbysia, choć sam pryncypał przyznawał się do nacisków i pozostawił na to dowody w postaci wywiadu.

I wreszcie zonk trzeci: postawa samego niesłusznie skazanego który otwarcie mówi o obłudzie Zbysia i pomijaniu zasług ludzi którzy rzeczywiście się przyczynili do jego uwolnienia.

Po prostu po raz kolejny ujawniło się zakłamanie pisiorów.

--
Bruno

Data: 2018-06-01 11:45:07
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 16:23:38 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

No cóż, no cóż. W końcu to Ziober postanowił wznowić śledztwo jak go rodzina
zamordowanej prosiła:) Do tego wygrzebał sprawę I.Cygan.

Za pijar daję mu nawet 5+, za skuteczność ogólną 4+, za szarpanie
peło 2+ wg/ skali ocen 1-6. Gimnastyka GWna interesuje właściwie tylko wyborców Ryśa&Grześa.

Data: 2018-06-01 16:20:33
Autor: Pazerność i Stołki
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+bt5racn9zf-i615@wp.eu...
Tak sobie czytam teksty Gazety Wyborczej jak to (niemal) cała wina za to
że Komenda odsiedział 18 z 25 lat spada na złego Ministra Lecha
Kaczyńskiego który "naciskał" na najwspanialszych prokuratorów.

Macierewicz na polecenie J.Kaczyńskiego zadbał o to by nie ujrzały światła dziennego. Teraz kiedy koteczek jest chory zaczęła się wojna pomiędzy delfinami. Każdy chce skubnąć dla siebie. Nie zastanawia cie dlaczego dopiero teraz pojawiły się "fakty" uniewinniające? ;-)) PiS-owcy skaczą sobie do gardeł.

CL

Data: 2018-06-01 17:42:43
Autor: boukun
Użytkownik "Pazerność i Stołki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No ale dlaczego przez 8 lat nierządów PO się nie ukazały?

boukun

Data: 2018-06-02 06:39:44
Autor: Pazerność i Stołki
komuch "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:perphm$1c1a$1gioia.aioe.org...
[...]

Cymbale, czytaj ze zrozumieniem. Nierząd to ty masz u siebie w chałupie.

CL

Data: 2018-06-01 17:27:50
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Kolejna Gówno Prawda?  Przekonano przekonanych a "profilaktyka" GW
IMHO zasadniczo była prewencją przed zwaleniem winy na PO co przez osiem
lat nic nie (z)robiło.  Taki klasyczny "atak uprzedzający".

Cięzkawo LK zrobić _poważny_ zarzut z naciskania na skierowanie sprawy
przez prokuraturę do oceny sądu bez twierdzenia że naciskał na
sfabrykowanie dowodów.  Za co _sędziowie_ pensję biorą?  Wyłącznie
"przyklepywanie" wniosków prokuratury?  Sporawy "polityczny smrodek" nie
wymaga żadnego dalszego uzasadniania po linii "odpowiedzialność szefa".
Ile w RP3 znaczy "odpowiedzialność szefa" nie ustaliła PO raz na zawsze
odpowiedzialnością min. Klicha (PO) za Smoleńsk-2010?   Ile _miesięcy_
Klich pierdział w ministerialny stołek z błogosławieństwem premiera
Tuska (PO)?  Przez ile miesięcy zajmował pozycję umożliwiającą mu
(ewentualne) "tuszowanie" swojej roli?

Jak ktoś sugeruje że wielkim błędem był skierowanie do sądu sprawy w
której sąd skazał na więcej niż chciała prokuratura to naprawdę wypada
uzasadnić że wiedział o "poprawianiu" dowodów.  Inaczej wystawia się
gigantyczne wotum nieufności środowisku sędziowskiemu RP3 albo
prokuratorom RP3 co sfabrykują dowody byle szybko zamknąć sprawę pod
naciskiem przełożonego.

--
A. Filip

Data: 2018-06-01 10:56:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 17:28:23 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

IMHO zasadniczo była prewencją przed zwaleniem winy na PO co przez osiem
lat nic nie (z)robiło.  Taki klasyczny "atak uprzedzający".

G... prawda. Miał być sukces i pogrążenie PO, a wyszło jak zwykle: jak jest afera to na 99% kręcił się w pobliżu jakiś pisior. Tym razem pisior w randze Ministra Sprawiedliwości i brata BACZNOŚĆ! Naczelnika SPOCZNIJ!. Zresztą o mieszaniu przez Lecha K. w śledztwie mowa była od samego początku sprawy Komendy. Ciekawe dlaczego pisiory się tak oburzyły dopiero po artykule w GW. Od czego chcą odwrócić uwagę?
Może od nieobecności B! N. S!?

A właśnie co u niego? Żyje/nie żyje/breżniew?

--
Bruno

Data: 2018-06-01 12:02:57
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
[...]

I co? Słynne sądy 3RP w 2004r nie uniewinniły go spod kaczystoskiej
opresji?

Jak to mówią komentatorzy sportowi, niewykorzystane sytuacje mszczą się.

Czemu pisiorstwo nie drąży tematu spalonej ruskiej budki
czy taśm Kalisz-Kwaśnieski? A może to była ustawka i Kalisz Kwaśnieski
mają odpuszczone winy w zamian za pogrążenie peło na tych taśmach?

Pytanie siem mnożom. Swoją drogą, chyba ostro się dupka pali skoro przyszedłeś tu z pręga:)

Data: 2018-06-02 06:45:49
Autor: Pazerność i Stołki
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
W dniu piątek, 1 czerwca 2018 16:10:25 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
[ciach bełkocik]

Po prostu po raz kolejny ujawniło się zakłamanie pisiorów.

Kolejna Gówno Prawda?

Masz jakieś inne "argumenty" pajacu? Sądzisz że napisamnie "GóWno Prawda" to jakis
argument? Cienias jesteś!

Przekonano przekonanych a "profilaktyka" GW
IMHO zasadniczo była prewencją przed zwaleniem winy na PO co przez osiem
lat nic nie (z)robiło.  Taki klasyczny "atak uprzedzający".

No paczpan, miało być pięknie, a tu zonk, ś.p. Lechu był umoczyny w temat.

Cięzkawo LK zrobić _poważny_ zarzut z naciskania na skierowanie sprawy
przez prokuraturę do oceny sądu bez twierdzenia że naciskał na
sfabrykowanie dowodów.

Fakty świadczą, że tak było. Jego pojetnym uczniem jest Ziobro. Delfin
czyhający na schedę po kotku.

Za co _sędziowie_ pensję biorą?

Zapytaj Ziobrę.

Wyłącznie "przyklepywanie" wniosków prokuratury?

Zapytaj Ziobrę.

Sporawy "polityczny smrodek" nie wymaga żadnego dalszego uzasadniania po
linii "odpowiedzialność szefa".

Nie wymaga powiadasz? No i masz rację. Ikona PiS okazała się krętaczem z
UB-eckimi ciągotkami

Ile w RP3 znaczy "odpowiedzialność szefa" nie ustaliła PO raz na zawsze
odpowiedzialnością min. Klicha (PO) za Smoleńsk-2010?

Mowa o śp. Lechu Kaczyńskim i jego udziale w zapuszkowaniu Komendy.

Ile _miesięcy_> Klich pierdział w ministerialny stołek z błogosławieństwem
premiera
Tuska (PO)?  Przez ile miesięcy zajmował pozycję umożliwiającą mu
(ewentualne) "tuszowanie" swojej roli?

Miała być dobra zmiana? ;-)))

Jak ktoś sugeruje że wielkim błędem był skierowanie do sądu sprawy w
której sąd skazał na więcej niż chciała prokuratura to naprawdę wypada
uzasadnić że wiedział o "poprawianiu" dowodów.

Dusicie się we własnym smrodku ;-)))

Inaczej wystawia się  gigantyczne wotum nieufności środowisku
sędziowskiemu RP3

Nie środowisku tylko śp. Lechowi który maczał paluchy w udupieniu Komendy.

albo  prokuratorom RP3 co sfabrykują dowody byle szybko zamknąć sprawę pod
naciskiem przełożonego.

Masz sklerozę? To sobie przypomnij sprawę zabicia chłopaka na komisariacie
we Wrocławiu. Ta władza ma dużo za paznokciami, a ty jej obrońca jesteś tak
samo winny całego skurwysyństwa i obłudy PiS.

CL

Data: 2018-06-02 05:43:29
Autor: stevep
W dniu 2018-06-01 o 16:09, A. Filip pisze:
> [...]

--
A. Filip
| To determine the true rulers of any society, all you must do is ask

Tak towarzyszu spierdolski, wasza partia od kota wydelegowała was do śledzenia wrażych tekstów, a pisowkie ORMO was z tego rozliczy.

--
stevep

Data: 2018-06-02 10:26:12
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
Tak sobie czytam teksty Gazety Wyborczej

A fe! A fe! Jak ty PiS-owiec możesz coś takiego czytać! Gościa Niedzielnego
czytaj!

jak to (niemal) cała wina za to  że Komenda odsiedział 18 z 25 lat spada
na złego Ministra Lecha
Kaczyńskiego który "naciskał" na najwspanialszych prokuratorów.

Zaraz cała. PiS chciał błysnąć dobrocią, a wyszedł na durnia. Ci podli
dziennikarze jak nie z TVN24 (Wrocław) to z GW znajdą jakiś smierdzący
kotlet i podrzucają go na patelni. Tak było i tym razem. PiS chciał dokopać
PO, a strzelił sobie w kolano. Smród się rozszedł, a bohaterski Lech okazał
się małym łajdakiem.  Nie kombinuj i nie zrzucaj winy na PO. Wal się w
piersi: "jestem idiotą!, jestem idiotą". Nie rycz że mleczko się rozłało
tylko za szmatę i wycieraj za innych plamę na swoim honorze.

--
Lepudruk

Przez OSIEM lat wyroki w ktĂłrych złyŢr­Ä iĚň Ÿ8˛HŹśśŹÎX°‰ë­Ä'iČŹ‘ šó